مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

مبانی نظری بسط برند
دانلود مبانی نظری بسط برند
پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات نظری بسط برند
فصل دوم پایان نامه بسط برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات و مبانی نظری بسط برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

 

 

 

 

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

 

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش هیجانی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش هیجانی کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی هوش…

پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا

پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا دانلود رایگان پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا آفات و بیماریهای گندم و کلزا تحقیق آفات و بیماریهای گندم و کلزا بررسی آفات و بیماریهای…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند مبانی نظری تعمیم برند دانلود مبانی نظری تعمیم برند پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات نظری تعمیم برند فصل دوم پایان نامه تعمیم برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات و مبانی…

نگرش شغلی با تاکید بر تمایل به ترک شغل و رضایت شغلی

نگرش شغلی با تاکید بر تمایل به ترک شغل و رضایت شغلی تعاریف و مفاهیم نگرش شغلی جایگاه نگرش شغلی در مباحث رفتار سازمانی راهکارهای تغییر نگرش شغلی تأثیر باورها بر نگرش شغلی و باز مهندسی آن ابعاد نگرش شغلی…

پاورپوینت آشنایی با برج میلاد

پاورپوینت آشنایی با برج میلاد پاورپوینت آشنایی با برج میلاد مشخصات فنی برج میلاد مقایسه برج میلاد با دیگر برج ها راه‌های دسترسی و حمل و نقل برج میلاد قسمت های مختلف برج میلاد امکانات ویژه برج میلاد جایگاه برج…

تحلیل اقتصادی ایران در سالهای 1368 تا 1383

تحلیل اقتصادی ایران در سالهای 1368 تا 1383 اقتصاد ایران تحلیل اقتصادی تولید ناخالص داخلی دانلود مقاله تحلیل اقتصادی ایران در سالهای 1368 تا 1383 خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در…

بررسی تحلیلی درجه باز بودن مالی روی توسعه مالی ایران و شرکای تجاری

بررسی تحلیلی درجه باز بودن مالی روی توسعه مالی ایران و شرکای تجاری توسعه مالی درجه باز بودن مالی درجه باز بودن تجاری دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی تحلیلی درجه باز بودن مالی روی توسعه مالی ایران و شرکای…

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پروپوزال ارزیابی…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های مقابله ای پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای پیشینه داخلی مهارت های مقابله ای پیشینه خارجی مهارت های مقابله ای پیشینه پژوهش مهارت های مقابله…

  • تئوری ها و ابعاد حمایت اجتماعی
  • تئوری ها و ابعاد حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : ابعاد حمایت اجتماعی تئوری های حمایت اجتماعی نظریه های حمایت اجتماعی کارکردهای حمایت اجتماعی مدلهای حمایت اجتماعی تحقیق کامل حمایت اجتماعی عوامل موثردر بهره مندی از حمایت اجتماعی رفتن به سایت…

  • ماهیت هوش و هوش فرهنگی و بررسی تعاریف اندیشمندان از آن
  • ماهیت هوش و هوش فرهنگی و بررسی تعاریف اندیشمندان از آن کلمات کلیدی : الگوهای هوش فرهنگی تعریف مفهومی هوش فرهنگی تعریف عملیاتی هوش فرهنگی تحقیق کامل هوش فرهنگی مراحل شش گانه تقويت هوش فرهنگي مدل هاي مختلف تقويت هوش…

  • مبانی نظری سبکهای فرزند پروری
  • مبانی نظری سبکهای فرزند پروری مبانی نظری سبکهای فرزند پروری مبانی نظری سبکهای فرزندپروری دانلود مبانی نظری سبکهای فرزند پروری دانلود مبانی نظری سبکهای فرزندپروری مبانی نظری شیوه‌های فرزندپروری مبانی نظری الگوهای فرزند پروری ابعاد سبكهای فرزندپروری دیدگاه های نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال افسردگی اساسی
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی پیشینه پژوهش…

  • بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت
  • بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت قواعد فقهی مسئولیت مدنی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دولت بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت بررسی مسئولیت مدنی دولت بر مبنای قواعد فقهی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان مبانی نظری سلامت روان پیشینه سلامت روان دانلود مبانی نظری سلامت روان پیشینه تحقیق سلامت روان ادبیات نظری سلامت روان فصل دوم پایان نامه سلامت روان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در کتابخانه
  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در کتابخانه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه تحقیق مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه داخلی مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه خارجی مدیریت دانش در…

  • بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان
  • بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان تبلیغات تبلیغات تجاری تكنیك های تبلیغ دانلود مقاله تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری در جهان تبلیغات تجاری در ایران دانلود مقاله مدیریت با عنوان تكنیك های تبلیغ بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان…

  • دانلودکارآموزی ساختمان
  • دانلودکارآموزی ساختمان کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی ساختمان رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی ساختمان فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 40 حجم : 26 مگابایت بسمه تعالی مقدمه : پس ازانتخاب واحد كار آموزی به عنوان يكی از…

  • پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی
  • پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data mining موضوع…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی )
  • پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی ) پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس ( روم شرقی ) معماری بیزانس ( روم شرقی ) پاورپوینت معماری بیزانس تحقیق معماری بیزانس مقاله معماری بیزانس نقاشی بیزانسی پیشینه تاریخی هنر معماری در روم…

  • ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی
  • ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی علل شکلگیری سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت جامع
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع ادبیات نظری مدیریت کیفیت جامع فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی
  • پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی مدیریت هزینه و هزینه یابی به…

  • بررسی علم ژنتیک،الگوریتم ژنتیک و روش‌های ترکیب
  • بررسی علم ژنتیک،الگوریتم ژنتیک و روش‌های ترکیب الگوریتم ژنتیک معمای هشت وزیر دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر بررسی علم ژنتیک،الگوریتم ژنتیک و روش‌های ترکیب دانلود پایان نامه الگوریتم ژنتیک دانلود پایان نامه کامپیوتر دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر رفتن به…

  • راهکاری برای کاهش ریسک زنجیره تامین
  • راهکاری برای کاهش ریسک زنجیره تامین منبع‌یابی و انتخاب تأمین‌كننده زنجیره تأمین صنعت خودرو مدل ریاضی استوار ریسک زنجیره تامین دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله کاهش ریسک زنجیره تامین رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 3 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس
  • انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس انعکاس موضوع…

  • مبانی نظری مدل های مدیریت دانش
  • مبانی نظری مدل های مدیریت دانش مبانی نظری مدل های مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدل های مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدل های مدیریت دانش ادبیات نظری مدل های مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدل های مدیریت دانش مبانی…

  • پاورپوینت تخصیص هزینه ها
  • پاورپوینت تخصیص هزینه ها کلمات کلیدی : پاورپوینت تخصیص هزینه ها تخصیص هزینه ها تحقیق تخصیص هزینه ها ردیابی و تخصیص هزینه ها تعیین هزینه های مستقیم محصول تسهیم هزینه ها تغییر مبنای تخصیص هزینه ها عوامل هزینه و مبنای…

  • پرسشنامه اخلاق حرفه ای حسابداران با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه اخلاق حرفه ای حسابداران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اخلاق حرفه ای دانلود پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه اخلاق حرفه ای حسابداران پرسشنامه اخلاق حرفه ای کارکنان پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه اي دانلود پرسشنامه…

  • پروپوزال سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی
  • پروپوزال سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کلمات کلیدی : سنجش کیفیت زندگی پروپوزال کیفیت زندگی عینی پروپوزال کیفیت زندگی ذهنی پروپوزال کیفیت زندگی شهری پروپوزال ارتقاء کیفیت زندگی سنجش کیفیت زندگی ساکنین شهری ارتقا…

  • اهمیت و ویژگی پولشویی و عناصر تشكيل دهنده آن
  • اهمیت و ویژگی پولشویی و عناصر تشكيل دهنده آن کلمات کلیدی : عناصر جرم پولشویی عنصر قانونی پولشویی عنصر مادی پولشویی دانلود پایان نامه پولشویی پایان نامه در مورد پولشویی عناصر موضوعی جرم پولشویی عناصر تشکیل دهنده جرم پولشویی اهمیت…

  • مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه
  • مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه کیفیات مخففه در قانون جدید مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری مسئولیت کیفری اطفال در قوانین موضوعه آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازات ها کیفیات مخففه در خصوص کودکان…

  • پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی
  • پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش پروپوزال مدیریت دانش و کارآفرینی دانلود پروپوزال مدیریت دانش…

  • پروپوزال عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه
  • پروپوزال عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه پروپوزال انگیزش پروپوزال انگیزش کارکنان عوامل انگیزشی کارکنان نظریه های محتوایی انگیزش نظریه های فرآیندی انگیزش پروپوزال عوامل موثر بر انگیزش کارکنان عوامل موثر در انگیزش کارکنان عوامل محتوایی موثر بر انگیزش کارکنان عوامل…

  • (Graduation Project Power house coach (Motor home
  • (Graduation Project Power house coach (Motor home سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه خرید پروژه و پایان نامه fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید پایان نامه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش در سازمان
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش در سازمان مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی 70 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حجاب و بدحجابی مبانی نظری حجاب و بدحجابی پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی پیشینه داخلی حجاب و بدحجابی پیشینه خارجی حجاب و بدحجابی…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
  • مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *