عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

برند تجاری
ارزش ویژه برند
استراتژی های رقابتی
سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

مطالعه موردی:لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate

*همراه با پرسشنامه

 

 

بیان مسئله

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد، تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های بازرگانی، سود یک هدف مهم است و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت افزایش منابع یا جریان نقدی و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد.افزایش در ارزش ویژه ی برند معادل یک دارایی هست که توسط عادات مشتریان و نگرش-های آن ها به برندشان داده می شود. در این نوشته سعی شده است، ابعاد این مفهوم، دیدگاه های مختلف نسبت به آن و بازاریابی آن هرچند مختصر توضیح داده شود. (پیک شیوا، دی 1386)

 

مفاهیمی نظیر استراتژی های کلی، روش های قیمت گذاری، توزیع، توسعه تبلیغات و تقسیم-بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بررسی اقتصادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغییرات آماری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک و گرایشات فرهنگی در بازاریابی لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را درنظر داشت:

1. چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

2. چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آن ها را اجرا نمایید.

 

این روزها به دلیل بوجودآمدن رقابت های بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار  به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالاها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کار گیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود.در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را درنظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست «همه » ی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

برای تعیین استراتژی کلی، ابتدا باید اهداف کلی سرمایه گذاری و تشکیلات اقتصادی خود را معین کنید. به طور کلی این مطلب در یکی از چهار گزینه زیر تعریف می شود:

اگر بازار نیاز مبرمی به کالای ارائه شده شما داشته باشد و کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت عرضه شود، باید سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام دهید تا ارائه خدمات به بهترین نحو انجام پذیرد.اگر بازار نیاز مبرمی به کالای شما داشته باشد، اما کالا از کیفیت چندان مطلوب برخوردار نباشد، باید سعی کنید که به هر نحوی که شده کیفیت کالا را بهبود بخشیده و این مقوله را در رأس اولویت های تجاری اولویت لوکس خودرو قرار دهید.اگر بازار نیاز چندانی به کالای شما نداشته باشد، اما در عین حال محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید بازاریابی کنید تا بتوانید میزان تقاضا را بالا برده و میزان سود خود را افزایش دهید.

 

پس از اینکه توانستید بهترین راه کسب سود را انتخاب کنید، قدم بعدی این است که روشی را برای چگونگی «عرضه» انتخاب کنید؛ بیشتر باید به دنبال روشی باشید که در بازار عمومیت بیشتری داشته باشد، به این معنا که باید از استراتژی های کلی و عمومی پیروی کنید. (این نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط «مایکل پورتر» در کتاب معروفش با نام «مزایای رقابت» بیان شد).

 

 

کلمات کلیدی:

برند تجاری

ارزش ویژه برند

استراتژی های رقابتی

سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

استراتژی  مدیریت قیمت ها بر این اصل استوار است که شما می توانید خدمات و یا کالاهایی با کیفیت بالا را تولید کرده و آنها را با قیمتی پایین تر از قیمت رقبا به فروش برسانید. این قیمت های پایین به تدریج به شما سود می رسانند چراکه میزان تقاضا بالا می رود و فروش افزایش پیدا می-کند. برخی از فاکتورهایی که باید در مقوله مدیریت نرخ ها به آن توجه داشت، این است که خدمات و محصولات باید همچنان در دسترس بوده و قابل استفاده باشند، سرمایه در چرخه کار باشد، توانایی و مهارت کارکنان در تولید بالا باشد، نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود، هدف از تولید محصول تسهیل در ساخت و مصرف آن باشد، توزیع با قیمت پایین انجام شود. (کاتلر فلیپ و گری آرمسترانگ، 1386)

 

استراتژی ایجاد تمایز به معنای تولید کالا و یا خدماتی است که به خودی خود منحصر بفرد هستند و همانند آن تاکنون در بازار یافت نشده است. برای جلوه دادن بیشتر کار می توانید به مارک های جدید، تکنولوژی اختصاصی، ویژگی های استثنایی، خدمات ممتاز، شبکه قوی توزیع، و یا سایر مواردی که در صنعت شما بی همتا هستند، اشاره کنید. این بی همتایی نهایتاً باید شما را به سودی بیش از هزینه صرف ساخت محصولات کارخانه ای برساند. از دیگر شرایطی که برای حمایت از استراتژی ایجاد تفاوت (تمایز) باید ذکر کرد، می توان به موارد مقابل اشاره کرد: قابلیت های بالای بازاریابی، بررسی فنی و موثر محصولات، داشتن پرسنل خلاق، برخورداری از توانایی انجام مطالعه و تحقیق و برخورداری از اعتبار بالا.

 

استراتژی متمرکز یکی از دشوارترین و از نظر تکنیکی یکی از پیشرفته ترین استراتژی های کلی و عمومی به شمار رود، و هدایت ورهبری آن نسبت به استراتژی ایجاد تمایز و مدیریت قیمت ها دشوارتر است. این نوع استراتژی برای هدف گیری یک بخش «متمرکز» درنظر گرفته شده است و معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که استعمال استراتژی مدیریت قیمت ها و ایجاد تفاوت در بازار، مقرون به صرفه نباشد. این تکنیک معمولاً برپایه تحت پوشش قرار دادن هدفی خاص، آن هم به طور استثنایی و متفاوت (و نه مثل همیشه) می باشد تا به موجب آن توان رقابت را از دیگران بگیرد و به اصطلاح آنها را خلع سلاح نمایید. در این شیوه اغلب خورده پاهای موجود در بازار سرمایه هدف قرار می گیرند و از آنجایی که این نوع تولیدکنندگان، کوچک هستند و توان رقابت شدید را ندارندبه سرعت از پا درمی آیندو در نتیجه شما در کوتاه مدت صاحب سود فراوانی می-شوید و این اهمیت ما را بر آن داشت تا پژوهش را به عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate اختصاص دهیم. (همان)

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول مقدمه 8

چکیده 9

واژگان کلیدی 9

مقدمه 10

1- بیان مسئله 12

2- اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق 14

سؤال تحقیق: 16

هدف تحقیق: 16

فرضیه های تحقیق: 17

قلمرو تحقیق: 17

قلمرو موضوعی: 17

قلمرو زمانی: 18

قلمرو مکانی: 18

3- منابع و ابزارهای پژوهش: 18

4-  مفاهیم و واژگان اختصاصی 19

برند چیست؟ 19

 

فصل دوم كلیات پژوهش 20

مقدمه 21

نگرش از برون به درون سازمان 24

مفاهیم مرتبط با برند 25

ارزش ویژه برند (Brand Equity): 25

مدیریت استراتژیک برند (Brand Strategic Management): 26

تصویر برند (Brand Image) 26

آگاهی از برند (Brand Awareness) 27

تداعیهای برند (Brand Associations) 27

نمودار سازمانی در خصوص بخش مدیریت برند 27

1- مدیر برند (The Brand Managere) 28

2- مدیر ارزش برند (The Brand Equity Manager) 28

3- مدیر دامنه برند (The Domain Brand Manager) 28

4- مدیر برند در سطح جهانی (The Global Brand Manager) 29

5- مدیر ارشد اجرایی CEO 29

6- مدافع برند (The Brand Champion) 29

7- مدیر طبقه (The Category Manager) 30

8- کمیته برند (The Brand Committee) 30

9- هماهنگ کننده ارتباطات (The Communication Coordinator) 30

2-1- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها: 30

2-2- اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری: 33

2-3- قومشناسی مشتریان: 50

متدولوژی: 51

کاربردهای قومشناسی مشتریان: 52

2-4- بازاریابی ویروسی چیست؟ 52

2-5- اشتباه فاحش در بازاریابی 55

2-6- مدیریت برند و خوشنامی قدرتمندی نام تجاری: 58

تشریح نام تجاری: 60

تبیین نام تجاری از دیدگاههای مختلف 62

1) دکارت و کاربرد برهان ریاضی در مدیریت نامهای تجاری: 63

2) روسو و اهمیت عواطف و احساسات: 64

نیچه و خلق ارزشها 65

آکر (ارزش ویژه نام تجاری) 66

3) کلر (ارزش ویژه نام تجاری برمبنای مشتری) 67

1. نظریه مصرف تظاهری: 67

2. مدل بی.اِی.وی 68

اهمیت نام تجاری: 71

2-7- عوامل مؤثر بر توانمندیهای نام تجاری: 74

الف) وفاداری نام تجاری 74

ب) ارزشهای مشتریپسند 75

مزایای نام و نشان تجاری 77

جایگاه یابی نام و نشان تجاری 78

تعریف ایجاد نام و نشان تجاری 78

اصول ایجاد نام و نشان تجاری 79

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری: 81

برندسازی الکترونیک: 83

مراحل ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 83

مرحله یک: تعریف نام و نشان تجاری 83

مرحله دو: تعیین آیندهای مطلوب برای نام و نشان تجاری 84

مرحله سه: ایجاد استراتژی نام و نشان تجاری 85

مرحله چهار: شناسایی مراحل فعالیت نام و نشان تجاری 87

مرحله پنج: قدرت نفوذ جنبههای منحصر بفرد اینترنت 87

مرحله شش: پایش، ارزیابی و تطبیق 88

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 88

رکن اول: درک مشتریان 88

رکن دوم: ارتباطات بازاریابی 90

رکن چهارم: محتوا 92

3- یکپارچگی ارکان: 94

2-8- عوامل مؤثر بر برند: 96

موفقیت برند: 97

ارزش افزوده برند: 98

برندسازی: 98

مدیریت برند: 99

3- چگونگی ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری یک برند: 101

4- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی: 102

5- اهداف سوال برانگیز نامسازی 104

مدیریت نام تجاری برند: 106

2-8- آسیب پذیری نام و نشان تجاری 107

تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری 107

نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری 108

ماتریس استراتژیهای نام تجاری 109

نامسازی اخلاقی و اعتبار شرکت 111

نامسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت 112

ارزش ویژه نام و نشان 113

2-9- عوامل ویژه موثر بر نام و نشان تجاری 114

ـ توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان 114

تأثیر بازاریابی خدمات بر نام و نشان تجاری شرکتهای تولیدی: 116

2-10- نقش خدمات در کسب مزیت رقابتی 118

استراتژیهای ارائه خدمات 121

توانایی ضعیف در ارائه خدمات به مشتری: 122

استراتژی خلق ارزش با همکاری مشتریان برای حداکثر کردن ثروت سهامداران: 125

تعالی در اجرای خدمات (افراد و فرآیندها): 130

استراتژی برنامهریزی بهبود خدمات: 131

2-11- استانداردسازی و ارزیابی برندهای مختلف: 137

2-12- ویژگیهای بازارهای خدمات: 149

2-13- نتیجه گیری 152

 

فصل سوم روش تحقیق 154

1-3- مقدمه 155

3-2- روش تحقیق 155

3-3- جامعه آماری 157

3-4- نمونه آماری 157

3-5- تعیین حجم نمونه 158

3-6- روش نمونه گیری 158

3-7- روشهای جمع آوری دادهها 158

3-8- تجزیه و تحلیل 159

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل دادهها 160

4-1- نتیجه گیری 169

الف) نتیجه گیری براساس مشخصهای فردی افراد نمونه: 169

ب) نتیجه گیری براساس فرضیات تحقیق: 169

4-2- پیشنهادات 170

4-3- پرسشنامه 171

منابع 175

 

 

 

 

 

پروژه بتن

پروژه بتن پروژه بتن دستی رفتن به سایت اصلی پروژه بتن کامل جهت ایکس قاب دوگانه و جهت y قاب دوگانه(خمشی+دیواربرشی متوسط) پروژه به صورت کاملا دستی تحلیل و طراحی شده و از مبحث 9 ویرایش92 و 2800 ویرایش4 استفاده…

بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه

بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه آتشکاری لرزش زمین شبکه عصبی تحلیل پوششی داده ها کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه…

بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان

بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود…

ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی

ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار معماری قاجار خانه های دوره قاجار معماری دوره پهلوی زیبایی شناسی معماری بناهای ایران زیبایی شناسی معماری بناهای دوره قاجار ویژگی معماری خانه های دوره پهلوی…

مبانی نظری مدیریت مشاركتی

مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

جو اخلاقی و ارتباط آن با نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان و رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل

جو اخلاقی و ارتباط آن با نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان و رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل رضایت شغلی رضایت شغلی پرسنل رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان ارتباط جو اخلاقی و…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت مبانی نظری مدیریت دانش در صنعت دانلود مبانی نظری مدیریت دانش در صنعت پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت ادبیات نظری مدیریت دانش در صنعت فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش…

تشریح سیستمهای اطلاعاتی راهبردی و بررسی انواع آن

تشریح سیستمهای اطلاعاتی راهبردی و بررسی انواع آن سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای اطلاعاتی راهبردی انواع سیستمهای اطلاعاتی راهبردی دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی راهبردی دانلود پاورپوینت رشته مدیریت تشریح سیستمهای اطلاعاتی راهبردی و بررسی انواع آن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت رشته…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند مبانی نظری وفاداری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند ادبیات نظری وفاداری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند مبانی نظری و پیشینه…

  • گزارش كارآموزی مهندسی مواد با عنوان ریخته گری آبكاری كروم
  • گزارش كارآموزی مهندسی مواد با عنوان ریخته گری آبكاری كروم آبکاری فلزات الکترولیتهای كروم ریخته گری آبكاری كروم آبکاری کروم دانلود گزارش كارآموزی مهندسی مواد با عنوان ریخته گری آبكاری كروم خرید گزارش كارآموزی مهندسی مواد انجام گزارش كارآموزی مهندسی…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي
  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود…

  • ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع
  • ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع شبیه سازی برنامه ریزی تولید شبیه سازی سیستمهای صف بهبود چیدمان خط تولید كارخانه ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع…

  • پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان
  • پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان نظریه های بزهکاری جوانان تحقیق نظریه های بزهکاری جوانان بزهکاری جوانان خرده فرهنگ بزهکار تبیین خشونت در…

  • مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده)
  • مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده) برنامه های سازمانی مهارت ارزیابی صفحات وب معیارهای ارزیابی در صفحات وب روشهای تست و ارزیابی وب سایت دانلود پایان نامه مهندسی نرم افزار مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب…

  • ارزشها، نگرشها و انگیزش در رهبری و رضایت شغلی
  • ارزشها، نگرشها و انگیزش در رهبری و رضایت شغلی نگرشها در رضایت شغلی انگیزش در رضایت شغلی ارزشها در رضایت شغلی نگرشها در رهبری انگیزش در رهبری ارزشها در رهبری نگرشها و انگیزش در رهبری نگرشها و انگیزش در رضایت…

  • عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانک ملت
  • عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانک ملت سپرده ها بدهی ها اوراق مشارکت ریسک نقدینگی هزینه تامین مالی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانک ملت دانلود مقالات کارشناسی…

  • ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5
  • ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال هراس خاص علایم اختلال هراس خاص شیوع اختلال هراس خاص تشخیص اختلال هراس خاص پایان نامه اختلال هراس خاص طبقه بندی اختلال های اضطرابی…

  • بررسی حق اشتغال زنان با نگاهی بر قوانین ایران و اسناد بین المللی
  • بررسی حق اشتغال زنان با نگاهی بر قوانین ایران و اسناد بین المللی حق اشتغال زنان حق اشتغال زنان در اسناد بین المللی حق اشتغال زنان در قوانین موضوعه ایران دانلود پایان نامه حق اشتغال زنان بررسی حق اشتغال زنان…

  • بطلان رای داوری در حقوق ایران با تشریح روند قضایی آن
  • بطلان رای داوری در حقوق ایران با تشریح روند قضایی آن بطلان رأی داوری بطلان رأی داوری در حقوق ایران موارد اعتراض به رای داور در روند قضایی پایان نامه بطلان رأی داور در رویه قضایی بطلان رأی داور در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمایل به ترک شغل
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمایل به ترک شغل پیشینه تمایل به ترک شغل مبانی نظری تمایل به ترک شغل ادبیات نظری تمایل به ترک شغل چارچوب نظری تمایل به ترک شغل پیشینه تحقیق تمایل به ترک شغل پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی
  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد دانلود پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی هافستد دانلود پرسشنامه ارزیابی فرهنگ سازمانی هافستد پرسشنامه ارزیابی فرهنگ سازمانی بر اساس مدل گرت هافستد پرسشنامه مسئولیت پذیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن مبانی نظری حضور ذهن ادبیات نظری حضور ذهن چارچوب نظری حضور ذهن فصل دوم پایان نامه حضور ذهن دانلود مبانی نظری حضور ذهن پیشینه حضور ذهن پیشینه تحقیق حضور ذهن پیشینه داخلی حضور…

  • طراحی دیوار برشی
  • طراحی دیوار برشی دیوار برشی برنامه ETABS دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی    مقدمه: یکی…

  • جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا
  • جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا آنتی بیوتیک آنزیم ها اسیدهای آلی پربیوتیک ها دانلود مقاله جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا دلایل عقیلی برای منع بکارگیری آنتی بیوتیک ها همکاری در فروش فایل…

  • بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران
  • بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران پس انداز بیمه عمر اقتصاد خانواده اقتصاد اجتماع در ایران بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی…

  • بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز
  • بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز PST FACTS كاهش تلفات سیستم قدرت ترانسفورماتور جابجا كننده فاز بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز دانلود مقالات مهندسی برق دانلود مقالات برق رفتن…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری…

  • نظریه های پرخاشگری و عوامل بروز آن با نگاهی به راهکارهای کنترل پرخاشگری
  • نظریه های پرخاشگری و عوامل بروز آن با نگاهی به راهکارهای کنترل پرخاشگری پرخاشگری نشانه های پرخاشگری نظریه های پرخاشگری عوامل بروز پرخاشگری راهکارهای کنترل پرخاشگری انواع رفتارهای پرخاشگرانه اصول پیشگیری از رفتارهای پرخاشگرانه پایان نامه پرخاشگری تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي
  • پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي تحقیق نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي نظريه رشد اقتصادي ديويد ريكاردو تئوري مالتوس تئوري شومپيتر نظريه…

  • ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC
  • ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های…

  • دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی
  • دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی احداث ساختمان مسکونی رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی احداث ساختمان مسکونی فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 71 حجم : 23 مگابایت   بسم الله الرحمن الرحيم گزارش كارآموزي(2)…

  • ماهیت و نحوه اجرای انبارداری در کارخانجات
  • ماهیت و نحوه اجرای انبارداری در کارخانجات انبارداری در کارخانه اصول مدیریت انبار در کارخانجات اصول انبارداری در کارخانجات اصول انبارداری و مدیریت در کارخانجات دانلود پایان نامه انبارداری دانلود پایان نامه انبارداری در کارخانه دانلود پایان نامه رشته حسابداری…

  • ارزیابی تاثیر تغذیه بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی محصلین
  • ارزیابی تاثیر تغذیه بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی محصلین یادگیری در دانش آموزان تاثیر تغذیه بر پیشرفت تحصیلی ارزیابی تاثیر تغذیه بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی محصلین تاثیر تغذیه بر پیشرفت تحصیلی تأثیر سوء تغذیه بر یادگیری در دانش آموزان…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری
  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری کلمات کلیدی : پیشینه تاب اوری ادبیات نظری تاب آوری تاریخچه تاب آوری تاریخچه تاب آوری در ایران پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری پیشینه نظری تاب آوری فصل دوم پایان…

  • رابطه حرمت خود با پرخاشگری دانش آموزان سال اول دبیرستان بعثت منطقه 17تهران در سال تحصیلی 86-1385
  • رابطه حرمت خود با پرخاشگری دانش آموزان سال اول دبیرستان بعثت منطقه 17تهران در سال تحصیلی 86-1385 حرمت اختلالات شخصیتی پرخاشگری دانش آموزان دانلود پایان نامه رابطه حرمت خود با پرخاشگری دانش آموزان سال اول دبیرستان بعثت منطقه 17تهران در…

  • فساد مالی و اداری در ایران و چگونگی پیشگیری و مبارزه با آن
  • فساد مالی و اداری در ایران و چگونگی پیشگیری و مبارزه با آن پایان نامه فساد اداری عوامل موثر بر فساد اداری راهکارهای مبارزه با فساد اداری مصادیق فساد اداری راهکارهای مبارزه با فساد اداری پیشگیری از فساد اداری عوامل…

  • مبانی نظری سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM
  • مبانی نظری سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های…

  • امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی
  • امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی مقاله امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی تحقیق امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پژوهش امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پروژخ امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی…

  • پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی
  • پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی تحقیق بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی بازاریابی عصبی چیست هدف بازاریابی عصبی خرید از فروشنده نامناسب تصمیمات خرید بازاریابی ویروسی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *