بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

بازاریابی حسی
بازاریابی رابطه مند
مدل های بازاریابی
مدل SWIPE
تبلیغات دهان به دهان
مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی
دانلود پایان نامه بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی
بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی
 
مقدمهعصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیرقابل پیشبینی است. امروز همانند دیروز نیست و یقیناً فردا متفاوت از امروز خواهد بود. بنابراین، پایبند بودن به استراتژی‌های امروز خطرناک است. کشورهای درحال توسعه باید در استراتژیها و سیاستهای تجاری و بازرگانی خود تجدید نظر کنند، چرا که در صورت عدم بکارگیری استراتژی‌های جدید و متناسب با شرایط محیط کنونی، موقعیت رقابتی آنها تضعیف خواهد شد (کاتلر، 2001، 1). این در حالیست که بیشتر تبلیغات رایج فعلی، هنوز متکی بر افزایش تعداد دیده یا شنیده شدن برند (OTS) از طریق رسانه‌های جمعی هستند که با شاخص اقتصاد مقیاس عمل می‌کنند یعنی یک تبلیغ هر تعداد بیشتر دیده شود بهتر است. اما مشتریان خواستار چیزی بیشتر از پیام‌های انبوهی هستند که روزانه به سمت آنها فرستاده می‌شود تا چشم‌های بی‌تفاوت آنان را برباید. آنها خواستار احترام به هویت خود و ارتباط مناسبند، آنها خواستار ارائه محصول و برند از طریق تجربه‌ای هستند که تناسب شخصی داشته و به یاد ماندنی باشد، حواس گوناگون را درگیر کند، هیجانی و همچنین دارای مفهوم باشد. مشتریان به شدت تغییر کرده‌اند و دنیای برندها بایستی برای برآورده کردن نیازها و آرزوهای آنان تغییر کنند و صحنه را به کسانی بسپارد که ‌این تأثیرات شگرف و منحصر به‌فرد بازار در حال ظهور را تشخیص می‌دهند. دست اندرکاران تبلیغات به خلق پیام‌های تبلیغاتی (با نسخه‌ای برای تمامی ذهنیت‌ها) در بازارهای عمومی عادت کرده‌اند، اما زمان آن فرا رسیده است که نگاه جدیدی به نحوه رسیدن این پیام‌ها به مخاطب داشته باشیم و بهترین شیوه برای کسب وفاداری مشتریان را بیاموزیم. 
میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست شرکت را تعیین می‌کند بنابراین شرکتها به دنبال حفظ مشتریان و وفاداری آنها میباشند. تحقیقات نشان میدهند که هزینه جذب مشتریان جدید به دلیل هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی، بیشتر از هزینه حفظ مشتریان کنونی است. شرکتها دریافته‌اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیش ازدست دادن یک قلم فروش است، بلکه به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می‌توانسته در طول زندگی یا دوره زمانی که مشتری بوده، انجام دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1999، 28). در این راستا تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت های مناسبی برخوردار خواهند بود که محور اصلی فعالیت های خود را تامین خواسته مشتریان و ارضای نیازهای آنها قرار دهند زیرا سطوح بالای رضایت موجب وفاداری بیشتر او می‌شود (لاو لاک و رایت، 1382،ص 175). دیوید ولف، کارشناس عملیاتی این حوزه از کشور پرتغال می‌گوید: “دوران بازاریابی با یک زبان به پایان رسیده است، اکنون مصرف کنندگان می‌خواهند با مشارکت در گفتگویی با شما و برندتان در فرآیند بازاریابی درگیر شوند”. این طرز تفکر می‌تواند مبنای مناسبی برای یک کمپین بازاریابی حسی باشد. تعریف بازاریابی حسی سیّال است، درست مانند متدولوژی و روش‌شناسی. زمانی در مورد آن اشاراتی می‌شد اما اکنون از آن به عنوان گوی طلائی بازاریابی یاد می‌شود. خوب است بدانیم وقتی پرسشی مانند اینکه “بازاریابی حسی را چگونه تعریف می‌کنید؟” در تالار گفتگوی بازاریابی حسی مطرح شد، بیش از 200 تعریف گوناگون از 150 کشور جهان در مورد آن ارائه گردید. در نهایت باید افزود مدیران و صاحبان کسب و کار دریافته اند که اصل اول ایجاد ارتباط است ولی آنگونه که انتظار دارند موفقیت حاصل نمی‌شود. نام تجاریشان ماندگاری ندارد و مشتریان وفادار کمی دارند. در این مقاله بعد از بررسی بازاریابی رابطه مند به بازاریابی حسی می پردازیم. که‌ این مفهوم جدید در بستر بازاریابی رابطه مند موجبات موفقیت هر چه بیشتر شرکت ها و وفاداری مشتریان را فراهم می‌آورند.

واژگان کلیدی:
بازاریابی حسی
بازاریابی رابطه مند
مدل های بازاریابی
 
فهرست مطالبچکیده مقدمه
تاریخچه و مراحل تکامل بازاریابی
مرحله اول: محصول گرایی (کالا گرایی)
مرحله دوم: بازارگرایی (فروش گرایی)
مرحله سوم: مشتری گرایی
مرحله چهارم: رفاه گرایی
زیربنای مفهومی از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی رابطه‌مند چرخه حیات روابط
مدل بازارهای شش‌گانه
بازار مشتریان بازار مراجعان بازار داخلی
بازار جذب نیروی انسانی
بازار تأثیرگذاران بازار عرضه‌کنندگان
مدل کاربردی بازاریابی رابطه‌مند
پارادایم بازاریابی رابطه‌مند
تعاریف و مفهوم بازاریابی رابطه‌مند
اجزا و عوامل بازاریابی رابطه‌مند
آمیزه بازاریابی
تحقیقات جاری در مورد بازاریابی حسی
 تفاوتهای بین تجربه و کالا / خدمت
تفاوت بین بازاریابی حسی و بازاریابی سنتی
مدل SWIPE
مبانی نظری مختلف توجه به ابعاد مختلف ارتباطات مختلف بازاریابی نقش متفاوت مشتریان نقش آمیزه بازاریابی P بازاریابی سنتی در بازاریابی حسی محصول قیمت توزیع ترویج
عناصر اصلی استراتژی آمیزه بازاریابی حسی
تجربه قیمت چیدمان تعامل
تبلیغات دهان به دهان
بررسی موردی کمپین حسی شرکت گراگم( GERAGEM ) 
تجربه محصول شرکت گراگم( GERAGEM )
ارزش تجربه گراگم( GERAGEM )
صحنۀ چیدمان گراگم( GERAGEM )
تعامل هیجانی گراگم( GERAGEM )
تبلیغات دهان به دهان مثالهائی از بازاریابی حسی
اجرای موفق بازاریابی حسی
مزایای بازاریابی حسی
پیشینه پژوهش فهرست منابع منابع فارسی منابع لاتین

پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین کردن سیستم های الکتریکی

پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین کردن سیستم های الکتریکی اثر شکل الکترود صفر کردن زمین کردن زمین الکتریکی سیستم های الکتریکی زمین کردن سیستم های الکتریکی دانلود پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک مبانی نظری درمان نوروفیدبک ادبیات نظری درمان نوروفیدبک چارچوب نظری درمان نوروفیدبک فصل دوم پایان نامه درمان نوروفیدبک دانلود مبانی نظری درمان نوروفیدبک پیشینه درمان نوروفیدبک پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک پیشینه داخلی درمان…

پاورپوینت (اسلاید) ایمونولوژی سرطان

پاورپوینت (اسلاید) ایمونولوژی سرطان کلمات کلیدی : پاورپوینت ایمونولوژی سرطان ایمونولوژی سرطان نظریه مراقبت ایمونولوژیک ایمونولوژی تومور ویژگیهای عمومی ایمنی در برابر تومور تقسیم بندی کلاسیک آنتی ژنهای توموری آنتی ژنهای توموری آنتی ژنهای انکوفتال آنتی ژنهای گلیکولیپیدی و گلیکوپروتئینی…

جزوه اقتصاد کلان دانشجویان رشته های مدیریت

جزوه اقتصاد کلان دانشجویان رشته های مدیریت جزوه اقتصاد کلان دانشجویان رشته های مدیریت رفتن به سایت اصلی جزوه اقتصاد کلان دانشجویان رشته های مدیریت به تعداد 34 صفحه pdf جمع بندی و مرور سریع برای امتحان پایان ترم   …

ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی…

تصفیه آب

تصفیه آب تصفیه آب تصفیه خانه آب آشامیدنی فرآیند تصفیه آب سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مهندسی آب رفتن به سایت…

دانلود پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 42 سوالی

دانلود پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 42 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش معنوی 42 سوالی پرسشنامه هوش معنوی مدیران پرسشنامه برای هوش معنوی پرسشنامه خودسنجی هوش معنوی دانلود پرسشنامه هوش معنوی پرسشنامه مقیاس هوش معنوی پرسشنامه هوش معنوی علی بدیع…

بررسی راهبردهای مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها

بررسی راهبردهای مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها کلمات کلیدی : انواع سبک های مقابله ای پایان نامه راهبردهای مقابله ای استرس و راهبردهای مقابله ای اهمیت آموزش مهارت های مقابله ای عوامل موثر بر انتخاب راهبردهای مقابله…

کارآموزی حسابداری در شركت نفت

کارآموزی حسابداری در شركت نفت صورتهای مالی در شركت نفت دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی شركت نفت دانلود کارآموزی در شركت نفت رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شركت نفت مقدمه …

  • پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها با عنوان طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی
  • پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها با عنوان طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی صنعت بسته بندی ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی صنعت قوطی سازی برنامه ریزی و تحلیل سیستم دانلود پایان نامه…

  • بررسی فرآیند خط تولید و انبارداری کاشی در کارخانه
  • بررسی فرآیند خط تولید و انبارداری کاشی در کارخانه پیشینه کاشی در ایران بررسی صنعت کاشی ایران ارزیابی سالنهای تولید کاشی سیستمهای اطلاعاتی انبار کاشی فرآیند خط تولید کاشی در کارخانه فرآیند انبارداری کاشی در کارخانه بررسی فرآیند خط تولید…

  • تأثیر اقلیم بر گردشگری و صنایع دستی (مرداب انزلی- ماسوله – قلعه رودخان- تپه مارلیک- داماش)
  • تأثیر اقلیم بر گردشگری و صنایع دستی (مرداب انزلی- ماسوله – قلعه رودخان- تپه مارلیک- داماش) اقلیم گردشگری صنایع دستی تأثیر اقلیم بر گردشگری و صنایع دستی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن
  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن مدیریت زنجیره تامین پیشینه مدیریت زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تامین تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر مدیریت زنجیره تامین تاریخچه زنجیره…

  • بررسی اطعام در زمان عباسی
  • بررسی اطعام در زمان عباسی بررسی اطعام در زمان عباسی تغذیه در عصر عباسی دانلود پایان نامه تغذیه در عصر عباسی دانلود پایان نامه بررسی اطعام در زمان عباسی دانلود پایان نامه صنایع غذایی دانلود پایان نامه مهندسی صنایع غذایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 4
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 4 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پرسشنامه چند بعدی حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت و همکاران
  • پرسشنامه چند بعدی حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه حمایت اجتماعی زیمت پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده روایی پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده…

  • پروپوزال تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی
  • پروپوزال تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان پروپوزال نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت اضطراب اینترنتی در…

  • شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری
  • شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری یادگیری رقابتی یادگیری بی نظارت شبكه های عصبی SOM دسته بندی ساختاری شبکه های خودسازمان ده شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری دانلود مقالات…

  • بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه
  • بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه تخصیص منابع شبکه های مشارکتی شبکه های مبتنی بر شناخت سیستم های بی سیم مشارکتی تخصیص منابع در…

  • ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
  • ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت پیشینه تحقیق هویت پیشینه داخلی هویت پیشینه خارجی هویت پیشینه پژوهش هویت پیشینه نظری هویت ادبیات نظری هویت چارچوب نظری هویت فصل دوم پایان نامه هویت رفتن به…

  • مبانی نظری ادبیات کودک و نحوه شکل گیری آن در کشورهای اسلامی و عربی
  • مبانی نظری ادبیات کودک و نحوه شکل گیری آن در کشورهای اسلامی و عربی کلمات کلیدی : مبانی نظری ادبیات کودک بررسی تاریخی ادبیات کودک مبانی نظری ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی بررسی تاریخی ادبیات…

  • حمایت کیفری از حقوق ثبت
  • حمایت کیفری از حقوق ثبت حقوق ثبت انواع جرایم ثبتی جرایم و مجازات های ثبتی حمایت کیفری از حقوق ثبت جرائم و كیفرها در حقوق ثبت دانلود پایان نامه حمایت کیفری از حقوق ثبت دانلود پایان نامه ارشد حقوق جزا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های هویت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های هویت مبانی نظری سبک های هویت پیشینه تحقیق سبک های هویت پیشینه داخلی سبک های هویت پیشینه خارجی سبک های هویت پیشینه پژوهش…

  • عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن
  • عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان رفتن به…

  • مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن
  • مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن دفع زباله‌های شهری مواد زاید جامد شهری بهینه‌سازی فرایند دفع زباله خصوصیات اكولوژیكی منطقه زابل مدیریت زباله های شهری وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل دانلود پایان نامه رشته محیط…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان
  • پروپوزال ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان پروپوزال گرایش به مواد مخدر پروپوزال شیوه های فرزندپروری گرایش به مواد مخدر در دانشجویان بررسی علل گرایش جوانان به مواد مخدر راه های پیشگیری از گرایش…

  • شناسایی و اجرای آراء داوری های خارجی در حقوق ایران
  • شناسایی و اجرای آراء داوری های خارجی در حقوق ایران داوری خارجی در حقوق ایران اجرای آرا داوریهای خارجی شناسایی آرا داوریهای خارجی اجرای آراء داوری های خارجی در حقوق ایران شناسایی آراء داوری های خارجی در حقوق ایران دانلود…

  • مقاله کودک آزاری
  • مقاله کودک آزاری کودک آزاری سوء استفاده جنسی کودک آزاری جنسی (SCA) در ایران دانلود مقاله کودک آزاری سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته علوم…

  • مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی
  • مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی مبانی نظری ویژگی های شغلی دانلود مبانی نظری ویژگی های شغلی پیشینه تحقیق ویژگی های شغلی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی مبانی نظری…

  • تحلیل نقوش فرش قدیم و جدید ترکمن
  • تحلیل نقوش فرش قدیم و جدید ترکمن نقوش فرش ترکمن نقوش در فرش ترکمن تحلیل نقوش فرش قدیم ترکمن تحلیل نقوش فرش جدید ترکمن بررسی دگرگونی نقوش در فرش ترکمن ساختار فرش اصیل ترکمن ویژگی های بافت و ساختار فرش…

  • تصفیه بیولوژیک خاک از سرب و کادمیوم با گیاه اسطوخودوس
  • تصفیه بیولوژیک خاک از سرب و کادمیوم با گیاه اسطوخودوس کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به فلزات سنگین گیاه پالایی عناصر…

  • مبانی نظری ساختن سیستمهای اجرایی تولید با رایانش ابری
  • مبانی نظری ساختن سیستمهای اجرایی تولید با رایانش ابری مبانی نظری سیستمهای اجرایی تولید دانلود مبانی نظری سیستمهای اجرایی تولید پیشینه تحقیق سیستمهای اجرایی تولید ادبیات نظری سیستمهای اجرایی تولید فصل دوم پایان نامه سیستمهای اجرایی تولید مبانی نظری و…

  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان با فرآیند دانش
  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان با فرآیند دانش پرسشنامه فرهنگ سازمانی پرسشنامه عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرآیند دانش پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرهنگ سازمانی با فرآیند دانش رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره نوزده پاورپوینت تركيبهاي تجاري مفهوم ترکیب تجاری حسابداري…

  • بررسی ژئوشیمی و کانی شناسی سنگ نمک و نحوه پیدایش آن
  • بررسی ژئوشیمی و کانی شناسی سنگ نمک و نحوه پیدایش آن کارنسارهای نمک معادن نمکی ایران کانی شناسی نمک گنبدهای نمکی در ایران دانلود پایان نامه نمک بررسی ژئوشیمی و کانی شناسی سنگ نمک و مدلهای پیدایش آن دانلود پایان…

  • تشریح قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی
  • تشریح قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی موافقت نامه های داوری موافقت نامه های داوری بین المللی قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی پایان نامه موافقت نامه های داوری بین المللی قانون حاکم بر…

  • مبانی نظری شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی
  • مبانی نظری شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی فرآیند ارزیابی عملکرد بهسازی نیروی انسانی ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان ارزیابی عملکرد کارکنان در…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش
  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پروپوزال ساختار سازمانی پروپوزال مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی پروپوزال…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *