بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت

 

و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

مبانی نظری امنیت

مبانی نظری امنیت تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس مبانی نظری امنیت مبانی نظری تحولات امنیتی خلیج فارس مبانی نظری تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس مبانی تئوریک امنیت دانلود مبانی نظری امنیت مبانی تئوریک امنیت رفتن به…

پرسشنامه بررسی رابطه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار با وفاداری مشتریان در صنعت بیمه

پرسشنامه بررسی رابطه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار با وفاداری مشتریان در صنعت بیمه پرسشنامه آسیب پذیری در کسب و کار پرسشنامه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار پرسشنامه وفاداری مشتریان بیمه پرسشنامه…

موزه ی تاریخ دشتستان

موزه ی تاریخ دشتستان دانلود پایان نامه موزه ی تاریخ دشتستان بنای الحاقی به دژ کاروانسرای برازجان خرید پایان نامه فروش مقاله فروش پایان نامه دانلود پایان نامه های دانشگاهی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه موزه ی تاریخ…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان دانلود مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان ادبیات نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان فصل دوم پایان نامه مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری و پیشینه…

پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر

پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : پرسشنامه جذب گردشگر پرسشنامه جذب گردشگری پرسشنامه توسعه روستایی پرسشنامه گردشگری روستایی پرسشنامه راهکارهای جذب گردشگر پرسشنامه راهبردهای جاذبه توریستی پرسشنامه توسعه گردشگری روستایی پرسشنامه روشهای توسعه گردشگری…

ارزیابی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی و اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای آکنده

ارزیابی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی و اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای آکنده برجهای آکنده نم زدایی از گاز طبیعی برج جذب آکنده صنعتی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای…

جایگاه و نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بررسی جایگاه دفاتر اسناد رسمی در ایران

جایگاه و نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بررسی جایگاه دفاتر اسناد رسمی در ایران کلمات کلیدی : تحولات ثبت الکترونیکی نهادهای رسمی ثبت اسناد  تحقیق در مورد ثبت اسناد  نقش کاداستر در تثبیت مالکیت و بهبودا منیت…

پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی

پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی تعریف بازاریابی تعريف بازاريابي ورزشي اهمیت بازاریابی ورزشی در رشته قایقرانی مراحل بازاریابی ورزشی ویژگیهای منحصر به…

تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی)

تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی) شبکه عصبی تشخیص الگوی صدا تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی دانلود مقاله کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانلود مقاله ارشد هوش مصنوعی…

  • پاورپوینت ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری
  • پاورپوینت ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری تحقیق ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری بررسی ابزار های سیستم های اطلاعاتی حسابداری فلوچارت سیستم برنامه کاربردی حسابهای دریافتنی…

  • روابط بین الملل و روابط عمومی
  • روابط بین الملل و روابط عمومی نظام بین الملل روابط بین الملل روابط عمومی در عصر جهانی شدن دانلود مقاله روابط بین الملل و روابط عمومی نقش روابط عمومی سیاسی در ارتباطات بین الملل نقش روابط عمومی در دیپلماسی عمومی…

  • مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی در شرکت سهامی بیمه ایران
  • مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی در شرکت سهامی بیمه ایران بیمه شخص ثالث خودرو مبانی نظری داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت…

  • سیستم شخصی سازی شده در آموزش الكترونیكی
  • سیستم شخصی سازی شده در آموزش الكترونیكی مدلسازی فراگیر elearning آموزش الكترونیكی electroniclearning سیستمهای ابر رسانه تطبیقی سیستم شخصی سازی شده سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق آی…

  • پرسشنامه استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها
  • پرسشنامه استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : پرسشنامه اسکان غیر رسمی پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی دانلود پرسشنامه اسکان غیر رسمی دانلود پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه توانمندسازی…

  • پاورپوینت تفکر سناریویی؛ ابزار یادگیری، ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بینان
  • پاورپوینت تفکر سناریویی؛ ابزار یادگیری، ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بینان پاورپوینت تفکر سناریویی؛ ابزار یادگیری، ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بینان پاورپوینت تفکر سناریویی اصول تفكر سناريويي تحقیق تفکر سناریویی مقاله تفکر سناریویی…

  • دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس
  • دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس کلمات کلیدی : پرسشنامه مهارتهای مقابله ای پرسشنامه مهارت های مقابله ای پرسشنامه پاسخهای مقابله ای پرسشنامه سبک مقابله ای پرسشنامه سبک های مقابله ای پرسشنامه مهارت های مقابله ای پرسشنامه راهبردهای…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت تحول، استراتژی ها، کاربرد و الگو های نوین تألیف اصغر زمردیان
  • پاورپوینت کتاب مدیریت تحول، استراتژی ها، کاربرد و الگو های نوین تألیف اصغر زمردیان کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تحول، استراتژی ها، کاربرد و الگو های نوین تألیف اصغر زمردیان پاورپوینت کتاب مدیریت تحول، استراتژی ها، کاربرد و…

  • پاورپوینت مدلها و روشهای پیش بینی در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
  • پاورپوینت مدلها و روشهای پیش بینی در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت مدلها و روشهای پیش بینی در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری مدلها و روشهای پیش بینی در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تکنیک های…

  • بررسی کارکرد سیستم گزارشگری مالی در سازمانها
  • بررسی کارکرد سیستم گزارشگری مالی در سازمانها حسابداری دولتی نظام گزارشگری مالی گزارشگری مالی در شهرداری ارزیابی عملكردسامانه گزارشگری مالی ارزیابی عملکرد سیستم گزارشگری مالی در شهرداری بررسی کارکرد سیستم گزارشگری مالی در سازمانها بررسی گزارشگری مطلوب سامانه اطلاعات حسابداری…

  • پاورپوینت بررسی اهمیت مسکن و اقلیم
  • پاورپوینت بررسی اهمیت مسکن و اقلیم پاورپوینت پاورپوینت بررسی اهمیت مسکن و اقلیم پاورپوینت بررسی اهمیت مسکن و اقلیم بررسی اهمیت مسکن و اقلیم ویژگی های معماری بومی مناطق گرم و خشک اهمیت توجه به اقلیم حدود تقسیمات چهارگانه اقلیمی…

  • مبانی انسان شناسی و ارزش شناسی در اخلاق اسلامی
  • مبانی انسان شناسی و ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی مبانی ارزش شناسی معیار  فعل اخلاقی نظریه های اخلاق مبانی ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی در اخلاق اسلامی پایان نامه اخلاق اسلامی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3 پیشینه فساد اداری تاریخچه فساد اداری تاریخچه فساد اداری در ایران تاریخچه فساد اداری در جهان تاریخچه ی فساد اداری مبانی نظری فساد اداری دانلود مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری عملکرد
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری عملکرد کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد پیشینه داخلی عملکرد پیشینه خارجی عملکرد پیشینه پژوهش عملکرد پیشینه نظری عملکرد ادبیات نظری عملکرد چارچوب نظری عملکرد فصل دوم پایان نامه عملکرد…

  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2
  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2 سیستم خرید و انبارداری سیستم خرید و انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت تولیدی دانلود پروژه انبارداری حسابداری ساماندهی کالا در انبار سیستم گردش کالا در انبار بررسی…

  • حسابداری انبار و روش اجرایی آن
  • حسابداری انبار و روش اجرایی آن حسابداری انبار دانلود مقاله حسابداری انبار روش اجرایی حسابداری انبار مدیریت انبارداری دانلود مقاله روش اجرایی حسابداری انبار دانلود مقاله حسابداری انبار و روش اجرایی آن رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری…

  • پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر نشینی در ایران
  • پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر نشینی در ایران پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر سازی در ایران پاورپوینت شهر نشینی در دوران اسلامی سه دوره ی عمده و کلی شهر سازی ایران شهر نشینی قبل از اسلام…

  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور
  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور مولفه های سلامت روان در زنان بارور مولفه های سلامت روان در زنان ناباور مولفه های رضایت جنسی در زنان بارور مولفه های رضایت جنسی در زنان…

  • پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران
  • پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران رضایت شغلی تعهد سازمانی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی رضایت شغلی پرستاران تعهد سازمانی پرستاران رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی…

  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران
  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران سازمان دهی تلفیقی برنامه های درسی الگویی برای ندوین برنامه های درسی…

  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات
  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات ابهام در معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله استثنائات لزوم رفع ابهام در مورد معامله موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات دانلود پایان…

  • طراحی و ساخت دستگاه قند شکن خانگی با کاربری خانگی
  • طراحی و ساخت دستگاه قند شکن خانگی با کاربری خانگی دستگاه قند شکن خانگی طراحی دستگاه قند شکن ساخت دستگاه قند شکن طراحی و ساخت دستگاه قند شکن خانگی طراحی و ساخت دستگاه قند شکن خانگی با کاربری خانگی دانلود…

  • مبانی نظری ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد
  • مبانی نظری ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد مبانی نظری توسعه پایدار مولفه های توسعه پایدار شاخص های توسعه پایدار     شاخص های عملکرد توسعه پایدار ارزیابی شاخص های عملکرد عوامل تأثير گذار در اجرا و پياده…

  • آثار اعتراض به رای داوری در کنوانسیون های بین‌المللی و حقوق داخلی کشورها
  • آثار اعتراض به رای داوری در کنوانسیون های بین‌المللی و حقوق داخلی کشورها اعتراض به رای داوری آثار اعتراض به رای داوری رویه داوری‌های تجاری بین‌المللی آثار اعتراض به رای داوری در حقوق ایران آثار اعتراض به رای داوری در…

  • ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی
  • ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی کاربرد فناوریهای اطلاعاتی در سازمان تاثیرات فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیرات کاربرد فناوری اطلاعات بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیرات فناوری اطلاعات بر ابعاد ساختار سازمانی ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین مبانی نظری زنجیره تامین دانلود مبانی نظری زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین ادبیات نظری زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه سبک هویت مبانی نظری سبک هویت ادبیات نظری سبک هویت چارچوب نظری سبک هویت پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه پژوهش سبک هویت پیشینه داخلی سبک هویت پیشینه خارجی سبک هویت فصل دوم…

  • پروپوزال ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان
  • پروپوزال ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان مولفه های فساد اداری فساد اداری در شهرداریها آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری…

  • حریم های عفاف در قرآن
  • حریم های عفاف در قرآن عوامل حفظ شخصیت و محبوبیت زن مهم ترین فلسفه ی عفاف حریم های عفاف در قرآن مراتب حجاب و پوشش اسلامی یکی از فلسفه های اجتماعی حجاب دانلود تحقیق حریم های عفاف در قرآن رفتن…

  • بررسی تأثیر شاخص ادراک فساد بر نرخ تورم (مطالعه موردی: کشورهای منطقه MENA)
  • بررسی تأثیر شاخص ادراک فساد بر نرخ تورم (مطالعه موردی: کشورهای منطقه MENA) مقاله درباره فساد اداری عوامل موثر بر فساد اداری بررسی تأثیر فساد اداری بر نرخ تورم بررسی تجربی بین نرخ تورم و فساد اداری بررسی تأثیر شاخص…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *