مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع یازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند.در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به عنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان را به عنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را به عنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آنها می باشد.

 

بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. بدون تردید در جو رقابتی و محیط ناآرام امروزی که سازمانها در آن قرار دارند و دائما گوی‌ سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛تنها سازمانها و موسساتی می‌توانند به ادامه حیات خود و توسعه‌ روزافزون دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت خود را بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت و پایداری رضایت مشتری قرار دهند  و در ادامه همه به نحوه صحیح مدیریت ارتباط با مشتری ختم می گردد. ( معمار زاده، 1388، ص21)

 

 

هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که در راه جذب یک مشتری جدید پیش روی ما قرار دارد، بسیار کمتر است. علاوه بر این رضایت هر مشتری می تواند باعث تبلیغ رایگان شرکت توسط وی و در نتیجه جذب مشتریان جدید باشد. از این رو است که شرکت ها در کنار سیاست های خود برای جذب مشتریان جدید توجه ویژه ای را نیز مبذول به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و قدیمی خود می کنند. تدوین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از روشهایی است که شرکت ها در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همچنین بدست آوردن آماری تحلیلی از مشتریان خود بکار می گیرند.”هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. به تعریفی دیگر می توان گفت مدیریت ارتباط با مشتری  رویکردی کلی است که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان، گزینش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد. (سرافرازی،1389،ص 46)

 

 

 

 

 

نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری

تسر  (2005) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری به مجموعه اي از موقعيتهايي که مشتري در هنگام تصميم گيري با آنها مواجه مي شود بر مي گردد و هر چه  مدیریت در این زمینه قوی تر و اصولی تر باشد شرایط خرید برای مشتری آسوده تر و برای فروشنده نیز بهتر پر منفعت تر است و نتیجه ی آن منفعت دو سویه است. ( اردکانی ، 1389، ص 109)

 

 

 

گوردو  (1997) به ذکر 11 عنصر اساسی در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد و آن ها را به شرح ذیل نام گذاری می کند: مشتری، طبقات ، توانایی ها ، هزینه و ارزش ، کنترل تماس ،   همکاری و یکپارچه سازی ،  ارتباطات،تعاملات و جایگاه یابی،  سنجش مشتری،    توجه به مشتری،  زنجیره ی ارتباطات سازگاری، و در ادامه ارتباط بین این عناصر را بسیار مهم می داند.(زارعیان،1382،ص 24)

 

 

اشلی  (2008) مدیریت ارتباط با مشتری را  هنر به دست‌آوردن اعتماد افراد ذی‌نفع در سازمان و استفاده بهینه از آن است. وی اعتقاد راسخی به عنصر ایجاد اعتماد در مشتری دارد و این نکته را ذکر می کند تمامی رفتار هایی که به آن مدیریت ارتباط با مشتری می گویند باید جوری برنامه ریزی گردد که به ایجاد اعتماد در مشتری ختم گردد. و آن زمان است که سازمان می تواند به سود دهی مطلق برسد. ( سرافرازی، 1387،ص 33)

 

 

 نایب زاده (1381) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری : به  همه فرایندها و فناوریهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی ، انتخاب ، ترغیب ، گسترش ، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. این فن  شامل پیاده سازی یک راه حل جامع می باشد که با یکپارچه کردن افراد  فرایندها و فناوری یک ارتباط بی نقص بین تمام فعالیتهای مربوط به مشتری برقرار می سازد.( نایب زاده ، 1381،ص 4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با تمرکز بر ابعاد ریسک

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با تمرکز بر ابعاد ریسک پرسشنامه بانکداری اینترنتی پرسشنامه پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی پرسشنامه پذیرش بانکداری اینترنتی پرسشنامه خدمات بانکداری الکترونیک پرسشنامه بانکداری الکترونیکی پرسشنامه…

حکم نماز جمعه از دیدگاه مذاهب اربعه

حکم نماز جمعه از دیدگاه مذاهب اربعه کلمات کلیدی : وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب نماز جمعه شرایط وجوب نماز…

بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه

بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه تغذیه از دیدگاه اسلام آداب تغذیه از دیدگاه اسلام اصول تغذیه سالم از دیدگاه اسلام نگاهی به غذا و تغذیه از منظر اسلامی بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه دانلود پایان نامه معارف اسلامی…

بررسی محیط زیست تحت اثر و شناسایی ویژگی های سد خرسان 2 در مرحله مطالعاتی

بررسی محیط زیست تحت اثر و شناسایی ویژگی های سد خرسان 2 در مرحله مطالعاتی سد خرسان2 اثرات زیست محیطی سدسازی اثرات زیست محیطی پروژه های سد در ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست بررسی محیط زیست تحت…

تئوری نمایندگی، تمرکز مالکیت و جنبه های اهمیت آن

تئوری نمایندگی، تمرکز مالکیت و جنبه های اهمیت آن کلمات کلیدی : شکل گیری روابط نمایندگی تئوری نمایندگی در ایران تئوری نمایندگی در حسابداری مدیریت تعریف تئوری نمایندگی تئوری نمایندگی حسابرسی مبانی تئوری نمایندگی تعریف تمرکز مالکیت چیست تمرکز مالکیت…

پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن

پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن کلمات کلیدی : پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي تعريف سرمايه‌ي اجتماعي و اجزاي آن تاريخچه‌ي مفهوم…

ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت

ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده…

عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن

عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان رفتن به…

پاورپوینت مكاتب اطريشي و پساكينزي در اقتصاد

پاورپوینت مكاتب اطريشي و پساكينزي در اقتصاد کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد کلان پاورپوینت مكاتب اطريشي و پساكينزي در اقتصاد مكاتب اطريشي و پساكينزي در اقتصاد سنت پژوهش مكتب اطريشي نظريه مكتب اطريشي درباره ادوار تجاري مدل ميزس ـ هايك…

  • مبانی نظری و پیشینه مطالبات معوق و ریسکهای آن
  • مبانی نظری و پیشینه مطالبات معوق و ریسکهای آن مبانی نظری مطالبات معوق پیشینه تحقیق مطالبات معوق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مطالبات معوق پیشینه پژوهش مطالبات معوق ادبیات نظری تحقیق مطالبات معوق دانلود مبانی نظری مطالبات معوق دانلود پیشینه…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان
  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان کلمات کلیدی : ابعاد تسهیم دانش ابعاد سرمایه اجتماعی مبانی نظری تسهیم دانش مبانی نظری سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش نظریه ها و تئوری های سرمایه…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 ( نحوه ارائه صورتهاي مالي)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 ( نحوه ارائه صورتهاي مالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1( نحوه ارائه صورتهاي مالي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 استاندارد حسابداري شماره یک پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 پاورپوینت نحوه ارائه صورتهاي مالي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی…

  • پدیده آزاد سازی و راه حلهای این پدیده برای بازارهای مالی
  • پدیده آزاد سازی و راه حلهای این پدیده برای بازارهای مالی پدیده آزاد سازی بازار سرمایه آزادسازی بازار سهام آزادسازی بازارهای مالی راهکارهای آزادسازی بازارهای مالی در ایران راه حلهای پدیده آزاد سازی برای بازارهای مالی دانلود مقالات رشته اقتصاد…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش شغلی کارکنان
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش شغلی کارکنان کلمات کلیدی : مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان دانلود مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان پیشینه داخلی انگیزش شغلی کارکنان پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع سلامتی و ایمنی کارکنان
  • پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع سلامتی و ایمنی کارکنان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با…

  • بررسی و تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری
  • بررسی و تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری بهبود عملکرد سازمانی با مدیریت دانش بهبود عملکرد صنعت هتل داری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش صنعت هتل داری پیاده سازی مدیریت دانش صنعت هتل…

  • ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی
  • ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی پایان نامه رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی اولدهام و هاکمن دیدگاه آلن و مایر از…

  • پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی پرسشنامه مهارت های ارتباطی کودکان پرسشنامه سنجش مهارت های ارتباطی پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 پرسشنامه مهارت های ارتباطی…

  • مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی
  • مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده‌کاوی مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چابکی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چابکی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی چارچوب نظری چابکی سازمانی فصل دوم پایان نامه چابکی سازمانی دانلود مبانی نظری چابکی سازمانی پیشینه تحقیق چابکی سازمانی پیشینه داخلی چابکی سازمانی پیشینه خارجی چابکی…

  • نگاه متخصصین به رویکرد تلفیقی در برنامه درسی تربیت بدنی مقطع ابتدایی
  • نگاه متخصصین به رویکرد تلفیقی در برنامه درسی تربیت بدنی مقطع ابتدایی برنامه درسی تلفیقی تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تربیت‌بدنی تلفیقی برنامه درسی تلفیق در ایران رویكردهای تلفیقی در برنامه درسی تلفیق در برنامه درسی ابتدایی رویکرد تلفیقی در…

  • مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی
  • مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در…

  • اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه و صدور حکم 
  • اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه و صدور حکم  دادرسی اطفال اصول دادرسی اطفال دادرسی کیفری اطفال دادرسی کیفری اطفال در حقوق ایران دادرسی کیفری اطفال در حقوق انگلیس اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه اصول دادرسی اطفال در مرحله…

  • ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن
  • ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن رشوه اثرات رشوه رشوه در فقه و حقوق موضوعه رشوه در قانون مجازات اسلامی راشی مرتشی ارتــشا رایــش دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق…

  • کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی
  • کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی رفتن به سایت اصلی کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی افرایم توربان، دانشگاه…

  • مبانی نظری توسعه پایدار
  • مبانی نظری توسعه پایدار مبانی نظری توسعه پایدار دانلود مبانی نظری توسعه پایدار پیشینه تحقیق توسعه پایدار ادبیات نظری توسعه پایدار فصل دوم پایان نامه توسعه پایدار مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار ادبیات و مبانی نظری توسعه پایدار…

  • مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی
  • مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رابطه یادگیری سازمانی با رفتار…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه تحلیل اقتصاد/ بازار (ویرایش جدید)
  • پاورپوینت فصل سیزدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه تحلیل اقتصاد/ بازار (ویرایش جدید) دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع تجزیه…

  • پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387
  • پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387 قانون 1387 آیین دادرسی آیین دادرسی اطفال دانلود پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387 خرید مقالات،پایان…

  • مطالعه مورد شناسی طراحی، تحلیل و تهیه سازه با استفاده از مدل هوشمند یکپارچه
  • مطالعه مورد شناسی طراحی، تحلیل و تهیه سازه با استفاده از مدل هوشمند یکپارچه تحلیل سازه طراحی سازه مهندسی ساختمان دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران دانلود مقاله طراحی سازه با استفاده از مدل هوشمند یکپارچه دانلود مقاله تحلیل…

  • زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو
  • زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو مفهوم هنر مفهوم زیبایی زیبایی‌شناسی زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو دانلود مقالات رشته هنر زیبایی‌شناسی ارسطو خرید تحقیق رشته هنر نوشته‌های ارسطو درباره زیبایی‌شناسی مفهوم تقلید در هنر رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته هنر زیبا‌شناسی…

  • بررسی تحلیلی دینامیکی سازه های فضاکار گنبدی در اثر حرکتهای ناهمگون تکیه گاهها
  • بررسی تحلیلی دینامیکی سازه های فضاکار گنبدی در اثر حرکتهای ناهمگون تکیه گاهها سازه های فضاکار دانلود پایان نامه تاثیر مولفه قائم زلزله دانلود پایان نامه سازه های فضاکار گنبدی شکل دانلود پایان نامه اثرات تحریک نامتجانس تکیه گاهها دانلود…

  • پرسشنامه رابطه بین رفتار مشتری و تاثیر ان و تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان
  • پرسشنامه رابطه بین رفتار مشتری و تاثیر ان و تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان پرسشنامه رفتار مشتری پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه عملکرد کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه رابطه بین رفتار مشتری و…

  • پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری (مقدمه ای بر تئوری های توصیفی) تألیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد
  • پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری (مقدمه ای بر تئوری های توصیفی) تألیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری (مقدمه ای بر تئوری های توصیفی) تألیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد پاورپوینت کتاب…

  • پروپوزال شناسایی رابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی در بین زنان شاغل
  • پروپوزال شناسایی رابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی در بین زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي پروپوزال فرسودگی شغلی پروپوزال تعارض کار و خانواده مولفه هاي…

  • پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه
  • پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی پایان نامه تیپ‌های شخصیتی پایان نامه…

  • اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح
  • اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح کلمات کلیدی : عقد نکاح در فقه پایان نامه عقد نکاح وضعیت حقوقی عقد نکاح عقد نکاح و شرایط آن عقد نکاح از نظر حقوقی شروط ضمن عقد نکاح چیست مقتضای…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *