مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC

مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC

مبانی نظری BSC
ادبیات و مبانی نظری BSC
پیشینه تحقیق BSC
دانلود پیشینه تحقیق BSC
دانلود مبانی نظری BSC
فصل دوم پایان نامه BSC
ادبیات نظری BSC

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید

 

– نظام کارت امتیازی متوازنشاید بتوان گفت که یکی از معتبرترین و رایج ترین سیستم های نوین ارزیابی عملکرد همین سیستم کارت امتیازی متوازن می باشد. علت این مدعا این است بر اساس نتایج حاصل از بررسی ها ی انجام گرفته به نظر می رسد مناسب ترین روش برای اجرای ارزیابی عملکرد روش کارت امتیازی متوازن است که در ادامه دلایل مربوطه مفصلاً تشریح می گردد.هر چند این رهیافت مانعی برای استفاده از مزایای سایر روشها در کنار کارت امتیازی متوازن ایجاد نمی کند. به عبارتی به منظور ارزیابی عملکرد روش کارت امتیازی متوازن به عنوان محور مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار آن به صورت موردی از سایر روشها که دارای نقاط قوت برتر و قابل اجرا هستند نیز استفاده خواهد شد. لذا به طور جامع این سیستم مورد مطالعه قرارمی گیرد. 

 

 

2-2-2- تعاریف و مفاهیم  کارت امتیازی متوازن  کارت امتیازی متوازن يا روش امتيازي متوازن تكنيكي براي ترجمه استراتژي به عمل و در واقع  چهارچوبي  براي تبديل بينش شركت يا سازمان به مجموعه‌اي از شاخص‌هاي عملكرد در چهار منظر است و چهار منظر را براي تدوين استراتژي و ارزيابي عملكرد معرفي مي‌كند (آذر و رجب زاده،1381).در دهه 1990 ميلادی مدل کارت امتيازی متوازن ابتدا به عنوان يک روش نوين ارزيابی عملکرد و سپس به عنوان ابزاری جهت کمک به تحقق استراتژی و يا به عبارتی  بهتر  سيستمی برای  مديريت بر  استراتژی، توسط رابرت کاپلان استاد صاحب نام دانشگاه هاروارد و ديويد نورتن مشاور برجسته مديريت در امريکا مطرح شد و از سوی صاحبنظران مديريت و مديران سازمانها به شدت مورد  استقبال قرار گرفت. آنها  این سیستم  تبدیل  استراتژی ها به اهداف را کارت  امتیازی متوازن نامیدند (اسعدی و همکاران، 1389).روش ارزيابي متوازن، روشي است كه در آن استراتژي سازمان به يكسري شاخص هاي عملكرد  قابل اندازه گيري ترجمه شده و از طريق  اجراي آن سيستمي براي سنجش تحقق استراتژي و مديريت استراتژيك ايجاد مي شود.     

کارت امتیازی متوازن يك الگو و يا به عبارتی يك چهارچوب مفهومی جهت تدوين مجموعه‌ای از شاخص‌های عملكرد در راستای اهداف استراتژيك  می‌باشد و در اولين گام آن می بايست ديدگاه آتی (چشم انداز) سازمان مشخص گردد. سپس در راستای ديدگاه حاكم بر سازمان، اهداف استراتژيك تدوين می يابند و يا می‌بايست تدوين شده باشند. با عنايت به چشم انداز و اهداف استراتژيك سازمان، عوامل حياتی موفقيت مشخص می شود.

 

 در همين راستا معيارهای استراتژيك تبيين و در نهايت برنامه تدوين می‌گردد، بر اين اساس می توان گفت :

•    نظام امتيازی متوازن، چارچوبی مفهومی برای تبديل راهبردها به عمليات اجرايی ايجاد می‌كند. 
•     در نظام امتيازی متوازن، ابتدا به چشم‌انداز و راهبردهای مطرح شده در سازمان توجه می‌شود و از اين طريق، عوامل موثر در موفقيت و روابط علی و معلولی بين آنها شناسايی می‌شود. 
•     در نظام امتيازی متوازن، معيارها و شاخص ها به منظور كمك به هدف گذاری، تثبيت اهداف و اندازه‌گيری عملكرد در مقاطع حساس راهبردها پی‌ريزی می‌شود. 

 

کارت امتیازی متوازن چهارچوبی است برای تشریح فعالیتهای یک سازمان از چهار جنبه مختلف که این کار از طریق تعدادی شاخص صورت می گیرد (ساجدی نژاد، 1385).
كارت امتيازی متوازن علاوه بر این که یک ابزار سنجش عملکرد می‌باشد مدلی برای عملیاتی کردن استراتژی و تبدیل برنامه‌های عملیاتی و کنترل و پیشرفت آن در جهت تحقق استراتژی می‌باشد؛ و از آن‌جا که ارزیابی عملکرد مناسب‌ ترین ابزار برای هر سازمان جهت اطمینان از صحیح بودن گام ‌هایش به سوی  اهداف بلند مدت و استراتژیک می‌باشد، این مدل می‌تواند به سازمان ‌ها در جهت پیاده سازی استراتژی و اطمینان از اجرای بدون انحراف آن کمک شایانی نماید (اسعدی و همکاران، 1389).

 

مدل ارزیابی متوازن، تکنیکی جهت تبدیل استراتژی به عمل می باشد، به عبارتی دیگر مدل مزبور تکنیکی جهت عملیاتی ساختن آرمان، ماموریت، استراتژی‌های سازمان‌ها  بوده و بدنبال پاسخگوئی بدین موضوع است که اساسا چه کارهائی باید انجام شود و چه شاخص‌هایی می‌بایست مورد ارزیابی قرار گیرد) میر کاظمی، 1388 (

چهار منظر ارزیابی متوازن شامل دسته تقریبا وسیعی از معیارها و سنجه هاست که در قالب گروه های عملکردی گسترده ای طبقه بندی شده اند. دسته بندی زیر مجموعه های سنجه های ارزیابی متوازن به عنوان قسمتی از این گروههای عملکردی متفاوت، جنبه بسیار مهمی از طراحی سیستم ارزیابی متوازن برای اجرا است (کپلن ووینسر، 2009(.ارزیابی متوازن، هدف اصلی و استراتژی شرکت را به اهداف و معیارهای سازمان یافته در چهار منظرمالی، مشتری، فرآیند درون سازمانی و فراگیری رشد تبدیل می کند (کپلن وآتکینسون، 2007). در روش ارزیابی متوازن بر بهبود مستمر تاکید شده است. در بیشتر سازمان ها بهبود مستمر موضوعی حیاتی است و اگر یک سازمان به صورت مستمر بهبود پیدا نکند .سرانجام از دور رقابت خارج خواهد شد (گریسون و همکاران،2006).

 

 

 

فهرست مطالب

کارت امتیازی متوازن
2-2-1- نظام کارت امتیازی متوازن    24
2-2-2- تعاریف و مفاهیم  کارت امتیازی متوازن    24
2-2-3- سیر تکاملی کارت امتیازی متوازن    26
2-2-3-1- کارت امتیازی متوازن نسل اول    26
2-2-3-2- کارت امتیازی متوازن نسل دوم    27
2-2-3-3- کارت امتیازی متوازن نسل سوم    27
2-2-4-روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد    33
2-2-5-  ويژگيهای نظام ارزيابی عملكرد سازمانی کارآمد    35
2-2-6- مدل های ارزيابی عملكرد    35
2-2-6-1- مدل سينك و تاتل (1989)    36
2-2-6-2- ماتريس عملكرد (1989)    37
2-2-6-3-  تحليل ذينفعان (2001)    38
2-2-6-4- چارچوب مدوری و استيپل (2000)    39
2-2-6-5- الگوی فيشر برای ارزيابی عملكرد    40
2-2-6-6- مدل تعالی سازمانی اروپا (EFQM)    40
2-2-6-7- مدل دمينگ     41
2-2-6-8- مدل مالكولم بالدريج    42
2-2-6-9- مدل تعالی در کسب و کار کانجی(KBEM)    42
2-2-7- كارت امتيازی متوازن مدلهای ارزيابی متوازن عملكرد    43
2-2-8- بررسی سیستم های ارزیابی عملکرد و انتخاب مناسب ترین سیستم    44
2-2-8-1- دلايل انتخاب کارت امتيازی متوازن    44
2-2-9- معرفی وروابط بین ابعاد استراتژی (سنجه های مالی وغیرمالی)    47
2-2-10- منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن     49
2-2-10-1- منظر مالی    50
     2-2-10-2-منظر مشتری    54
2-2-10-3- منظر فرآیندهای داخلی کسب و کار    58
2-2-10-4- منظر یادگیری و رشد    63
2-2-10-4-1- اندازه گیری شاخص رضایت کارکنان    65
2-2-10-3-2- اندازه گیری شاخص نگهداری کارکنان    66
2-2-10-3-3- اندازه گیری شاخص بهره وری کارکنان    66
2-2-11- روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد    68
2-2-11-1- برطرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی    68
2-2-11-2- برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم‌سویی کارکنان    69
2-2-11-3- برطرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم    69
2-2-11-4- برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد    70
2-2-12- توازن در ارزیابی متوازن    70
2-2-12-1- توازن بین سنجه‌های مالی و غیر مالی (از لحاظ اهمیت)    70
2-2-12-2- توازن بین ذینفعان داخلی و خارجی سازمان    71
2-2-12-3-  توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت    71
2-2-12-4- توازن بین شاخص‌های هادی و تابع عملکرد    71
2-2-13- اساس موفقیت    72
2-2-13-1- حمایت مدیریت ارشد    72
2-2-13-2- مدیریت پروژه    72

بخش: پیشینه تحقیق 
2-3-8 – پژوهش های داخلی    81
2-3-9-  تحقیقات خارجی    83

منابع

 

 

توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا

 

پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم

پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم ضرب پیمانه ای ضرب كننده RNS روشهای پیاده سازی ضرب در RNS پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم رمزنگاری RSA دانلود پایان نامه معماری كامپیوتر مقایسه…

پاورپوینت بتن، آلایندگی محیط زیست و توسعه پایدار

پاورپوینت بتن، آلایندگی محیط زیست و توسعه پایدار پاورپوینت بتن،آلایندگی محیط زیست و توسعه پایدار تعریفی از بتن وتوسعه پایدار بتن وآلایندگی محیط زیست مزایای استفاده از بتن منافع زیست محیطی بتن بازیافت بتن بازیافت بتن با رعدو برق بازیافت…

پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی

پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی مدلهای پیش بینی درماندگی مالی پیش بینی بحران مالی شرکتها پیش بینی درماندگی مالی الگوهای جریانهای نقدی پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی دانلود مقالات کارشناسی…

اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای: تفاوت ها در استفاده از واژه "شهرنشینی " بین علوم اجتماعی و طبیعی

اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای: تفاوت ها در استفاده از واژه "شهرنشینی " بین علوم اجتماعی و طبیعی اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای تفاوت ها در استفاده از واژه شهرنشینی بین علوم اجتماعی و طبیعی رفتن…

تحلیل مقایسه ای گیربکس در خودروهای برقی وخودروهای احتراق داخلی

تحلیل مقایسه ای گیربکس در خودروهای برقی وخودروهای احتراق داخلی سیستم انتقال قدرت خودروهای برقی سیستم انتقال قدرت خودروهای احتراق داخلی بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی بررسی سیستم انتقال در خودروهای احتراق داخلی بررسی سیستم انتقال قدرت در…

پاورپوینت آشنایی با استانداردهای بین المللی و الگوهای مصرف

پاورپوینت آشنایی با استانداردهای بین المللی و الگوهای مصرف پاورپوینت آشنایی با استانداردهای بین المللی و الگوهای مصرف آشنایی با استانداردهای بین المللی و الگوهای مصرف انواع استاندارد ها ،مدل ها و الگوها موسسات استانداردسازی بین المللی ایزو(ISO) رفتن به…

بررسی سموم آبی با تاکید و تشریح کامل سیانوفیت

بررسی سموم آبی با تاکید و تشریح کامل سیانوفیت تیمار آبی دانلود پایان نامه سیانوفیت سموم آبی روشهای تیمار آبی دانلود پایان نامه سموم سیانوباكتر بررسی سموم آبی با تاکید و تشریح کامل سیانوفیت دانلود پایان نامه رشته آب دانلود…

بررسی مفهوم، اهداف جرم انگاری و آراء در مورد جرم پولشویی

بررسی مفهوم، اهداف جرم انگاری و آراء در مورد جرم پولشویی کلمات کلیدی : مفهوم جرم پولشویی آراء در مورد جرم پولشویی اهداف جرم انگاری جرم پولشویی تحقیق کامل در مورد پولشویی تحقیق جدید در مورد پولشویی رفتن به سایت…

فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری

فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود مقاله فریب در ازدواج دانلود مقاله تدلیس در ازدواج آثار فقهی فریب در ازدواج آثار حقوقی فریب در ازدواج پیشنهاد قانونی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری راهبردهای مقابله ای پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای پیشینه داخلی راهبردهای مقابله ای پیشینه خارجی راهبردهای مقابله ای پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای پیشینه نظری راهبردهای مقابله…

  • استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)
  • استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها) برند کارفرما استراتژی جذب منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری مبانی نظری مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری دانلود مبانی نظری مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری پیشینه تحقیق در مورد مدل پذیرش فناوری tam در…

  • اساس سنجش از دور و تفسیر تصاویر ماهواره ای
  • اساس سنجش از دور و تفسیر تصاویر ماهواره ای سنجش از دور تفسیر تصاویر ماهواره ای اصول سنجش از دور حوضه آبخیز رودخانه سقز تفسیر تصاویر ماهواره ای حوضه آبخیز رودخانه سقز حوضه آبخیز رودخانه سقز اساس سنجش از دور…

  • طراحی سیستم روابط عمومی مركز
  • طراحی سیستم روابط عمومی مركز تبلیغات‌ روابط عمومی روابط عمومی دیجیتال سیستم روابط عمومی مركز دانلود مقاله طراحی سیستم روابط عمومی مركز سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته…

  • طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم
  • طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم فیدبك حالت بهینه پایدارساز سیستم قدرت طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای…

  • اهمیت ریسك و انواع آن در امور بانكی و سرمایه‌گذاری
  • اهمیت ریسك و انواع آن در امور بانكی و سرمایه‌گذاری ریسك ریسك اعتباری مدیریت ریسك ریسك و بانكداری اسلامی اهمیت ریسك و انواع آن در امور بانكی و سرمایه‌گذاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه احقاق حق جنسی دانلود مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی ادبیات نظری احقاق حق جنسی فصل دوم پایان نامه احقاق حق جنسی…

  • ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده
  • ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تفاوت ساختار جسمی و روانی زن و مرد ابزارهای زن در تحکیم شخصیت خانواده ابزارهای زن در محبوبیت نظام خانواده ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تحکیم شخصیت در…

  • فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ
  • فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining فصل دوم پایان نامه شخصی سازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی مبانی نظری سرسختی ادبیات نظری سرسختی چارچوب نظری سرسختی فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی نظری سرسختی پیشینه سرسختی پیشینه تحقیق سرسختی پیشینه داخلی سرسختی پیشینه خارجی سرسختی پیشینه پژوهش سرسختی پیشینه نظری…

  • مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری
  • مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها اجتماعی شدن کودکان احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها نقش الگوهای ارتباط پدر…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی
  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور
  • پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور بازار کار ایران اشتغال و بیکاری در ایران مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه اشتغال مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه مشکلات اشتغال دانلود پایان نامه…

  • داوری در تجارت الکترونیک در ایران و حقوق بین الملل
  • داوری در تجارت الکترونیک در ایران و حقوق بین الملل داوری در تجارت الكترونیك داوری در تجارت الكترونیك در ایران بررسی داوری الکترونیکی در حقوق ایران داوری در تجارت الكترونیك حقوق بین الملل داوری اینترنتی در تجارت بین‌المللی پایان نامه…

  • پاورپوینت بازاریابی تلفنی
  • پاورپوینت بازاریابی تلفنی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی تلفنی تحقیق بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی تعریف بازایابی تلفنی تاريخچه بازاريابي تلفني انواع بازاريابي تلفني تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق مراحل بازاریابی تلفنی مراحل…

  • پاورپوینت کتاب آمار و احتمال در جغرافیا (1) تألیف دکتر محمد قاسم وحیدی اصل
  • پاورپوینت کتاب آمار و احتمال در جغرافیا (1) تألیف دکتر محمد قاسم وحیدی اصل کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب آمار و احتمال در جغرافیا (1) تألیف دکتر محمد قاسم وحیدی اصل پاورپوینت کتاب آمار و احتمال در جغرافیا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی دانلود مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات نظری هوش معنوی فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت آشنایی با شهر اکولوژیک
  • پاورپوینت آشنایی با شهر اکولوژیک پاورپوینت آشنایی با شهر اکولوژیک آشنایی با شهر اکولوژیک تحقیق آشنایی با شهر اکولوژیک مقاله شهر اکولوژیک شهر اکولوژیک اکولوژی شهری چیست شهر اكولوژيكي اصول برنامه‌ريزي و طراحي شهر اكولوژيكي شهر سالم لزوم علم اکولوژی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • بررسی الگوهای تلفیق در برنامه درسی و ارائه الگویی مناسب
  • بررسی الگوهای تلفیق در برنامه درسی و ارائه الگویی مناسب تلفیق در برنامه درسی برنامه‌های درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران سازمان دهی تلفیقی برنامه های درسی الگویی برای تدوین برنامه های درسی تلفیقی موانع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش به اعتیاد مبانی نظری گرایش به اعتیاد پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد پیشینه داخلی گرایش به اعتیاد پیشینه خارجی گرایش به اعتیاد پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت
  • پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت پرسشنامه تصویر ذهنی پرسشنامه تصویر ذهنی شرکت تاثیر نگرش مشتریان نسبت به شرکت تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به…

  • آثار اعتراض به رای داوری در کنوانسیون های بین‌المللی و حقوق داخلی کشورها
  • آثار اعتراض به رای داوری در کنوانسیون های بین‌المللی و حقوق داخلی کشورها اعتراض به رای داوری آثار اعتراض به رای داوری رویه داوری‌های تجاری بین‌المللی آثار اعتراض به رای داوری در حقوق ایران آثار اعتراض به رای داوری در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش اجتماعی مبانی نظری هوش اجتماعی پیشینه تحقیق هوش اجتماعی پیشینه داخلی هوش اجتماعی پیشینه خارجی هوش اجتماعی پیشینه پژوهش هوش اجتماعی پیشینه نظری هوش اجتماعی ادبیات…

  • پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی در بهبود صادرات
  • پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی در بهبود صادرات پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه بهبود صادرات پرسشنامه تاثیرآمیخته بازاریابی در صادرات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی در بهبود صادرات         *** این پرسشنامه بر گرفته شده…

  • خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده
  • خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل حميرا مشيرزاده رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده شامل 39 صفحه…

  • پیامدها، تدابیر و سیاست جنایی داخلی و بین المللی در قبال پدیده قاچاق انسان
  • پیامدها، تدابیر و سیاست جنایی داخلی و بین المللی در قبال پدیده قاچاق انسان پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق انسان پایان نامه قاچاق زنان پیامدهای قاچاق انسان قاچاق انسان در اسناد بین المللی ابعاد قاچاق انسان درجهان مبارزه با…

  • ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك
  • ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك آلودگی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاه دانلود مقالات برق دانلود مقالات رشته برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *