پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پروپوزال تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

 

 

 

 

 

پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی

پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی تحقیق بازاریابی عصبی و حسی بازاریابی عصبی و حسی تعریف بازاریابی عصبی تاریخچه نورومارکتینگ چرا بازاریابی عصبی تبلیغات بازاریابی ترفندهای بازاریابی عصبی راهکارهای بازاریابی عصبی برای فروش…

طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back

طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back سوئیچینگ Fly back سوئیچینگ فلای بک منبع تغذیه سوئیچینگ طراحی منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back دانلود پروژه طراحی…

ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران بررسی میزان رضایت زناشویی در پرستاران دانلود پایان نامه رضایت زناشویی دانلود پایان نامه رضایت زناشویی در پرستاران ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل…

پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پروپوزال عوامل موثر بر ارزش ویژه…

مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان)

مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان) مرگ سهراب و رستم زبان و ادبیات کهن فارسی دانلود مقاله کارشناسی ارشد ناپیوسته زبان و ادبیات فارسی مرگ سهراب و رستم (از منظر عرفان)…

تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره)

تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره) دانلود تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره) سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شادی و شادمانی در دیدگاه های مختلف

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شادی و شادمانی در دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : مولفه های تشکیل دهنده شادمانی عوامل موثر بر شادی و شادمانی اثرات شادی از منظر روان شناسی عوامل شادی دنیوی از نظر آیات و…

پاورپوینت حسابداری ارزش جاری

پاورپوینت حسابداری ارزش جاری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت حسابداری ارزش جاری حسابداری ارزش جاری چهار مکتب اندیشه در مورد محاسبه سود شرکت حسابداری بر مبنای ارزش جاری مربوط بودن مفهوم سود ویژگی های سود حسابداری نقاط…

ترجمه قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان

ترجمه قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان شرایط عمومی پیمان دانلود شرایط عمومی پیمان تفسیر شرایط عمومی پیمان قرادادهای بین المللی شرکت ملی گاز ایران شرایط عمومی پیمان و قراردادها قرادادهای بین المللی شرایط عمومی پیمان دانلود ترجمه قرادادهای بین…

  • تعیین سبك رهبری مدیران مراكز بهداشتی و درمانی شهری دانشگاه علوم پزشكی ایران
  • تعیین سبك رهبری مدیران مراكز بهداشتی و درمانی شهری دانشگاه علوم پزشكی ایران سبک رهبری سبك رهبری مدیران روسا و مدیران بیمارستانها شیوه رهبری مدیران سبك رهبری مدیران مراكز بهداشتی و درمانی بررسی شیوه رهبری مدیران مراكز بهداشتی و درمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • ارزیابی عملکرد از دیدگاه های مختلف و بررسی الگوی ارزیابی عملکرد در سازمانهای دولتی
  • ارزیابی عملکرد از دیدگاه های مختلف و بررسی الگوی ارزیابی عملکرد در سازمانهای دولتی معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی ارزشیابی عملکرد دولت و سازمانهای دولتی ارزیابی عملکرد از دیدگاه اسلام الگوی اعتبار سنجی جهت…

  • دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص
  • دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 56 حجم :…

  • دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري
  • دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی و روانشناسی با عنوان مبانی نظری فناوری آموزشی
  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی و روانشناسی با عنوان مبانی نظری فناوری آموزشی پایان نامه تكنولوژی آموزشی پایان نامه فناوری آموزشی پایان نامه مبانی تكنولوژی آموزشی پایان نامه مبانی فناوری آموزشی طبقه بندی هدفهای آموزشی الگوهای طراحی آموزشی رفتن…

  • بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان
  • بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان تعریف فن بازار انواع فن بازار فن بازار در ایران ضرورت وجود فن بازار تفاوت فن بازار با سایر بازارها مدل های پیاده سازی فن بازار عوامل موثر بر موفقیت فن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 3 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا کلمات کلیدی : مبانی نظری رهبری تحول گرا پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا پیشینه داخلی رهبری تحول گرا پیشینه خارجی رهبری تحول گرا پیشینه پژوهش رهبری تحول گرا پیشینه نظری رهبری تحول گرا…

  • کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز
  • کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز مالیات مالیات در ایران مالیات در جامعه اسلامی دانلود مقاله کارکردهای مدرن مالیات در ایران امروز خرید مقالات رشته اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • بررسی سیستمها و سیستم عامل های توزیعی با تاکید بر سیستم عامل ابری
  • بررسی سیستمها و سیستم عامل های توزیعی با تاکید بر سیستم عامل ابری سیستم عامل های توزیع شده سیستم عامل های ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پروژه رایانش ابری word دانلود پروژه رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش کاری
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری انگیزش کاری…

  • مدیریت مشارکتی در سازمان
  • مدیریت مشارکتی در سازمان مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
  • بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی دانلود مقاله مدیریت بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه خارجی حمایت…

  • نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها
  • نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها منابع سازمان فناوری اطلاعات برنامه ریزی منابع سازمان نقش آی تی در كاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها…

  • ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک
  • ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک توانمندسازی منابع انسانی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک تاثیر توانمندسازی منابع انسانی بر عملکرد سازمان دانلود پایان نامه توانمندسازی منابع انسانی ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای پرخاشگری
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای پرخاشگری مبانی نظری رویکردهای پرخاشگری پیشینه رویکردهای پرخاشگری دانلود مبانی نظری رویکردهای پرخاشگری پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری ادبیات نظری رویکردهای پرخاشگری فصل دوم پایان نامه رویکردهای پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک
  • پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک پرسشنامه پرداخت های الکترونیکی پرسشنامه پرداخت های الکترونیکی بانک پرسشنامه درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های هویت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های هویت مبانی نظری سبک های هویت پیشینه تحقیق سبک های هویت پیشینه داخلی سبک های هویت پیشینه خارجی سبک های هویت پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی
  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی به تعداد 162 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و…

  • اولویت یابی کاربردهای تکنولوژی نانو در صنایع بالا دستی نفت ایران
  • اولویت یابی کاربردهای تکنولوژی نانو در صنایع بالا دستی نفت ایران فناوری نانو تکنیک AHP صنایع بالادستی نفت تکنیکهای نوین تصمیم گیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی فناوری نانو در صنایع بالادستی نفت ایران اولویت یابی کاربردهای تکنولوژی نانو در صنایع…

  • تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم CDMA
  • تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم CDMA کدهای CDMA دسترسی به کانال دسترسی چندگانه با تقسیم کد سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش 164 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش 164 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت…

  • شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت
  • شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت نفت عوامل موفقیت در پیاده سازی سیستم…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک
  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارمندان بانک میزان رضایت شغلی کارکنان بانک عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک پایان نامه رضایت شغلی کارکنان پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی…

  • ارائه مدلی حقوقی و عقلانی در استخراج صیانتی میدان مشترک ایران و قطر
  • ارائه مدلی حقوقی و عقلانی در استخراج صیانتی میدان مشترک ایران و قطر تولید صیانتی تولید صیانتی گاز الگوی عقلایی در تصمیم‌گیری میدان مشترک پارس جنوبیگنبد شمالی راهبردهای متعارف بهره‌برداری از میادین مشترک تصمیم‌گیریهای راهبردی برای تولید صیانتی از میدانهای…

  • جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان
  • جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت برند در سازمان برند چیست و چه…

  • تحلیل اثرات متغیرهای منطقه ای در ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس
  • تحلیل اثرات متغیرهای منطقه ای در ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس طرحهای امنیتی در خلیج فارس طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تکانشگری و رفتارهای تکانشی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تکانشگری و رفتارهای تکانشی کلمات کلیدی : مبانی نظری تکانشگری پیشینه تحقیق تکانشگری پیشینه داخلی تکانشگری پیشینه خارجی تکانشگری پیشینه پژوهش تکانشگری پیشینه نظری تکانشگری فصل دوم پایان نامه تکانشگری ​​​​​​​مبانی نظری رفتارهای تکانشی پیشینه…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *