مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات

مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات
پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات
دانلود مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات
ادبیات نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات
تاریخچه مدل راهبردی کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات
دانلود پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات

رفتن به سایت اصلی

این مبانی و پیشینه پژوهش در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات در دو بخش می باشد. بخش اول بصورت کامل چارچوب و ادبیات نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات را مورد بررسی قرار می دهد و در بخش دوم پژوهش های داخلی و خارجی در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات به تفکیک آورده شده است.

 

 

خدمات
خدمت، فعالیت یا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که از یک طرف به طرف دیگر عرضه می شود و مالکیت چیزي را به دنبال ندارد (سيد جوادين و كيماسي، 1384: 16). تولید خدمت ممکن است به  کالاي فیزیکی وابسته باشد یا نباشد. خدمات، فعالیت اقتصادي هستند که در زمان و مکان معین براي مشتریان ارزش تولید می نمایند این فعالیت ها نتیجتاً یک تغییر مثبت دلخواه را به گیرنده خدمات خواهند رساند (اشرافی، 1386: 26). تحقیقات مختلف در حوزه خدمات بر این موضوع تأکید دارد که از ویژگی هاي منحصر بفرد و متمایز خدمات، کیفیت است که یکی از ابعاد سه گانه بقا سازمان به همراه هزینه و کارایی عملیاتی ناشی از زمان تحویل کالا و خدمات است (رودپشتی، 1387: 72).

 

 

خدمت فرآيندي است مشتمل بر يك سري از فعاليت هاي كم و بيش نامحسوس كه به طور طبيعي اما نه لزوما هميشگي، در تعاملات بين مشتريان و كاركنان و يا منابع فيزيكي يا كالاها و يا سيستم هاي ارائه كننده خدمت، روي داده تا راه حلي براي مسائل مشتريان باشد. خدمات، همان اعمال، فرآیندها و عملکرد ها هستند؛ چیزهایی که لمس نمی شوند، دیده نمی شوند، احساس نمی شوند و در عین حال، اعمال و نتایجی را به وجود می آورند که آنها نیز لمس ناپذیرند. برای درک بهتر مفهوم خدمت، معمولا آن را با کالاهای فیزیکی مقایسه می کنند (شریف زاده و خانباشی، 1387، 126).

 

 

 

 

کیفیت
دمینگ کیفیت را میزان یکنواختی و یکسانی کالا یا خدمات مربوط تعریف می کند. جوزف جوران معتقد است کیفیت عبارت است از مطابقت کالا یا خدمات با کاربرد آن، یعنی استفاده کننده از کالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از کالا یا خدمت برآورده سازد . فیلیپ کرازبی کیفیت را مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده می داند (ریاحی، 1381: 56). كيفيت عبارت است از انطباق با مشخصات، انطباق با نيازمنديها، شايستگي جهت استفاده، ارزش، پرهيز از ضرر ، و در نهایت برآوردن و يا فراتر رفتن از انتظارات مشتريان ( ابراهيمي باران، 1381: 33 ).

 

 

گاروین  (1987)  معتقد است که كيفيت مجموعه اي است از خصوصيات و مشخصات يك خدمت كه احتياجات و رضايت مندي مصرف كننده را تأمين مي كند و توسط مشتري تعيين مي شود نه توسط توليد كننده(بهشتی راد، 1391: 16).كیفیت از جمله واژه هایی است كه علیرغم قدمت آن از تعریف مشخص و یكسانی نزدهمگان برخوردار نیست.

 

 

مروری بر ادبیات دانشگاهی حاكی از آنست كه كیفیت از چهار منظر مختلف موردكنكاش قرار گرفته است :

•    از منظر فلسفه كه بر جنبه های تعریفی آن متمركز شده است
•    از منظر اقتصاد كه بر حداكثر كردن سود و نقطه تعادلی بازار تمركز دارد.
•    از منظر بازاریابی كه بر روی متغیرهای رفتار خرید و رضایت مشتری تمركز دارد.
•    از منظر مدیریت عملیات كه بر مهندسی فعالیتها و كنترل تولید تمركز دارد(بهشتی راد، 1391).
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1- مقدمه    15

مبانی نظری کیفیت خدمات

2-2- بخش اول: مدل راهبردی کیفیت خدمات     15
2-2-1- خدمات    15
2-2-2- کیفیت     16
2-2-2-1- تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی    17
2-2-2-2- تعریف کیفیت مبتنی بر محصول    17
2-2-2-3- تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده    18
2-2-2-4- تعریف کیفیت مبتنی بر تولید    18
2-2-2-5- تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش    18
2-2-3- کیفیت خدمات    18
2-2-4- ضرورت توجه به کیفیت خدمات    19
2-2-5- کیفیت خدمات و مدیریت آن    20
2-2-5-1- مدیریت کیفیت از تولید تا کیفیت    21
2-2-5-1-1- مدل فرانظری    21
2-2-5-1-2- مدل رهبری اقتضایی    22
2-2-5-1-3- ترکیب مدل فرانظری و رهبری اقتضایی    23
2-2-6- کیفیت خدمات در سازمان ها    27
2-2-7- طرح ریزی کیفیت    27
2-2-8- شکاف کیفیت خدمات    29
2-2-9- روش های افزایش کیفیت خدمات    29
2-2-10- تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری    31
2-2-10-1- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری    32
2-2-10-2- عرضه خدمات با کیفیت و اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات    33
2-2-10-3- رویکرد مشتریان در مورد کیفیت خدمات    33
2-2-10-4- تقدیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری    35
2-2-11- مدل اندازه گیری کیفیت خدمات    36
2-2-11-1- مدل کانو    36
2-2-11-2- مدل فورنل    37
2-2-11-3- مدل اسکمپر    37
2-2-11-4- مدل راهبردی کیفیت خدمات    37
2-2-12- سرکوال و مدل شکافهای کیفیت خدمات    39
2-2-12-1- ابعاد موجود در SERVQUAL مقدماتی    40
2-1-12-2- فن کیفیت خدمات اصلاح شده    41
2-2-12-3- ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده    42
2-2-12-4- کاربردهای فن کیفیت خدمات    45
2-2-12-5- محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده    45

 

2-3- بخش دوم پیشینه تجربی پژوهش کیفیت خدمات    69

2-4-1- پیشینه داخلی پژوهش کیفیت خدمات    69

2-4-2- پیشینه خارجی پژوهش کیفیت خدمات    72

منابع و مآخذ    
منابع فارسی    
منابع لاتین    

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی ارزش ویژه برند لاستیک بارز ارزش ویژه برند در لاستیک بارز رابطه ارزش ویژه برند با توسعه برند ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند توسعه برند…

مبانی نظری توسعه پایدار

مبانی نظری توسعه پایدار مبانی نظری توسعه پایدار دانلود مبانی نظری توسعه پایدار پیشینه تحقیق توسعه پایدار ادبیات نظری توسعه پایدار فصل دوم پایان نامه توسعه پایدار مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار ادبیات و مبانی نظری توسعه پایدار…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری هوش مذهبی…

پاورپوینت كاربرد اصول مديريت

پاورپوینت كاربرد اصول مديريت کلمات کلیدی : پاورپوینت كاربرد اصول مديريت كاربرد اصول مديريت برنامه ریزی برنامه ريزي جامع ضرورت و اهميت برنامه ريزي جامع برنامه ريزي عملياتي برنامه ريزي نيروي انساني سازماندهي محدوديتهاي ساختارهاي سنتي الگو هاي جديد ساختار…

خلاصه کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی‌ سیاست خارجی ج.ا.ا نوشته پروفسور رمضانی

خلاصه کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی‌ سیاست خارجی ج.ا.ا نوشته پروفسور رمضانی خلاصه کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی‌ سیاست خارجی جاا نوشته پروفسور رمضانی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نوشته…

پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود

پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود پرسشنامه دسترسی به اهداف پرسشنامه سیاست های شرکت برای دسترسی به اهداف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود    …

ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی

ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی درایوهای کششی سیستم های تراكشن القایی سیستم های حمل و نقل الکتریکی AC ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی قابلیت احیا کنندگی موتورهای القایی دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن…

پاورپوینت مدیریت راهبردی (استراتژیک)

پاورپوینت مدیریت راهبردی (استراتژیک) پاورپوینت مدیریت راهبردی (استراتژیک) مدیریت راهبردی (استراتژیک) استراتژی مدیریت استراتژیك چیست مزایای مدیریت استراتژیك تعریف مدیریت استراتژیك سطوحمدیریت استراتژیك الگوی جامع مدیریت استراتژیک فرآیندمدیریت استراتژیك تدوین استراتژی چشم انداز رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده

بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده کلمات کلیدی : ارزش درک شده برند تعریف ارزش درک شده مدل های ارزش درک شده رویکردهای ارزش درک شده ارزش درک شده توسط مشتری ارزش درک شده مشتری چیست تحقیق در…

  • ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده
  • ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پایان نامه ارزیابی…

  • پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی
  • پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ word پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ تفسیر پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه…

  • ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن
  • ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن جرم کلاهبرداری دانلود پایان نامه کلاهبرداری تاریخچه و ماهیت کلاهبرداری و بررسی عاملهای آن صورتهای مختلف کلاهبردری ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن تاریخچه و ماهیت…

  • تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار
  • تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار فناوری اطلاعات اشتغال نیروی كار سازمان های مجازی دانشی شدن كار تولید مشاغل جدید جابجایی نیروی كار تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی تاثیر آی تی بر ساختار نیروی کار…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه…

  • خصیصه های قاچاق انسان و بررسی مفاهیم مرتبط و مشابه به آن
  • خصیصه های قاچاق انسان و بررسی مفاهیم مرتبط و مشابه به آن قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی تحقیق در مورد قاچاق قاچاق انسان در حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق انسان تعریف قاچاق انسان قاچاق انسان چیست مفاهیم مرتبط…

  • بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی
  • بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی نارساخوانی دانلود پایان نامه اختلالات یادگیری دانلود پایان نامه نارساخوانی تحولی بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت تیم و گروه
  • پاورپوینت تیم و گروه پاورپوینت تیم و گروه تیم و گروه تحقیق تیم و گروه مقاله تیم و گروه دلایل تشکیل گروه عوامل موثر بر عملکرد گروه ها عواملی که باعث انسجام گروه می شود رفتن به سایت اصلی عنوان:…

  • پرسشنامه تعیین ارتباط امنیت شغلی و عملکرد سازمانی
  • پرسشنامه تعیین ارتباط امنیت شغلی و عملکرد سازمانی پرسشنامه امنیت شغلی دانلود پرسشنامه امنیت شغلی نیسی پرسشنامه امنیت شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه امنیت شغلی پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه رابطه امنیت شغلی با عملکرد سازمانی…

  • بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری
  • بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری الگوهای سبک های فرزندپروری الگوهای سازگاری انواع الگوهای سبک های فرزندپروری انواع الگوهای سازگاری نظریه های سبک های فرزندپروری نظریه های سازگاری پایان نامه سازگاری پایان نامه سبک های فرزندپروری…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها
  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت بیمه پرسشنامه عملکرد مالی شرکت پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی سازمان دانلود پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت ایجاد و توسعه سیستمهای اطلاعاتی
  • دانلود پاورپوینت ایجاد و توسعه سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای اطلاعاتی ایجاد سیستمهای اطلاعاتی توسعه سیستمهای اطلاعاتی ایجاد و توسعه سیستمهای اطلاعاتی دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی دانلود پاورپوینت ایجاد سیستمهای اطلاعاتی دانلود پاورپوینت ایجاد و توسعه سیستمهای اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری میل به ماندن
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری میل به ماندن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه میل به ماندن مبانی نظری میل به ماندن پیشینه تحقیق میل به ماندن پیشینه داخلی میل به ماندن پیشینه خارجی میل به ماندن…

  • پاورپوینت کلیات رشد و تکامل حرکتی
  • پاورپوینت کلیات رشد و تکامل حرکتی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کلیات رشد و تکامل حرکتی پاورپوینت رشد و تکامل حرکتی رشد و تکامل حرکتی روند تکامل حرکات در انسان جهات رشد طرح‌های تحقیقی در زمینه‌ی رشد دیدگاه‌هاي نظری در…

  • طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک
  • طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک BOM نمودار FPC نمودار OPC نمودار جریان مواد طرح ریزی واحد صنعتی طرحریزی مهسان الکتریک طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک رفتن به سایت اصلی طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک *پاورپوینت و نمودارهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین کلمات کلیدی : مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین دانلود پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین پیشینه داخلی فناوری اطلاعات نوین پیشینه خارجی فناوری اطلاعات نوین…

  • بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی
  • بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی مس سونگون بهره برداری مس کانسنگ اکسیدی روش هیدرومتالورژی استحصال مس کانه های اکسیدی کانسار پرفیری مس سونگون بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی به روش هیدرومتالورژی رفتن به…

  • طراحی و مدلسازی اتصالات صلب با نرم افزار انسیس
  • طراحی و مدلسازی اتصالات صلب با نرم افزار انسیس اتصالات صلب شکل پذیری اتصالات گیردار فولادهای پر مقاومت طراحی لرزه ای اتصالات طراحی و مدلسازی اتصالات صلب با نرم افزار انسیس طراحی و مدلسازی اتصالات گیردار با نرم افزار ANSYS…

  • بررسی علل رضایت شغلی بر عملکرد نیروهای عملیاتی
  • بررسی علل رضایت شغلی بر عملکرد نیروهای عملیاتی رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان تاثیر رضایت شغلی بر عملكرد کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی…

  • پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)
  • پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت فصل 5…

  • بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها
  • بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها آفات انباری آلودگی انبار مبارزه با آفات انباری سموم آفت كش انباری کنه انباری حشرات زیان آور انباری بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها دانلود پایان نامه آفات انباری دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری حجاب و بدحجابی پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی پیشینه پژوهش حجاب و بدحجابی ادبیات نظری تحقیق حجاب و بدحجابی دانلود مبانی نظری…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت
  • دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت صفحات وب طراحی وبسایت راه اندازی سایت پیاده سازی یک وبسایت دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر دانلود کارآموزی کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی 48 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های نوین رهبری مالی مبانی نظری سبک های نوین رهبری مالی پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی پیشینه داخلی…

  • مبانی نظری شناسایی علل مشترک و اختلاف زنجیره تامین ناب و چابک و ارائه راهکارهایی جهت توسعه و افزایش سرعت
  • مبانی نظری شناسایی علل مشترک و اختلاف زنجیره تامین ناب و چابک و ارائه راهکارهایی جهت توسعه و افزایش سرعت کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک توسعه زنجیره تامین استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره…

  • طراحی پلان باز در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان
  • طراحی پلان باز در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان طراحی پلان باز طراحی پلان آزاد طراحی ادارات پلان آزاد طراحی محیطهای اداری بصورت پلان آزاد طراحی پلان باز در محیط های اداری تاثیر طراحی ادارات…

  • بررسی اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی
  • بررسی اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی اقلیم شناسی اشکال فرسایشی حوضه آبخیز رودخانه سقز اشکال فرسایشی حوضه آبخیز رودخانه سقز اقلیم شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز بررسی اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی دانلود پایان…

  • نظام تأمین اجتماعی
  • نظام تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی عدالت اجتماعی پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه نظام تأمین اجتماعی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق…

  • بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن
  • بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن دولت الکترونیک فناوری اطلاعات پیدایش دولت الکترونیک موانع اجرای دولت الکترونیک عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس مبانی نظری راههای مقابله با استرس ادبیات نظری راههای مقابله با استرس چارچوب نظری راههای مقابله با استرس فصل دوم پایان نامه راههای مقابله با استرس دانلود مبانی نظری راههای مقابله…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *