مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
ادبیات نظری بانکداری الکترونیک
فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک
ادبیات و مبانی نظری بانکداری الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

بانکداری الکترونیک
به طور کلی اگر بخواهیم تعریف عمومی از بانکداری الکترونیکی داشته باشیم، می توان چنین بیان کرد که بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایانه ی عمومی قابل دسترس اینترنت یا اینترانت که از امنیت بالایی برخودار است ( الهیاری فرد، 1384، ص31 ).واژه بانکداری الکترونیکی به دو صورت تعریف می شود. یکی از ارائه خدمات بانکی با استفاده از سیستم الکترونیکی و دیگری خدمات الکترونیکی بانکی. اگر تعریف اول را در نظر بگیریم بحث قدیمی را پیگیری می کنیم. مثل استفاده از تلکس و تلگرام که از قبل در بانک ها بود و دارا بودن آن برای بانک ها مزیتی به شمار نمی آمد. اما در تعریف دوم بانکداری الکترونیکی خدمات الکترونیک را ارائه می دهد، یعنی اگر قرار باشد که رایانه در شعب، فقط کار حساب جبری کارمند شعبه را انجام دهد، به بانکداری الکترونیک دست نیافته ایم.در واقع بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب هایشان و انتقال پول یا پرداخت صورت حساب هایشان از آن استفاده می کنند. این کانال ها عبارتند از تلفن، اینترنت، موبایل و تلویزیون دیجیتال (Karjaluoto & Mattila, 2002, p. 46  ).

 

 

 تاریخچه بانکداری الکترونیک
تحول الگوهای اساسی تکنولوژی در صنعت بانکداری در چهار دوره رخ داده است که هریک از دوره ها درذیل تشریح می گردد:

 

دوره اول: اتوماسیون پشت باجه
این نخستین دوره کاربرد کامپیوتر در صنعت بانکداری بود. با استفاده از کامپیوترهای مرکزی، اطلاعات و اسناد کاغذی تولید شده در شعب به صورت بسته بندی شده به مرکز ارسال و پردازش شبانه انجام می شود. در این دوره کاربرد اصلی کامپیوتر محدود به ثبت دفاتر و تبدیل کاغذ به فایل های کامپیوتری است. تکنولوژی اتوماسیون پشت باجه که در دهه 1960 رواج داشت این امکان را فراهم نمود تا دفاتر و کارت ها از شعب حذف و گردش روزانه حساب ها در پایان وقت هر روز به کامپیوترهای مرکزی برای به روز شدن ارسال گردد. پیشرفت اتوماسیون پشت باجه در دهه 1970 باعث شد به جای ارسال اسناد کاغذی به مرکز، عملیات روزانه شعب از طریق ثبت آن ها بر روی محیط های مغناطیسی به مرکز ارسال گردد و پردازش اطلاعات و به روز رسانی حساب ها کماکان در اتاق های کامپیوتر مرکزی صورت می گرفت. در این دوره عملیات اتوماسیون تاثیری در جهت رفاه مشتریان بانک ها ایجاد ننمود و تاثیر رقابتی نیز در بانک ها بر جای نگذاشت. تنها تاثیر اتوماسیون در این دوره ایجاد دقت و سرعت موازنه حساب ها و حذف دفاتر و کارتهای حساب از شعب بانک ها بود.

 

دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه
این دوره از زمانی آغاز می شود که کارمند شعبه در حضور مشتری عملیات بانکی را به صورت الکترونیکی ثبت و دنبال می کند. از اواخر دهه 1970 امکان انتقال برخط از طریق به کارگیری ترمینال ها در جلوی باجه فراهم آمد. این ترمینال ها به ظاهر شبیه به کامپیوترهای شخصی امروزی بودند، از طریق خطوط مخابراتی به کامپیوترهای بزرگ مرکزی متصل بودند و امکان انتقال اطلاعات به طور موثر در بین شبکه های بزرگ کامپیوتری و ترمینال های ورودی و خروجی به وجود آمد. در این دوره کارمندان شعب قادر شدند به صورت لحظه ای به حساب های جاری دسترسی داشته باشند. به طور مثال نات وست یکی از بانک های انگلیس با بکارگیری ترمینال های نصب شده در جلوی باجه ارائه سرویس های لحظه ای به مشتریان حساب های جاری خود را آغاز نمود.

 

اما کماکان به روز رسانی حساب ها و تهیه گزارش های مربوط توسط پردازش گرهای مرکزی، شبانه انجام می شد. در این دوره بانک ها مجبور بودند برای نیل به اتوماسیون جلوی باجه، شبکه های مخابراتی اختصاصی را داشته باشند در حالیکه شبکه های مخابراتی موجود در اختیار و انحصار شرکت های دولتی بود و استفاده از آن ها نه تنها از نظر تکنولوژیکی محدودبود، بلکه بسیار گران و پرهزینه بود. این شبکه ها اطلاعات ترمینال های بانکی را به مراکز کامپیوتری ثبت باجه مرتبط و متصل می ساخت. در این دوره یعنی در دهه 1980 بدون شک سرعت دسترسی کارکنان بانک ها به حساب های مشتربان و سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافت و ارائه خدمت به مشتریان بهبود یافت. در حال حاضر اثرات اقتصادی و رقابتی این شیوه خدمت رسانی محدود شده است. در این دوره هنوز تمایل به استفاده از اسناد کاغذی وجود دارد. اگرچه ترمینال ها امکان جستجو و پردازش را سهولت بخشیده، لکن هنوز تمامی کارها توسط کارمندان بانک و از طریق ورود اطلاعات و گردش حساب ها به ترمینال ها صورت می گیرد و فقط نیاز به استفاده انبوه از اسناد کاغذی تا حدودی برطرف می شود. در این دوره نمی توان کارکنان بانک ها را کاهش داد، چراکه هنوز نیاز به افرادی که پاسخگوی مراجعین به بانک ها باشند وجود دارد. نرم افزارهایی که در این دوره به کار گرفته می شوند کماکان غیریکپارچه و جزیره ای است. علیرغم امکان دسترسی لحظه ای بانک ها به حساب مشتریان، محصولات مختلف بانکی شامل انواع حساب های بانکی، وام ها، سرویس های بیمه ای و نقل انتقال وجوه مستلزم مراجعه مشتری به شعب بانک هاست و یکپارچگی و پیوستگی بین نرم افزارهای تولید شده وجود ندارد.

 

 

دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها
در این دوره که از اواسط دهه ی 80  آغاز شد امکان دسترسی مشتریان به حساب هایشان فراهم می گردد. یعنی مشتری از طریق تلفن یا مراجعه به دستگاه خودپرداز و استفاده از کارت هوشمند یا کارت مغناطیسی یا کامپیوتر شخصی به حسابش دسترسی پیدا می کند و ضمن انجام عملیات دریافت و پرداخت، نقل و انتقال وجه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. سالن بانک ها به مرور خالی از صف طولانی مراجعین می شود. آن دسته از کارکنانی که در جلوی باجه به امور دریافت و پرداخت از حساب ها اشتغال دارند، به بخش های دیگر نظیر بازاریابی و خدمات مشتریان منتقل می شوند.خطوط هوایی مثل ماهواره ماکروویو، مودم های بدون سیم حجم زیادی از کار را پیش می برد ولی نه همه ی آن را. به طور کلی می توان گفت در این دوره وجود نیروی انسانی در شعب بانک ها هنوز الزام است و مشتریان احساس می کنند که خدمات بهتری را دریافت می کنند. زیرا خود شاهد کار خود هستند. پول کاغذی هنوز در جریان است و این رو دریافت پول یکی از فشارهای کاری است. سیستم های تلفنی امکان استفاده 24 ساعته مشتریان را فراهم می سازند و محدودیت ساعت کار بانک ها تنگنای جدی مشتریان نیست. متصل شدن مشتریان به حساب های بانکی خودشان همانقدر که برای مشتریان سودمند است، برای بانک ها نیز مفید است. زیرا حذف کاغذ و صرفه جویی در کارکنان امکان پذیر می باشد.در این دوره مشتری کماکان برای دریافت دیگر خدمات بانکی مثل وام و خدمات بیمه ای و غیره باید به شعب مراجعه کند و فقط عملیات بانکداری شعبه ای، شامل دریافت های مشتریان بدون مراجعه به بانک انجام می شود.

 

 

از مهم ترین ویژگی های دوره سوم که آن را از دوره های قبل و بعد متمایز می سازد عبارتند از:

توسعه جزیره ای سیستم های مکانیزه در جلوی باجه و پشت باجه و همچنین توسعه ی سیستم های ارتباطی مشتریان با حساب هایشان مثل پایانه خودپرداز و تلفن بانک و فاکس بانک. در دوره ی سوم هنوزنیروی انسانی در ارائه ی خدمات مؤثر است و بخشی از نیروی انسانی وظیفه ی ایجاد هماهنگی بین سیستم های جزیره ای و نیازهای مختلف مشتریان را بر عهده دارد. کارت اعتباری و هوشمند به معنای واقعی و به صورت کاملاً  الکترونیکی نشده و به عبارت دیگر بخشی از فرایند الکترونیک وارد عملیات بانکی و سیستم های مکانیزه شده است.می توان گفت در این دوره، عملیات بانکی نیمه¬الکترونیکی شده است. دو شکل اساسی در این دوره به¬چشم می خورد، یکی از عدم یکپارچگی سیستم های مکانیزه، جزیره ای بودن آنها و ناهماهنگی آنها برای ارائه خدمات به مشتریان و دیگر عدم وجود و تکامل خطوط مخابراتی مطمئن و پروتکل های ارتباطی مربوط به متصل نمودن مشتری به شعب و شعب بانک ها به یکدیگر.

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) بانکداری الکترونیک    3
انواع خدمات بانکداری الکترونیکی    3
شبکه های مدیریت یافته    4
اینترنت با رایانه های شخصی    4
بانکداری تلفنی    4
ماشین های خودپرداز    4
بانکداری موبایلی    5
بانکداری دفتری    5
خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون    6
صفحات وب    6
بانکداری خانگی    7
2-2) تاریخچه بانکداری الکترونیک    7
دوره اول: اتوماسیون پشت باجه    7
دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه    8
دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها    9
دوره چهارم – یکپارچه سازی سیستم ها    11
2-3) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران    13
انواع کارت ها    13
شبکه شتاب    13
سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی    13
شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی    13
شبکه مرکزی سوئیفت    14
2-4) کارت های اعتباری    14
تعریف كارت های اعتباری (بانكی)    14
تاریخچه كارت های اعتباری    16
شاید بتوان از آمریكا به عنوان اولین كشور  ارائه دهنده كارت های اعتباری  نام برد. پدید آمدن ایده كارت    16
انواع كارت های اعتباری    18
انواع كارت از لحاظ شیوه تسویه    18
انواع كارت از لحاظ فناوری ساخت    21
انواع كارت به لحاظ گسترده جغرافیایی كاربرد    23
مزایای استفاده از كارت های اعتباری    25
2-15) پیشینه تحقیق    27
پیشینه های داخلی    27
پیشینه های خارجی    31
جدول 2-2) پيشينه تحقيق    34
منابع و مآخذ    44

 

 

 

 

توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا

 

حذف یون ها و فلزات سنگین از آب شهری با ترکیب مزوپوری SBA-15

حذف یون ها و فلزات سنگین از آب شهری با ترکیب مزوپوری SBA-15 حذف یونها سنگین از آب شهری حذف فلزات سنگین از آب شهری ترکیب مزوپوری SBA15 برای حذف یونها سنگین ترکیب مزوپوری SBA15 برای حذف فلزات سنگین ارائه…

پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش پروپوزال مدیریت دانش عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش پروپوزال ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی پروپوزال زیرساختهای لازم جهت…

تشریح ویژگیها، مراحل و روشهای جرم پولشویی

تشریح ویژگیها، مراحل و روشهای جرم پولشویی کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی اوصاف جرم پولشویی مراحل جرم پولشویی روشهای جرم پولشویی پولشویی در اسناد بین المللی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در دکترین پایان نامه پولشویی در حقوق ایران…

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت ارتباطات موثر خریدار وفروشنده فعل و انفعال بین ارتباطات همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل…

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده)

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده) مدیریت آموزشی احراز پست مدیریت مدیران واحدهای آموزشی توسعه در نظام آموزش و پرورش دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانلود پایان نامه…

آموزش شبکه ی عصبی فازی برگشتی با استفاده از الگوریتم پس انتشار و الگوریتم جدید ترکیبی PSO و DE

آموزش شبکه ی عصبی فازی برگشتی با استفاده از الگوریتم پس انتشار و الگوریتم جدید ترکیبی PSO و DE شبکه های عصبی برگشتی الگوریتم پس انتشار الگوریتم ترکیبی PSO و DE شبکه ی عصبی فازی برگشتی شبکه های RFNN روش…

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینانه

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینانه کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی کارآفرینی پایان نامه خودکارآمدی کارآفرینانه دانلود پایان نامه خودکارآمدی دانشجویان پایان نامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینی پایان نامه در مورد…

بررسی تطبیقی پروسه آماده سازی طرحهای ساختار و استراتژیک شهری در ایران و جهان

بررسی تطبیقی پروسه آماده سازی طرحهای ساختار و استراتژیک شهری در ایران و جهان طرح های راهبردی شهری نمونه طرح ساختاری راهبردی طرح های ساختاری راهبردی شهری برنامه ریزی استراتژیک شهری الگو و طراحی برنامه ریزی شهری در جهان ارزیابی…

مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی

مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی اقتصاد اسلامی نظام‌ اقتصادی صاحبان‌ مکاتب‌ مختلف‌ اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری و كارایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری و كارایی مبانی نظری بهره وری و كارایی دانلود مبانی نظری بهره وری و كارایی دانلود پیشینه تحقیق بهره وری و كارایی پیشینه تحقیق بهره وری و كارایی ادبیات نظری بهره وری و…

  • روش ارزیابی متوازن در ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی
  • روش ارزیابی متوازن در ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی روش ارزیابی متوازن ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی مدیریت استراتژیک سنجش روش ارزیابی متوازن درمدیریت هتل دانلود مقاله روش ارزیابی متوازن در ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی رفتن به سایت اصلی روش ارزیابی متوازن در ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی      مقدمه…

  • اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران
  • اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران مسئولیت غار مسئولیت غار در فقه شیعه مسئولیت غار در حقوق ایران منابع غرور در قانون مدنی ایران اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران دانلود پایان نامه مسئولیت…

  • بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ
  • بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ فعالیت ورزشی منظم سلامت عمومی روانی شهر‌کهای منتخب سپاه تاثیر ورزش بر زنان تاثیر فعالیت…

  • بررسی نظام مدیریت مشارکتی از منظر نهج البلاغه
  • بررسی نظام مدیریت مشارکتی از منظر نهج البلاغه مدیریت مشارکت نهج البلاغه مدیریت مشارکتی بررسی نظام مدیریت مشارکتی از منظر نهج البلاغه دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش مبانی نظری نظام مدیریت دانش دانلود مبانی نظری نظام مدیریت دانش پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش ادبیات نظری نظام مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه نظام مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن
  • تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج پایان نامه ارشد فریب در ازدواج پایان نامه ارشد تدلیس در ازدواج ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج نحوه…

  • مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن
  • مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن کلمات کلیدی : تعاريف تبليغات موبايلي تاریخچه تبليغات در ايران تحقیق در مورد تبليغات موبايلي خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل آمیخته…

  • تحلیل مضمونی ترانه های محلی لری و ترکی با تاکید بر مقام زن
  • تحلیل مضمونی ترانه های محلی لری و ترکی با تاکید بر مقام زن تحلیل مضمونی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی ترکی تحلیل مقوله های فرهنگی مقام زن در ترانه…

  • پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل
  • پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل کلمات کلیدی : پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل برنامه ریزی حمل و نقل تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل بررسی برنامه ریزی حمل و نقل مقاله برنامه ریزی حمل و نقل اصول برنامه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه خدمات بانکداری پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه استاندارد خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری…

  • عفو خصوصی در حقوق موضوعه ایران و بررسی شرایط و تشریفات اعطای آن
  • عفو خصوصی در حقوق موضوعه ایران و بررسی شرایط و تشریفات اعطای آن قلمرو عفو خصوصی آثار عفو خصوصی یژگی های عفو خصوصی شرایط اعطای عفو خصوصی مبنای حقوقی عفو خصوصی تشریفات اعطای عفو خصوصی عفو خصوصی در حقوق موضوعه…

  • مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی
  • مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده کاوی پایان نامه…

  • زمانبندی کارهای فوری در رایانش ابری با الگوریتم ICA
  • زمانبندی کارهای فوری در رایانش ابری با الگوریتم ICA کلمات کلیدی : زمانبندی وظایف در رایانش ابری زمانبندی منابع در رایانش ابری زمانبندی کارها در محاسبات ابری پایان نامه زمانبندی در رایانش ابری الگوریتم های زمانبندی در رایانش ابری زمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس مبانی نظری راههای مقابله با استرس ادبیات نظری راههای مقابله با استرس چارچوب نظری راههای مقابله با استرس فصل دوم پایان نامه راههای مقابله با استرس دانلود مبانی نظری راههای مقابله…

  • پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP
  • پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP آشنايي با سيستمHACCP تاريخچه پيدايشHACCP HACCP چيست كاربرد HACCPو ISO9000 مزاياي سيستم HACCP اشكال عدم كاربرد سيستم HACCP مشاغل مرتبط باHACCP نيازمندي ها و الزاماتHACCP مراحل اجراي آموزش در سيستم HACCP اصول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • روشها و تکنیک های داده کاوی
  • روشها و تکنیک های داده کاوی روشهای داده کاوی انواع روشهای داده کاوی روشهای مختلف داده کاوی مقایسه روشهای داده کاوی طبقه بندی روشهای داده کاوی روش های داده کاوی چیست؟ تکنیک های داده کاوی تکنیک های داده کاوی چیست…

  • ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه
  • ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان مقاله ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد دانشگاه مقاله ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی مبانی نظری رابطه سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مبانی نظری مدیریت سرمایه فکری مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه و مبانی…

  • امنیت شبکه های بی سیم Wi-Fi
  • امنیت شبکه های بی سیم Wi-Fi وای فای شبکه های بی سیم استاندارد IEEE80211 امن سازی شبكه های محلی بی سیم دانلود مقاله امنیت شبکه های بی سیم WiFi سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش دانه بندی به روش هیدرومتری در قالب فایل word در 9 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار
  • آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش دانه بندی به روش هیدرومتری در قالب فایل word در 9 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار کلمات کلیدی : آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش دانه بندی روش هیدرومتری آزمایشگاه…

  • دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی
  • دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود سوالات تخصصی و عمومی اموزگار ابتدایی رفتن به سایت اصلی شامل سوالات با پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی سوالات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی اصل سوالات عمومی و استخدامی سال84 اصل سوالات عمومی و…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خلاقیت سازمانی 64 صفحه
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خلاقیت سازمانی 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی پیشینه داخلی خلاقیت سازمانی پیشینه خارجی خلاقیت سازمانی پیشینه پژوهش خلاقیت سازمانی…

  • مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید 1392
  • مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی شرایط مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دگرگونی های مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جدید…

  • ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد
  • ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد شرکت در جرم شرکت در قتل عمد دانلود پایان نامه شرکت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در قتل عمد مجازات شرکت در قتل عمد شرکت در قتل عمد در حقوق ایران شرکت…

  • روالهای تحمل پذیر اشکال برای رسیدن به قابلیت دسترسی بالا در سیستم های مبادله پیام
  • روالهای تحمل پذیر اشکال برای رسیدن به قابلیت دسترسی بالا در سیستم های مبادله پیام قابلیت دسترسی بالا سیستم های مبادله پیام روالهای تحمل پذیر اشکال تكنیكهای افزایش قابلیت اطمینان در رایانش ابری تكنیكهای قابلیت دسترسی بالا در رایانش ابری…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی
  • پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی نمای ساختمان انواع نمای ساختمان نمای سنگ نمای ترکیبی نمای چوب نمای کامپوزیت نمای آجری نمای اسپایدری نمای فریم لس نمای لامل نمای شیشه ای نمای خشک رفتن…

  • تحلیل بخش محصولات دارویی و پزشكی برای فراهم آوردن امكان افزایش امتیازات برنامه‌ها و استراتژیهای بخش سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی
  • تحلیل بخش محصولات دارویی و پزشكی برای فراهم آوردن امكان افزایش امتیازات برنامه‌ها و استراتژیهای بخش سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی تولیدات پزشكی محصولات دارویی و پزشكی سرمایه‌گذاری تجارت خصوصی دانلود پایان نامه رشته داروسازی با عنوان تحلیل بخش محصولات دارویی و…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *