مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است. يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به ا فزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي‌يابد.

 

 

برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي. بخشي از اين نيازها توسط شركت ها و سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي‎گردد. در كشور ما ايران، سازمان ها و ارگان هاي دولتي نقش محوري و اصلي در پاسخگويي به بخش اعظم نيازهاي افراد حقيقي و حقوقي را بر عهده دارند. با توجه به اين موضوع كه سازمان هاي دولتي با حجم وسيعي ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانين و دستورالعمل ها مواجه مي باشند لذا پيچيدگي هاي زيادي در فعاليت هاي اين سازمان ها وجود دارد. اين پيچيدگي ها در برخي از موارد مي تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزينه هاي اضافي و بروز مشكلاتي از اين قبيل گردد، سازماني كه بتواند اين تعاريف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانين را درچهارچوبي مبتني بر تكنولوژي روز دنيا ساماندهي نمايد، مي تواند از رخ دادن مسائل پيش بيني نشده جلوگيري نموده و مبادلات كاري خود را هرچه بيشتر تحت كنترل داشته باشد.

 

 

امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوري هاي جديد اطلاعاتي،  سازمان را به گونه اي تغييردهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان،  با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM  بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود است. CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد. مديريت روابط با مشتريان فلسفه عملياتي كسب وكار براي جذب و نگهداري مشتريان، افزايش ارزش مشتري، وفادار نگه‌داشتن مشتري و نگه داشتن آنها و پياده سازي استراتژي هاي مشتري محور مي باشد. CRM  به بهبود روابط با مشتريان، تمركز بر تصوير جامع چگونگي يكپارچگي ارزش مشتري،  نيازمندي‎ها، استثناء‌ها و رفتارها از طريق تحليل داده‌ها در تعامل با مشتري مي پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM مي‎توانند چرخه فروش را كوتاهتر و وفاداري مشتري به ايجاد روابط نزديكتر و درآمد را افزايش دهند. 

 

 

بنابراين يك سيستم مديريت روابط با مشتري مي‌تواند كمك كند تا مشتريان موجود حفظ شوند و مشتريان جديدي جذب شوند. سازمان ها از برخي روش‌هايي شامل مديريت ارتباط با مشتري، تحليل ارزش مشتري، استراتژي سازماني و ساز و كارهاي خدماتي كه كارايي ارتباطات مشتري را بهبود مي‌دهد بكار مي‎برند. مديريت ارتباط با مشتري استراتژي اي براي كسب مشتريان جديد و نگهداشتن آنها است. مديريت ارتباط با مشتري عملياتي شامل تمام فعاليت هاي مرتبط با مشتريان بي واسطه همچون شركت ها و. …. مي‎باشد.

 

 

هر فعاليت مديريت ارتباط با مشتري عملياتي در يكي از سه فرآيند سازماني زير پياده شده است: فروش، بازاريابي و خدمات. در حالي كه اين ها فرآيند هايي مستقيماَ مرتبط با مشتري هستند. مديريت ارتباط با مشتري تحليلي(Analytical  CRM)  تمام اجزايي كه براي تحليل روابط و ويژگي هاي مشتري كه بر اساس اجراي فعاليت هاي مديريت روابط با مشتري عملياتي با تاكيد بر نياز مشتريان و استثنائات شان وجود دارد، تامين مي كند. قبل از اينكه سازمان بتواند بازاريابي يا استراتژي هاي مديريت روابط با مشتري را توسعه دهد، آنها بايد بدانند كه چگونه مشتريان براي خريد كردن تصميم مي‌گيرند. اين فرآيند تصميم گيري چرخه خريد مشتري(CBC)  ناميده مي‌شود. ما فرض مي‌كنيم كه زنجيره تمام چرخه هاي خريد مشتريان از طريق چرخه حيات هركدام از مشتريان اجرا مي‌شود. اين فرآيند با توقف مصرف پايان مي‌پذيرد.

 

 

 

مساله از اينجا شروع مي شود که يک مشتري در محصول , کالا , خدمات و سرويسي که ارائه مي دهيم يک چيزي ديده که به سراغ ما مي آيد و مشتري مي تواند يک تجربه خوب داشته باشد يا اينکه مشتري ما را اخراج مي کند ! آقاي  SamWalton مشهور به walmart مي گويد : ((مشتري تنها کسي است که مي‌تواند ما را اخراج کند , از مدير عامل گرفته تا بقيه کارمند )).
CRM  از سه بخش اصلي تشکيل شده است : مشتري , روابط و مديريت منظور از روابط , ايجاد مشتريان وفادارتر و سودمند تر از طريق ارتباطي ياد گيرنده مي باشد و مديريت عبارت است از خلاقيت و هدايت يک فرايند کسب و کار مشتري مدار و قرار دادن مشتري در مرکز فرآيند ها و تجارب سازمان. تعاريف متفاتي از مديريت ارتباط با مشتري ارائه شده است که از آن جمله مي توان به بازاريابي يک به يک يا به بازاريابي در تمام دوره عمر مشتري اشاره نمود. شايد تعريف زير که موئز ليمايم (Moez Limayem) از CRM ارائه نموده بهترين تعريف باشد. CRM به همۀ فرآيند ها و فناوري هايي اطلاق مي شود که سازمان براي شناسايي،  ترغيب،  گسترش،  حفظ و خدمت به مشتري به کار مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 سیر ارتباطات با مشتری    15
2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری    17
2-1-2-ارزش‌آفرینی    18
2-2 شاخص‌های شناختی و رفتاری عرضه‌کنندگان    18
2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-4 تاريخچه CRM    23
2-5 انواع فناوري CRM    23
2-6 چالش هاي اجرايي CRM    24
2-7- مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM    25
2-8 چارچوب گارتنر    26
2-9- سیر تحول CRM    27
2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان    27
2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطه‌ای    28
2-9-3-  دلایل مطرح شدن CRM    28
2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-9-5-خصوصیت مشتری امروز    29
2-9-6-چرا سازمان‌ها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟    29
2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری    30
2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی    31
2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM    32
2-11 علل موفقیت یا شکست CRM    32
2-12 اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان    33
2-12-1-اهداف CRM از ديدگاه بارنت    33
2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول    34
2-12-3- اهداف CRM  از نظر سويفت    34
2-12-4-اهداف  CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابينسون    35
2-12-5-اهداف CRM از ديدگاه گالبريث و راجرز    35
2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM    36
2-14 چالش‏هاي اجرايي CRM    39
2-15- بخش دوم
2-36 پیشینه تحقیق    

منابع
 

 

 

 

 

پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد

پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی…

طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه)

طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه) سوئیچینگ Fly back سوئیچینگ فلای بک منبع تغذیه سوئیچینگ طراحی منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ…

پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران

پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران برنامه ریزی شهری در ایران شهر نشینی در دوره جدید شهرنشینی بطئی شهرنشینی سریع…

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن ارتباط رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتری روشهای اندازه گیری رضایت مشتری تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر رضایت مشتری شاخصهای رضایت مشتری در ایران و جهان اثرات رضایت…

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی…

مبانی نظری وقف در نظام آموزشی

مبانی نظری وقف در نظام آموزشی مبانی نظری وقف در نظام آموزشی دانلود مبانی نظری وقف در نظام آموزشی پیشینه تحقیق وقف در نظام آموزشی ادبیات نظری وقف در نظام آموزشی فصل دوم پایان نامه وقف در نظام آموزشی مبانی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…

بطلان رای داوری در حقوق ایران با تشریح روند قضایی آن

بطلان رای داوری در حقوق ایران با تشریح روند قضایی آن بطلان رأی داوری بطلان رأی داوری در حقوق ایران موارد اعتراض به رای داور در روند قضایی پایان نامه بطلان رأی داور در رویه قضایی بطلان رأی داور در…

نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده

نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود پایان نامه بدحجابی ابزارهای شخصیتی زن نقش بدحجابی بر روی شخصیت زن نقش بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده ناهنجاری های تربیتی خانواده متاثر…

  • مقاله کامل سیستمهای آبیاری
  • مقاله کامل سیستمهای آبیاری آبیاری سیستمهای آبیاری سیستم های توزیع آب دانلود مقاله کامل سیستمهای آبیاری سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقاله و تحقیق همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه مهندسی…

  • نقش و اسطوره در فرش دستباف ایران
  • نقش و اسطوره در فرش دستباف ایران فرش ایرانی فرش دستباف ایران رابطه طرح و نقش فرش با اسطوره دانلود مقاله رشته هنر با عنوان نقش و اسطوره در فرش دستباف ایران خرید مقاله رشته هنر انجام مقاله رشته هنر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی و IT در مدیریت زنجیره تامین
  • دانلود پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی و IT در مدیریت زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین تفاوت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک حوزه های مدیریت زنجیره تامین نقش سیستم های اطلاعاتی در مدیریت زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین و تجارت الکترونیک…

  • پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی کرمی
  • پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی کرمی کلمات کلیدی : پرسشنامه راهبردهای یادگیری دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری پرسشنامه راهبردهای یادگیری کرمی پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی پرسشنامه راهبردهای یادگیری فراشناختی پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی رفتن به سایت اصلی تفسیر…

  • سیستم های ذخیره سازی اطلاعات
  • سیستم های ذخیره سازی اطلاعات دانلود مقاله سیستم های ذخیره سازی اطلاعات حافظه ذخیره سازی اطلاعات سیستم های ذخیره سازی اطلاعات انواع تعریف ساختار فایل در فایل ترتیبی نحوه پردازش چگونه است؟ بافر و بافرینگ سیستم همکاری در فروش فایل…

  • خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی)
  • خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی) خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران دکتر ولایتی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی) به تعداد 10…

  • حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری از طریق داوری بین المللی
  • حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری از طریق داوری بین المللی داوری بین المللی مرکز داوری وایپو حقوق مالکیت فکری حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری در ایران حقوق مالکیت فکری در اسناد بین الملل…

  • پاورپوینت یادگیری در حد تسلط و آموزش به کمک کامپیوتر
  • پاورپوینت یادگیری در حد تسلط و آموزش به کمک کامپیوتر کلمات کلیدی : پاورپوینت یادگیری در حد تسلط و آموزش به کمک کامپیوتر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت یادگیری در حد تسلط و آموزش به کمک کامپیوتر به تعداد 29…

  • پرسشنامه ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان
  • پرسشنامه ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی دانلود پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی پرسشنامه استفاده از شبکه های…

  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان
  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان کلمات کلیدی : پروپوزال هوش سازمانی پروپوزال استرس  شغلی هوش سازمانی کارکنان تحقیق استرس شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های هوش سازمانی مدل ها و نظریه های استرس  شغلی رابطه…

  • بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان
  • بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان مدل اقتصادسنجی بهره وری در سازمان تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان مهندسی مجدد فرایند‌های سازمانی تاثیر سرمایه‌گذاری در فنّاوری اطلاعات بر بهره‌وری ارزیابی شاخص‌های مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی ارزیابی تاثیر…

  • چالش ها و راهکارهای تولید و صادرات پسته در ایران
  • چالش ها و راهکارهای تولید و صادرات پسته در ایران پسته راهکارهای تولید پسته در ایران راهکارهای صادرات پسته در ایران جایگاه ایران در بازار جهانی پسته دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بازار جهانی پسته عملکرد پسته در ایران دانلود…

  • مبانی نظری نقش سرمایه اجتماعی در توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی
  • مبانی نظری نقش سرمایه اجتماعی در توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی توسعه سکونتگاه های غیررسم مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای توانمند سازی سکونتگاه…

  • پروپوزال بیع الکترونیک
  • پروپوزال بیع الکترونیک کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان نامه بیع الکترونیکی در نظام…

  • مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر
  • مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر استفاده از الگوی مناسب استراتژیک تغییر برای افزایش عملکرد پایان نامه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم
  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم ازدواج ملاکهای انتخاب همسر کارکردهای اجتماعی ازدواج دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان…

  • اثرات و پیامدهای عدالت سازمانی و عوامل موثر بر آن با تاکید بر توجه کارکنان به عدالت
  • اثرات و پیامدهای عدالت سازمانی و عوامل موثر بر آن با تاکید بر توجه کارکنان به عدالت عدالت سازمانی عدالت سازمانی پایان نامه عدالت سازمانی ادراک شده تاریخچه عدالت سازمانی عدالت سازمانی در ورزش ضرورت عدالت سازمانی تحقیق درباره ی…

  • پاورپوینت مهندسی ارزش
  • پاورپوینت مهندسی ارزش پاورپوینت مهندسی ارزش مهندسی ارزش تعریف مهندسی ارزش سیر تاریخی مهندسی ارزش تحلیل ارزش مبتكر و بنیانگذار مهندسی ارزش نقاط عطف درمهندسی ارزش برنامه کاری مهندسی ارزش روش های مورد استفاده درمهندسی ارزش تعاریف و توصیف های…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دغدغه مسیر شغلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دغدغه مسیر شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دغدغه مسیر شغلی مبانی نظری دغدغه مسیر شغلی پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی پیشینه داخلی دغدغه مسیر شغلی پیشینه خارجی دغدغه مسیر شغلی پیشینه پژوهش…

  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر با عنوان هنر ایران پیش از اسلام و پس از آن
  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر با عنوان هنر ایران پیش از اسلام و پس از آن هنر هنر ایرانی هنر ایران باستان هنر ایران پس از اسلام دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر با عنوان هنر ایران پیش از اسلام…

  • آموزش شبکه ی عصبی فازی برگشتی با استفاده از الگوریتم پس انتشار و الگوریتم جدید ترکیبی PSO و DE
  • آموزش شبکه ی عصبی فازی برگشتی با استفاده از الگوریتم پس انتشار و الگوریتم جدید ترکیبی PSO و DE شبکه های عصبی برگشتی الگوریتم پس انتشار الگوریتم ترکیبی PSO و DE شبکه ی عصبی فازی برگشتی شبکه های RFNN روش…

  • دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص
  • دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی 36 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 23 حجم :…

  • پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس
  • پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس فناوري وكيفي ورزش مدارس گسترش و کاربرد فناوری در بین دانش آموزان…

  • فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی
  • فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه فرهنگ سازمانی فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت…

  • نوآوری در آموزش عالی و بررسی ابعاد و مدلهای نوآوری دانشگاهی
  • نوآوری در آموزش عالی و بررسی ابعاد و مدلهای نوآوری دانشگاهی نوآوری در آموزش عالی ابعاد نوآوری دانشگاهی مدلهای نوآوری دانشگاهی تأثیر نوآوری بر فاكتورهای نظام آموزش پایان نامه نوآوری دانشگاهی دانلود پایان نامه نوآوری دانشگاهی الگوهای تكامل فرآیند نوآوری…

  • پیشینه ادبیات کودک و نوجوان در ایران و جهان و تحلیل کلامی آن براساس مدل هلیدی
  • پیشینه ادبیات کودک و نوجوان در ایران و جهان و تحلیل کلامی آن براساس مدل هلیدی ادبیات کودک و نوجوان تحلیل نحوی کلامی دست نوشته‌های داستانی کودکان و نوجوانان تاریخچه ادبیات کودک و نوجوان در ایران و جهان تحلیل کلامی…

  • مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس
  • مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش روش اجرایی مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش هدف از پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان مراحل…

  • دانلودكارآموزي عمران 40 ص
  • دانلودكارآموزي عمران 40 ص کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي عمران 40 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي عمران 40 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 26 حجم : 3 مگابایت گزارش کارآموزی موضوع : نحوه ساخت پی…

  • مبانی نظری شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان
  • مبانی نظری شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان ترک خدمت کارکنان ترک خدمت کارکنان دولت علل ترک خدمت کارکنان تعریف ترک خدمت کارکنان رضایت شغلی و ترک خدمت بین کارکنان عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *