مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

برند
عناصر برند
برندهای مقلّد
تصویر برند
قصد خرید
تاریخچه برند
منشور هویت
پایان نامه مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

 

مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی

فهرست مطالبفصل اول.. 11-1-مقدمه. 21-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. 31-3-بیان مسئله. 31-4-قلمرو تحقیق.. 51-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق.. 51-4-2- قلمرو مکانی تحقیق.. 51-4-3- قلمرو زمانی تحقیق.. 51-5-اهداف تحقیق.. 61-6- سؤال تحقیق.. 61-6-1– سؤال اصلی.. 61-6-2- سؤال های فرعی.. 61-7- فرضیه­های تحقیق.. 71-8- تعریف واژه­های کلیدی.. 71-8-1- تعریف مفهومی واژه­ها 71-9- خلاصه فصل.. 10فصل دوم.. 112-1- مقدمه. 122-2- قصد خرید.. 142-3- هویت برند.. 182-3-1- کلیات… 182-3-2- تاریخچه برند.. 192-3-3- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری.. 192-3-4- اهمیت برند.. 202-3-5- تعریف برند.. 222-3-6- فرآیند ایجاد برند.. 232-3-7- وجوه برند.. 242-3-7-1- برند دستاورد مجموعه­ای از رفتارهاست… 242-3-7-2- برند تنها در ذهن ماست… 242-3-8- ساختار برند.. 252-3-8-1- ساختار مشهود. 252-3-8-1- ساختار نامشهود. 252-3-9- مفهوم هویت برند.. 262-3-10- دیدگاه­های مختلف درباره­ ی هویت برند.. 272-3-11- ابعاد هویت… 272-3-12- منشور هویت… 282-3-12-1- پیکر. 282-3-12-2- شخصیت… 292-3-12-3- فرهنگ….. 312-3-12-4-رابطه. 312-3-12-5- بازتابش…. 322-3-12-6- خودانگاره. 322-3-13- منابع هویت برند.. 332-3-13-1- کلیات… 332-3-13-2- معیارهای انتخاب عناصر برند.. 332-3-13-3- نام برند.. 342-3-13-4- URL. 352-3-13-5- لوگو و نماد. 362-3-13-6- کاراکترها 382-3-13-7- شعار. 392-3-13-8- طنین.. 392-3-13-9- بسته­بندی.. 402-4- تصویر برند.. 412-5- تعریف کیفیت ادراک شده. 442-5-1- مفهوم ارزش از دیدگاه­های متفاوت… 442-5-1-1- مفهوم ارزش درک شده مشتری.. 452-5-1-2- مؤلفه­های ارزش از دید مشتری.. 482-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه. 482-5-1-4- چارچوب مؤلفه­های ارزش…. 502-4-1-5- چارچوب نسبت هزینه- منفعت… 512-4-1-6- ابعاد كلیدی ارزش…. 532-6- برند مقلّد.. 552-5-1- انواع تقلید از برند.. 572-6- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی.. 582-6-1- مبحث علائم تجاری در حوزه­ی نام­ها 592-6-2- مباحث علائم تجاری در حوزه بسته­بندی.. 602-7- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی.. 612-7-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور. 612-7-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور. 772-8- جمع­بندی پیشینه تجربی.. 892-8-1- جمع­بندی پیشینه­های تجربی داخلی.. 892-8-2- جمع­بندی پیشینه های تجربی خارجی.. 979-2- خلاصه فصل.. 103فصل سوم.. 1053-1- مقدمه. 1093-2- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه­ها 1093-3- روش تحقیق.. 1113-4- جامعه آماری.. 1113-5- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. 1123-6- روش گردآوری داده‌‌ها 1133-6-1- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی.. 1133-6-2- پرسشنامه. 1133-6-2-1- شرح پرسشنامه. 1133-7- انتخاب برند.. 1143-8- روایی ابزار پژوهش…. 1173-9- پایایی ابزار پژوهش (قابلیت اعتماد). 1173-10- ابزارها و روش­های تجزیه و تحلیل داده­ها 1183-11- خلاصه فصل.. 118فصل چهارم.. 1194-1- مقدمه. 1204-2- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه­آماری.. 1204-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت… 1204-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن.. 1214-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل.. 1224-3- تحلیل استنباطی داده­ها 1234-3-1 – مدل­های اندازه­گیری.. 1244-3-1-1- مدل اندازه­گیری نام برند.. 1244-3-1-2- مدل اندازه­گیری لوگو و نماد. 1264-3-1-3- مدل اندازه­گیری کاراکتر. 1284-3-1-4- مدل اندازهگیری شعار و طنین.. 1304-3-1-5- مدل اندازه­گیری بسته­بندی.. 1324-3-1-6- مدل اندازه­گیری تصویر برند.. 1344-3-1-7- مدل اندازه­گیری ارزش درک شده. 1354-3-1-8- مدل اندازه­گیری قصد خرید.. 1364-3-2- آزمون همبستگی بین متغیرهای پژوهش…. 1374-3-3- آزمون فرضیات تحقیق.. 1384-3-3-1- آزمون الگوی مفهومی پژوهش با استفاده از مدل­یابی معادلات ساختاری.. 138    4-3-3-1-5- نتیجه آزمون مدل نهایی.. 1434-3-3-2- آزمون ویلکاکسون.. 1444-4- خلاصه فصل.. 147فصل پنجم… 1485-1- مقدمه. 1495-2- مرور مختصر بر روند پژوهش…. 1505-3- یافته­ها 1505-3-1- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون مدل معادلات ساختاری.. 1505-3-2- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون ویلکاکسون.. 1525-4- بحث و نتیجه­گیری.. 1525-5- پیشنهادات کاربردی.. 1575-6- محدودیت­های پژوهش…. 1595-7- پیشنهادات برای پژوهش­های آتی.. 159فهرست منابع و مأخذ.. 161منابع فارسی.. 162منابع خارجی.. 168ضمائم و پیوست­ها. 175

 

ضمائم و پیوست¬ها 175

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

چکیدهامروزه برند و نام تجاری یكی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شركت است و به­طور روزافزونی به­عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه­دهنده­ی سود بیشتر همراه با ریسك كمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ی استفاده از شباهت­ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به­منظور تسهیل پذیرش برند به­وسیله­ی مصرف­کننده است. برندهای مقلّد با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه­گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و مقلّد و همچنین موفقیت برندهای مقلّد در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مازندارن است. از نمونه­گیری طبقه­ای متناسب برای نمونه­گیری استفاده شد. حجم نمونه 389 نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. پایایی کل پرسشنامه­ با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در دو برند اصلی و مقلّد به ترتیب 95/0 و  94/0 تعیین شد. داده­ها با استفاده از نرم­افزارSPSS20 و AMOS18 مورد آزمون قرار گرفت. فرضیه­های پژوهش با استفاده از آزمون­های مدل­سازی معادلات ساختاری و آزمون ویلکاکسون، مورد بررسی قرار گرفت. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که هویت برند، اثر معناداری بر تصویر برند و ارزش درک شده در دو برند اصلی و مقلّد دارد. همچنین تصویر برند و ارزش درک شده اثر معناداری بر قصد خرید در دو برند داشته است. در نهایت مدل پژوهش مورد تایید قرار گرفت. همچنین آزمون ویلکاکسون، نشان داد که مصرف­کنندگان هویت، تصویر برند و ارزش درک شده ی برند اصلی را در مقایسه با برند مقلّد مثبت­تر ارزیابی می­کنند.

 

 

 

 

مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری نظام هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری…

جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده

جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق مدنی 3 - قواعد عمومي قراردادها- دکتر قاسم زاده به تعداد 45 صفحه pdf…

پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی

پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی اخلاق در بازاریابی ورزشی گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی اهمیت اخلاق در بازاریابی ورزشی چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی بازاریابی و…

پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه خرید کالاهای لوکس پرسشنامه اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه رابطه برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه تاثیر برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای…

دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو با نمره گذاری، روایی و پایایی

دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه نارسایی هیجانی دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی پرسشنامه ناگویی هیجانی تورنتو پرسشنامه نارسایی هیجانی کودکان پرسشنامه نارسایی هیجانی نوجوانان دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو نمره گذاری…

انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه)

انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه) حسگر سنسور انواع سنسور اهمیت كاربرد سنسور سیستم سنسوری دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود پایان نامه مهندسی الکترونیک انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده…

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع اهمیت تفکر در نوآوری و حل مساله الگوریتم نوآوری اصول نوآوری و اختراع مفهوم نوآوری و اختراع آیا…

اصول و قواعد حقوقی حاکم بر قراردادهای نفتی و راهکارهای حل و فصل اختلافات آن

اصول و قواعد حقوقی حاکم بر قراردادهای نفتی و راهکارهای حل و فصل اختلافات آن قراردادهای نفتی قواعد حقوقی حاکم بر قراردادهای نفتی راهکارهای حل و فصل اختلافات قراردادهای نفتی دانلود مقاله قراردادهای بین المللی نفتی اصول حقوقی حاکم بر…

  • بررسی و تعیین مناسبترین تراکم بوته به منظور دستیابی به بالاترین عملکرد در سطوح مختلف تنش کم آبی برای گندم دوروم
  • بررسی و تعیین مناسبترین تراکم بوته به منظور دستیابی به بالاترین عملکرد در سطوح مختلف تنش کم آبی برای گندم دوروم گندم دوروم شاخصهای رشد گندم دوروم دانلود پایان نامه گندم دوروم مناسبترین تراکم بوته گیاه گندم دوروم بالاترین عملکرد…

  • تیم های نمونه گیری (نمونه برداری)
  • تیم های نمونه گیری (نمونه برداری) تیم های نمونه گیری (نمونه برداری) رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله قابلیت جامعه ما برای مقابله با حوادث بیولوژیکی، با فهم پاسخ دهندگان و رهبران ما از خطر و اجرای یک استراتژی، همراه…

  • لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش
  • لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش سیستم هزینه یابی هزینه یابی بر مبنای فعالیت اثر بخشی سیستمهای هزینه یابی لزوم سیستم هزینه یابی در بخش آموزش لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش…

  • راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی
  • راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر پایان نامه گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی روشهای توسعه گردشگری روستایی راهکارهای توسعه گردشگری روستایی…

  • مقاله روستای لالان (لالون)
  • مقاله روستای لالان (لالون) روستای لالان (لالون) منابع درآمد روستای لالون جاذبه های گردشگری روستای لالان امکانات آموزشی و فرهنگی روستای لالان دانلود مقاله روستای لالان (لالون) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری مدیریت ریسک اعتباری فصل دوم پایان نامه مدیریت…

  • علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی
  • علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی ایمنی علایم ایمنی محافظت در برابر آتش‌سوزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل دانلود مقاله و تحقیق ایمنی فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق ایمنی رفتن…

  • پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی
  • پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی حجاب و حدود آن ارزیابی فقهی حدود حجاب حدود حجاب در مذاهب خمسه حدود حجاب در حقوق ایران حدود حجاب در مذاهب پنجگانه حجاب در نظام حقوقی ایران پروپوزال مستندات…

  • پاورپوینت آشنایی با تأمين منابع مالي و سرمايه
  • پاورپوینت آشنایی با تأمين منابع مالي و سرمايه پاورپوینتآشنایی با تأمين منابع مالي و سرمايه تحقیق تأمين منابع مالي و سرمايه سرمايه گذاري وتامين مالي سرمایه درگردش منابع مالی اطلاعات لازم برای وام دهنده منابع تامين سرمايه روشهاي تامين سرمايه…

  • بررسی فقهی اقتصادی بیع شرط و پیامدهای آن
  • بررسی فقهی اقتصادی بیع شرط و پیامدهای آن کلمات کلیدی : بیع شرط در فقه پایان نامه بیع شرط پیامدهای بیع شرط بیع شرط در فقه مذاهب اسلامی کاربرد بیع خیاری در بانکداری کاربرد بیع خیاری در بازارهای مالی مستثنیات…

  • بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام
  • بررسی رابطه بین کیفیت سود با تغییرپذیری بازده سهام کیفیت سود بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام پایان نامه تغییرپذیری بازده سهام پایان نامه کیفیت سود پایان نامه رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده…

  • پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله
  • پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله تاریخچه مسجد شیخ لطف‌الله محراب مسجد شیخ لطف‌الله تزئینات کاشی‌کاری ویژگی‌های مسجد شیخ لطف‌الله تصاویری از مسجد شیخ لطف‌الله رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان:…

  • مقاله زن در اسلام
  • مقاله زن در اسلام مضرات بی حجابی آزاد شدن زنان بوسیلة اسلام دانلود مقاله زن در اسلام سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه خرید پروژه و پایان…

  • پرسشنامه پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش
  • پرسشنامه پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش پرسشنامه erp پرسشنامه عوامل کلیدی موفقیت erp پرسشنامه پیاده سازی موفق erp در سازمان پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمانی پرسشنامه پیاده سازی موفقیت آمیز ERP با مدیریت دانش پرسشنامه…

  • نگارگری در دوره قاجاریه
  • نگارگری در دوره قاجاریه نگارگری دوره قاجاریه دانلود مقاله نگارگری در دوره قاجاریه خرید مقالات هنر سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته هنر fileina مقالات…

  • بررسی انواع مدار داخلی و عملکرد تقویت کننده های عملیاتی OP-AMP + فایل رایگان تقویت کننده ها
  • بررسی انواع مدار داخلی و عملکرد تقویت کننده های عملیاتی OP-AMP + فایل رایگان تقویت کننده ها آپ امپ انواع مدار داخلی تقویت کننده های عملیاتی عملکرد تقویت کننده های عملیاتی مدار داخلی تقویت کننده های عملیاتی بررسی انواع مدار…

  • پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان و عملکرد تدارکات کالا
  • پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان و عملکرد تدارکات کالا پرسشنامه خرید استراتژیک پرسشنامه توسعه تامین کنندگان کالا پرسشنامه عملکرد تدارکات کالا پرسشنامه تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان کالا پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر…

  • پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
  • پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای دانلود رایگان پاورپوینت فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای ارتباط الگوی فیشر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری دانشجویان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری دانشجویان مبانی نظری رویکردهای یادگیری دانلود مبانی نظری رویکردهای یادگیری پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری ادبیات نظری رویکردهای یادگیری فصل دوم پایان نامه رویکردهای یادگیری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای یادگیری ادبیات و…

  • پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها)
  • پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها) کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض (تئوری بازی ها) فصل9 کتاب اسکات به تعداد 47 اسلاید قابل…

  • مبانی نظری تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی
  • مبانی نظری تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای…

  • بررسی حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی
  • بررسی حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی اشتغال زنان اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی كنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان دانلود پایان اشتغال زنان بررسی حقوقی اشتغال زنان بررسی حقوقی اشتغال زنان در…

  • تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان
  • تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان پایان نامه مدیریت استعداد مدل مفهومی مدیریت استعداد پایان نامه تعهد سازمانی کارکنان ناجا رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی بکارگیری مدیریت استعداد در بین کارکنان ناجا پایان نامه تاثیر مدیریت استعداد…

  • تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
  • تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز اعتبار برند کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر اعتبار برند بر…

  • بررسی نقوش گیاهی و حیوانی سفالینه های شوش
  • بررسی نقوش گیاهی و حیوانی سفالینه های شوش دانلود پایان نامه نقوش گیاهی دانلود پایان نامه نقوش حیوانی نقوش سفالینه های سیلک سفالینه های منقوش در ایران نقوش سفالینه های شوش تاریخچه سفالگری در ایران پایان نامه نقوش سفالینه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی 93 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی 93 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه پژوهش الگوی برنامه درسی تلفیقی ادبیات نظری تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی ادبیات نظری تحقیق ساختار سازمانی دانلود مبانی نظری ساختار سازمانی دانلود…

  • پاورپوینت پاورپوینت انگور فرنگی خاردار
  • پاورپوینت پاورپوینت انگور فرنگی خاردار پاورپوینت انگور فرنگی خاردار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انگور فرنگی خاردار به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد.   Saxifragaceae مشخصات گیاهشناسی شرایط محیطی…

  • پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی 2 طبقه همراه با پاركینگ
  • پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی 2 طبقه همراه با پاركینگ پلان مدل شده پلان ساختمان مسكونی نقشه های ساختمان مسكونی نمای سه بعدی سازه ساختمان مسكونی دانلود پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی…

  • پروپوزال ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب
  • پروپوزال ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب حجاب در فقه امامیه حجاب در ادیان اهل کتاب احکام حجاب در فقه امامیه احکام حجاب در ادیان اهل کتاب مبانی فقهی حجاب از منظر فقه امامیه شباهتها…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *