مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی می باشد.

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی

1) انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران

به استناد بند های الف، ب و پ ماده یک آیین نامه نظارت بر تأسیسات و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی موضوع تصویب نامه شماره14404/ت 23203 ها مورخ 5/4/1380 هیأت وزیران آژانس های مسافرتی به سه دسته زیر تقسیم می گردند: 

 

الف) آژانس های مورد اشاره در بند الف ماده یک آیین-نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان هواپیمایی کشوری هستند و وظیفه اصلی آنها فروش بلیط خطوط مختلف هوایی داخلی و خارجی است. شایان ذکر است این گونه دفاتر نه تنها به هیچ عنوان حق برگزاری تور را ندارند بلکه حق فروش تورهای سایر دفاتر برگزار کننده را نیز ندارند چرا که اساساً مجاز به عقد قرارداد تور با مسافر نیستند. ضمناً این نوع از آژانس های مسافرتی با رعایت آیین نامه ها و ضوابط مربوطه می توانند به عضویت یاتا IATA (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) درآیند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند الف گفته می شود.

 

 

 ب) آژانس های مورد اشاره در بند ب ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، اخذ ویزا و سایر فعالیت های مرتبط با صنعت گردشگری می-باشد. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیر عربستان (حج)، سوریه و عراق را ندارند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند ب گفته می شود.

 

 

 پ) آژانس های مورد اشاره در بند پ ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زيارت هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهایی است که جنبه زیارتی دارد از جمله برگزاری تور در مسیر عربستان (حج)، سوریه و عراق. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیرهای غیر زیارتی را ندارند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند پ گفته می شود.  

 

 

نکته مهم: آژانس های مسافرتی موجود در کشور می-توانند هر یک از مجوزهای مذکور را بطور مجزا و یا ترکیبی از دو یا هر سه مجوز داشته باشند. در آن صورت آژانس مربوطه به طور همزمان تحت نظارت مستقیم تمامی سازمان هایی قرار خواهد داشت که مجوزهای خود را از آنها دریافت نموده است.

 

 

 

2) ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری

دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان واسطه بین عرضه کنندگان خدمات گردشگری همچون تورگردانان، شرکت ها و موسسات حمل ونقل، مراکز اقامتی و سیاحتی از یک طرف و متقاضیان این خدمات یعنی گردشگران و مسافران از سوی دیگر عمل می کنند. بدیهی است موفقیت (عدم موفقیت) این دفاتر بر موفقیت یا شکست برنامه های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان خدمات و محصولات گردشگری تأثیر به سزایی دارد.

 

 

این مراکز در انجام وظایف خود اطلاعاتی درباره مقاصدها، برنامه ها و تسهیلات به مشتریان ارایه می کنند و نقش مؤثری در جذب آنها برای مقاصد گردشگری دارند.به عبارت دیگر می توان گفت که فعالیت آژانس های مسافرتی یک کار تخصصی است که از برنامه ریزی در خطوط سیر وسفر، اسکان، تبدیل پول، ارایه آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به مقاصد مختلف و تمام اهداف مورد نیاز در مسافرت و فرصت های مسافرتی آگاهی کامل دارد. به بیان کوتاه آژانس های مسافرتی یک تخصص و یک کار مشاوره ای است(قره نژاد،1386).

 

 

 

محیط به شدت رقابتی صنعت، بنگاه های فعال در زمینه گردشگری را وادار می کند تا دنبال روش های جدیدی برای بهبود مزیت های رقابتی خود باشند(Zang at al,2009:345).
به نظر کراسبی 1990 بین برخی خدمات، فروش رابطه ای حیاتی است و این مورد زمانی وجود دارد که:
1- خدمت پیچیده، سفارشی و در جریان دایمی تبادلات ارایه شود.
2- بسیاری از مشتریان در مورد خدمات ناآگاه باشند.
3- در عمل تأثیرگذار بر سفارش ها و نیازهای آینده محیط متلاطم و نامطمئن باشد در صنعت گردشگری آژانس های مسافرتی باید به مشتریان ارزش زیادی قائل شده و به انتظارات آنها و تغییر در انتظارات آنها توجه کافی مبذول داشته باشند.

 

 

مدیریت بنگاه های فعال در این صنعت باید با درایتی که به خرج می دهند، زمینه پیشرفت خوش آیند این صنعت را فراهم سازند(شریعتی، فروزان، 1390).آگاهی کامل از مشتری، نیازها و خواسته های او مستلزم بر قراری روابط نزدیک بامشتری است(دوبیسی / واه،2005). رضایت مشتری عامل اصلی موفقیت در بسیاری از سازمان هاست(فرناندز/ پرادو،2007). امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارتباط و تماس مجدد با مشتریان فعلی و جدید در تلاشند تا از این طریق وفاداری مشتریان را در بلند مدت افزایش دهند(ملک اخلاق، 1386). هر آنچه از نیازهای مشتری که منجر به رضایت او می-گردد در  CRMنهفته است(اوبانسکی، 2008). مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک راهبرد کسب وکار است که از یک طرف با هدف افزایش سود و درآمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارئه شده است(هادی زاده مقدم وهمکاران،1389).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس مبانی نظری تغییر حسابرس پیشینه تغییر حسابرس مبانی نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس پیشینه تحقیق تغییر حسابرس فصل دوم پایان نامه تغییر حسابرس دانلود مبانی نظری تغییر حسابرس دانلود پیشینه پژوهش تغییر…

مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی

مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری تولید ناب مبانی نظری عملکرد بازرگانی مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری رابطه تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت…

مقاله سازمان همکاری شانگهای

مقاله سازمان همکاری شانگهای اعضای شریك گفتگو سازمان‌های بین المللی سازمان همکاری شانگهای سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 31 ( داراييهاي غيرجاري نگهداري شده براي فروش و عمليات متوقف شده)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 31 ( داراييهاي غيرجاري نگهداري شده براي فروش و عمليات متوقف شده) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره31 ( داراييهاي غيرجاري نگهداري شده براي فروش و عمليات متوقف شده) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره31 ( داراييهاي غيرجاري…

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی (نگهداشت کاران)

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی (نگهداشت کاران) مقررات مالی گزارشات مالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی (نگهداشت کاران) انجام گزارش کارآموزی رشته حسابداری خرید گزارش کارآموزی رشته…

پاورپوینت تعارض و تناقض در سازمان

پاورپوینت تعارض و تناقض در سازمان پاورپوینت تعارض و تناقض در سازمان تعارض و تناقض در سازمان تعارض به عنوان پديده اي سازنده مدل اقتضايي تعارض راه های کاهش تعارض در سازمان راههاي تحريك تعارض انواع تعارض تعارض در سازمان…

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی پرسشنامه افزایش فروش پرسشنامه تدوین برنامه بازاریابی پرسشنامه افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی دانلود پرسشنامه مدیریت بازارگانی نمونه پرسشنامه پایان نامه…

مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی

مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی سهام نوسانات بازارهای اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی بازارهای اقتصادی چیست ؟ دلالان در بازار اوراق مشاركت اساس استراتژی داد و ستد سیستم همکاری در فروش فایل…

پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ

پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به…

  • زلزله خیزی تهران و گسل های آن
  • زلزله خیزی تهران و گسل های آن زلزله زمین لرزه زلزله خیزی تهران گسل اصلی تهران دانلود مقاله زلزله خیزی تهران و گسل های آن سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه پیدایش سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه سیستم های اطلاعات مدیریت مبانی نظری سیستم اطلاعات مدیریت مبانی نظری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت پیشینه تحقیق طراحی سیستم اطلاعات…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط صنعت در شرکت…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش سرمایه روان شناختی
  • پرسشنامه استاندارد سنجش سرمایه روان شناختی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز 2007 نمره گذاری پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز و همکاران دانلود…

  • پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL)
  • پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL) کلمات کلیدی : پرسشنامه آخنباخ cbcl نحوه نمره گذاری cbcl دانلود پرسشنامه آخنباخ پرسشنامه سیاهه رفتاری اخنباخ پرسشنامه اختلالات رفتاری کودکان پرسشنامه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ پرسشنامه اختلالات رفتاری آخن باخ…

  • پایان نامه بررسی ادبیات کودک در مصر
  • پایان نامه بررسی ادبیات کودک در مصر کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک شعر کودکان در کشور مصر نمایش کودکانه در کشور مصر پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی سیر تاریخی ادبیات کودک در…

  • مبانی نظری کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام
  • مبانی نظری کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام کیفیت سود بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام مبانی نظری تغییر پذیری بازده سهام مبانی نظری کیفیت سود دانلود مبانی نظری کیفیت سود مبانی نظری کیفیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات و مبانی نظری پرخاشگری رفتن به سایت…

  • فرصتهای خصوصی سازی در صنعت آب و برق و مشکلات پیش رو
  • فرصتهای خصوصی سازی در صنعت آب و برق و مشکلات پیش رو خصوصی سازی مشکلات خصوصی سازی در صنعت آب و برق فرصتهای خصوصی سازی در صنعت آب و برق خصوصی سازی در صنعت آب و برق دانلود مقالات رشته…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی بازاریابی مبانی نظری هوشمندی بازاریابی پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی پیشینه داخلی هوشمندی بازاریابی پیشینه خارجی هوشمندی بازاریابی پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی پیشینه نظری هوشمندی بازاریابی ادبیات…

  • پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی
  • پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی پروپوزال…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش
  • فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارکنان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارکنان ارتش فصل دوم پایان نامه های سلامت روان…

  • مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر
  • مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر استفاده از الگوی مناسب استراتژیک تغییر برای افزایش عملکرد پایان نامه…

  • نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه
  • نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه تاریخچه هیجان خواهی مولفه های هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی ویژگی های افراد هیجان خواه پایان نامه هیجان خواهی دانلود پایان نامه هیجان خواهی پایان نامه درباره هیجان…

  • تقویت كنندهای تفاضلی
  • تقویت كنندهای تفاضلی ترانزیستور تقویت كننده تقویت كننده تفاضلی دانلود مقالات رشته الکترونیک تقویت كنندهای تفاضلی دانلود مقالات الکترونیک یستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک تقویت كنندهای تفاضلی   مقدمه در این مقاله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش سازمانی 65 صفحه
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش سازمانی 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی
  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی پاورپوینت کتاب مدیریت…

  • پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی
  • پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد داده کاوی پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی پروپوزال پیش بینی میزان…

  • دانلود حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده)
  • دانلود حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده) دانلود حل المسائل کتاب بلوچر رفتن به سایت اصلی دانلود حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده) فصلهای 1 و 2 و 5 و 11 و 13 و 19 با فرمت ورد

  • جزوه دستنویس مدیریت تطبیقی (نوشته فرل هدی)
  • جزوه دستنویس مدیریت تطبیقی (نوشته فرل هدی) جزوه دستنویس مدیریت تطبیقی نوشته فرل هدی رفتن به سایت اصلی جزوه دستنویس مدیریت تطبیقی (نوشته فرل هدی) طبق کلاس های خانم دکتر آقابابایی 21 صفحه  pdf دست نویس دانشجو از جلسات کلاس مناسب…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی در شرکت
  • پرسشنامه عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی در شرکت پرسشنامه انتقال تکنولوژی پرسشنامه انتقال فناوری پرسشنامه عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی پرسشنامه عوامل موثر بر انتقال فناوری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی در شرکت…

  • پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی
  • پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی دانلود رایگان پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت در سازمان مفاهیم پایه سازمان و مدیریت مفاهیم مهارتی اهمیت سازمان ها سطوح مدیریت مهارتهای مدیریت کارکردهای مدیریت وظایف مدیر…

  • ازدواج با شهروندان خارجی در حقوق ایران و رویه قضایی
  • ازدواج با شهروندان خارجی در حقوق ایران و رویه قضایی کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران شرایط ازدواج با اتباع خارجی در…

  • بررسی ماهیت دیدن و زیباشناسی عکس و فرآیند آن در عکاسی
  • بررسی ماهیت دیدن و زیباشناسی عکس و فرآیند آن در عکاسی زیباشناسی عکس عكاسی‌ ماكروفتوگرافی‌ نگاه‌ و معنا در هنر عكاسی‌ فرآیند بینایی در هنر عكاسی بررسی ماهیت دیدن و زیباشناسی عکس و فرآیند آن در عکاسی دانلود پایان نامه…

  • جایگاه قرآن و فقه در وضع قوانین
  • جایگاه قرآن و فقه در وضع قوانین دانلود مقالات حقوق تدوین مقررات با استفاده از قرآن و فقه جایگاه و قلمرو فقه و قرآن در حقوق موضوعه ایران جایگاه قرآن و فقه در تدوین مقررات حقوق موضوعه قلمرو فقه و…

  • مقاله معماری رنسانس
  • مقاله معماری رنسانس هنر مند رنسانس معماری رنسانس الگوهای معماری رنسانس الگوهای معماری رنسانس جایگاه انسان در دوره رنسانس رفتن به سایت اصلی مقاله معماری رنسانس   مقدمه هنر مند رنسانس ساحری است که طبیعت مادی را می شناسد و…

  • ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور
  • ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور مولفه های سلامت روان در زنان بارور مولفه های سلامت روان در زنان ناباور مولفه های رضایت جنسی در زنان بارور مولفه های رضایت جنسی در زنان ناباور…

  • پایان نامه رشته تاریخ با عنوان انقلاب اسلامی
  • پایان نامه رشته تاریخ با عنوان انقلاب اسلامی مقایسه بین انقلابهای جهان با انقلاب اسلامی ایران حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی ایران تئوریهای مختلف حوادث انقلاب اسلامی ایران دیدگاههای مختلف حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی پایان نامه انقلاب اسلامی ایران…

  • پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان مدل سازی ترانسفورماتور planar
  • پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان مدل سازی ترانسفورماتور planar ترانسفورماتور ترانسفورماتور planar مدل سازی ترانسفورماتور planar ترانسفورماتورهای ایده آل بررسی تلفات در سیم پیچ دانلود پایان نامه مهندسی برق دانلود پایان نامه مهندسی قدرت دانلود پایان نامه…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *