مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

 

 

 

 

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

قاعده غرری و منابع آن

قاعده غرری و منابع آن مباني قاعده غرر غرر در معاملات بيع غرر در حديث نبوي معيار تشخيص غرر در معامله منابع و مستندات قاعده ي غرر غرر و عقد غرري در اصطلاح فقهي حكم معامله غرري در روايات معاملات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده دانلود پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی…

کاوش سیاه چاله ها در سازمان های مجازی

کاوش سیاه چاله ها در سازمان های مجازی سیاه چاله سازمان مجازی استدلال استعاره ای تاثیر سیاه چاله ها بر عملکرد سازمان دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت سیاه چاله ها در سازمان کاوش سیاه چاله ها در سازمان های…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وضعیت روانشناختی و سلامت روانی کودکان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وضعیت روانشناختی و سلامت روانی کودکان مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان دانلود مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری کودکان ادبیات نظری اختلالات رفتاری کودکان فصل دوم پایان نامه اختلالات رفتاری کودکان مبانی…

پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل بر پایه الگوی وایس

پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل بر پایه الگوی وایس کلمات کلیدی : پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه استاندارد حمایت اجتماعی دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه برای حمایت اجتماعی تفسیر پرسشنامه حمایت اجتماعی دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا…

پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی پرسشنامه مهارت های ارتباطی کودکان پرسشنامه سنجش مهارت های ارتباطی پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام 2004 پرسشنامه مهارت های ارتباطی…

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات دانلود پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه استاندارد نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه عوامل…

سبک امپرسیونیسم

سبک امپرسیونیسم پل سزان ونسان ونگوگ سبک‌ هنری سبک دریافت‌گری سبک امپرسیونیسم دانلود پایان نامه رشته هنر و نقاشی بررسی سبکهای هنری دانلود پایان نامه هنر و نقاشی خرید پایان نامه هنر و نقاشی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • روابط طرفین قرارداد اختیار معامله
  • روابط طرفین قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله روابط طرفین قرارداد اختیار خرید روابط طرفین اختیار فروش رفتن به سایت اصلی به این خاطر که در…

  • پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور
  • پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور بازار کار ایران اشتغال و بیکاری در ایران مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه اشتغال مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه مشکلات اشتغال دانلود پایان نامه…

  • ماهیت و مقایسه اقدامات تامینی و تربیتی در قوانین مختلف مجازات اسلامی
  • ماهیت و مقایسه اقدامات تامینی و تربیتی در قوانین مختلف مجازات اسلامی اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید اقدامات تامینی و تربیتی اطفال و نوجوانان تحقیق در مورد اقدامات تامینی و تربیتی ماهیت…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی،ادبیات عرفانی، ادیان و عرفان با عنوان ولایت در شعر شاعران عارف با تکیه بر اشعار سنایی، عطار و مولانا
  • مقاله رشته ادبیات فارسی،ادبیات عرفانی، ادیان و عرفان با عنوان ولایت در شعر شاعران عارف با تکیه بر اشعار سنایی، عطار و مولانا مقاله علمی پژوهشی رشته ادبیات فارسی،ادبیات عرفانی، عرفان و ادیان با عنوان ولایت در شعر شاعران عارف…

  • بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب
  • بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی مطالبات معوق بانکی از نگاه…

  • بررسی اثر سه نوع سرمایه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر احساس شادی
  • بررسی اثر سه نوع سرمایه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر احساس شادی اهمیت شادی و نقش آن در زندگی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اقتصادی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر شادی…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
  • پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان پروپوزال مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک…

  • بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی
  • بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی مشتری رضایتمندی مدل کانو بانک کشاورزی دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی دانلود مقالات مدیریت بازرگانی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
  • پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پروپوزال رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش در باشگاه های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی مبانی نظری کارآفرینی پیشینه پژوهش کارآفرینی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی پیشینه تحقیق کارآفرینی فصل دوم پایان نامه کارآفرینی دانلود مبانی نظری کارآفرینی دانلود پیشینه پژوهش کارآفرینی پیشینه تحقیق و مبانی نظری کارآفرینی…

  • مبانی نظری رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی
  • مبانی نظری رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی رضایت شغلی حفظ منابع انسانی ویژگی های رضایت شغلی دانلود مبانی نظری حفظ منابع انسانی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی مبانی نظری رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی دانلود فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک مبانی نظری بانکداری الکترونیک دانلود مبانی نظری بانکداری الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک ادبیات نظری بانکداری الکترونیک فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک ادبیات و مبانی نظری بانکداری…

  • مبانی نظری ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد
  • مبانی نظری ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر استفاده از الگوی مناسب استراتژیک تغییر برای افزایش…

  • پرسشنامه علل تاثیرگذار بر حس تعلق مکانی ساکنین در سکونتگاههای رسمی و غیررسمی
  • پرسشنامه علل تاثیرگذار بر حس تعلق مکانی ساکنین در سکونتگاههای رسمی و غیررسمی کلمات کلیدی : پرسشنامه حس تعلق به مکان دانلود پرسشنامه حس تعلق به مکان نمونه پرسشنامه حس تعلق به مکان پرسشنامه حس تعلق مکان به اسکان غیر…

  • ارزیابی تاثیر هارمونیک بر روی عملکرد دستگاهها و راههای حذف آن
  • ارزیابی تاثیر هارمونیک بر روی عملکرد دستگاهها و راههای حذف آن منابع هارمونیك چگونگی حذف هارمونیكها سیستم های فشار قوی راه های كاهش هارمونیك منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی بررسی منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی و…

  • كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
  • كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) رابطهای برنامه نویسی كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی سیستم كنترلی اتوماسیون صنعتی سیستم اتوماسیون شده كنترل كنترل سیستم اتوماسیون دانلود پایان نامه كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی دانلود پایان نامه PLC…

  • بررسی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی
  • بررسی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی اختلافات دریایی حل و فصل اختلافات دریایی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی حل و فصل اختلافات دریایی از طریق كنوانسیون 1982 نقش IMO در حل اختلافات بین المللی دریایی بررسی رای دادگاه…

  • پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
  • پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پرسشنامه ERP پرسشنامه مراحل پیاده سازی erp پرسشنامه پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پرسشنامه پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان پرسشنامه شاخص های موفقیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی مبانی نظری نوآوری دانشگاهی دانلود مبانی نظری نوآوری دانشگاهی پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی ادبیات نظری نوآوری دانشگاهی فصل دوم پایان نامه نوآوری دانشگاهی مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی ادبیات و مبانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تاب آوری روانشناختی دانلود مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی ادبیات نظری تاب آوری روانشناختی فصل دوم پایان نامه تاب آوری روانشناختی…

  • بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی
  • بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی الگوی مصرف غذایی نقش زنان در محیط زیست نقش زنان در اصلاح الگوهای مصرف غذایی اثرات زیست محیطی انتخاب الگوهای مصرف غذایی نامناسب بررسی سهم…

  • بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی
  • بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی دانلود پایان نامه دیوید هاکنی دانلود پایان نامه تحلیل آثار دیوید هاکنی ویژگیهای آثار دیوید هاکنی تحلیل آثار دیوید هاکنی بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار…

  • جزوه ژئومورفولوژی کاربردی
  • جزوه ژئومورفولوژی کاربردی کلمات کلیدی : جزوه ژئومورفولوژی کاربردی رفتن به سایت اصلی جزوه ژئومورفولوژی کاربردی به تعداد 8 جلسه مباحث کلاس که پاورپوینت تبدیل به pdf شده مناسب اساتید و دانشجویان جغرافیا و علوم زمین   What is geomorphology لندفرم…

  • پاورپوینت بررسی پایانه مسافربری جنوب تهران
  • پاورپوینت بررسی پایانه مسافربری جنوب تهران پاورپوینت بررسی پایانه مسافربری جنوب تهران بررسی پایانه مسافربری جنوب تهران پایانه مسافربری جنوب تهران تحقیق پایانه مسافربری جنوب تهران مقاله پایانه مسافربری جنوب تهران تحلیل پایانه مسافربری جنوب تهران تفسیر پایانه مسافربری جنوب…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار استثنایی
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار استثنایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار استثنایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش…

  • گزارش کارآموزی رشته برق و الکترونیک با عنوان برق
  • گزارش کارآموزی رشته برق و الکترونیک با عنوان برق تاریخچه برق صنعت برق تا بیش از تاسیس وزارت آب و برق صنعت برق در برنامه های عمرانی كشور مراحل ساخت ماشین سیم و كابل سازی شکل گیری برق در شهرستانها…

  • پاورپوینت سیستم های هزینه یابی و هزینه یابی بر مبنای فعالیت و کاربرد آن در بخش بازرگانی و خدماتی
  • پاورپوینت سیستم های هزینه یابی و هزینه یابی بر مبنای فعالیت و کاربرد آن در بخش بازرگانی و خدماتی کلمات کلیدی : پاورپوینت سیستم های هزینه یابی و هزینه یابی بر مبنای فعالیت و کاربرد آن در بخش بازرگانی و…

  • امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی
  • امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی اجرای ERP برنامه ریزی منابع سازمان اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی امکان سنجی پیاده سازی سیستم های ERP در سازمانهای دولتی امکان سنجی پیاده سازی و…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی
  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان نظام مالیاتی كشور با تاكید بر قانون تجمیع عوارض و لایحه مالیات بر ارزش افزوده
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان نظام مالیاتی كشور با تاكید بر قانون تجمیع عوارض و لایحه مالیات بر ارزش افزوده مالیات نظام مالیاتی كشور قانون تجمیع عوارض لایحه مالیات بر ارزش افزوده دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *