ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 27

بخش اول:ارزش ویژه برند 29

2-1) مقدمه 29

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30

2-1-2) اهمیت برند 32

2-1-3) تعریف و تشریح برند 34

2-1-4) تصویر برند 37

2-1-5) ارزش ویژه برند 38

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47

• وفاداری به برند 47

• آگاهی از برند 48

• کیفیت ادراک شده 49

• تداعی برند 50

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56

• مدل ارزش ویژه برند آکر 57

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

بخش دوم:فعالیتهای ترفیع 72

2-2-1) تعریف ترفیع 73

• تبلیغات 75

• روابط عمومی 76

• فروش شخصی 77

• بازاریابی مستقیم 77

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 78

• ارتباطات شفاهی 78

• بازاریابی پارتیزانی 79

• بازاریابی الکترونیکی 80

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 80

• بازاریابی ویروسی 80

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 81

2-2-3) تعریف تبلیغات 83

تبلیغات مستقیم 87

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 88

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 90

3) جارچی های شهر 90

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 91

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 94

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 98

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 109

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 111

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 117

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 117

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 119

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 120

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 122

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 124

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 124

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 125

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 127

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 133

 

بخش سوم:پیشینه تحقیق 135

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 160

4-1) مقدمه 161

4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 162

جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان 162

نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان 162

با توجّه به جدول و نمودار 4-1 مشاهده می شود که جنسیت 5/31 درصد از پاسخ دهندگان زن و 5/68 درصد نیز مرد می باشند. 162

جدول4-2) سن پاسخ دهندگان 163

4-3) توصیف متغیر های تحقیق 165

نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر تبلیغات بازرگانی 165

جدول4-5) توصیف متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166

نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166

جدول4-6) توصیف متغیر ارزش ویژه برند 168

نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر ارزش ویژه برند 168

 توصیف متغیر آگاهی از برند 170

نمودار4-7) هیستوگرام  متغیر آگاهی از برند 170

جدول4-8) توصیف متغیر کیفیت ادراک شده 171

نمودار4-8) هیستوگرام  متغیر کیفیت ادراک شده 171

 توصیف متغیر وفاداری به برند 173

جدول4-10) توصیف متغیر وفاداری به برند 173

نمودار4-10) هیستوگرام  متغیر وفاداری به برند 173

4-4)  آزمون فرضیات تحقیق 174

جدول 4-  11) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و ارزش ویژه برند 174

جدول4-  12 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و ارزش ویژه برند 175

فرضیه های فرعی 177

1-1) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. 177

جدول4-  13 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و آگاهی از برند 177

1-2) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 179

جدول4-  14 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و کیفیت ادراک شده 179

1-3) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 181

1-4) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر وفاداری برند تاثیر دارد. 183

جدول4-  16 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و وفاداری به برند 183

جدول4-  17 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و آگاهی از برند 185

2-2) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 186

جدول4-  18 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و کیفیت درک شده 186

2-3) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 188

جدول4-  19 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و تداعی های برند 188

2-4) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر وفاداری به برند تاثیر دارد. 190

جدول4-  20 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و وفاداری به برند 190

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 191

5-1) مقدمه 192

5-2) خلاصه تحقیق 192

5-3) نتایج آمار توصیفی 194

ب) توصیف متغیرهای تحقیق: 195

5-4) نتایج حاصل از آمار استنباطی 197

5-5) مقایسه نتایج حاصل از آزمون فرضیات با مطالعات انجام شده 199

5-7) پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق 200

5-7-1) پیشنهادات درخصوص فرضیه اصلی اول (تبلیغات تجاری) 200

5-9) محدودیت های تحقیق 207

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

منابع لاتین: 216

پیوست 228

پیوست شماره 2: خروجی های نرم افزار 232

پیوست شماره 3: خلاصه وضعیت 245

 

 

 

بررسی اثرات سامانه خودکارسازی اداری بر مدیران

بررسی اثرات سامانه خودکارسازی اداری بر مدیران تاثیر خودکارسازی اداری بر مدیران تاثیر خودکارسازی اداری بر تصمیم گیری نقش خودکارسازی اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با خودکارسازی اداری اثرات خودکارسازی اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران…

تاثیر همکاری های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اسرائیل و آذربایجان بر امنیت ملی ایران

تاثیر همکاری های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اسرائیل و آذربایجان بر امنیت ملی ایران کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل ابعاد امنیت ملی ایران روابط اسرائیل و آذربایجان علل برقراری روابط میان اسراییل و آذربایجان همکاری های سیاسی اسرائیل و آذربایجان…

فلسفه آفرینش جهان خلقت

فلسفه آفرینش جهان خلقت توحید افعالی جهان خلقت حق مداری جهان دانلود مقاله فلسفه آفرینش جهان خلقت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه خرید پروژه و پایان…

پرسشنامه بررسی ارتباط بین عملکرد مدیریت کیفیت و عملکرد مالی سازمان

پرسشنامه بررسی ارتباط بین عملکرد مدیریت کیفیت و عملکرد مالی سازمان پرسشنامه مدیریت کیفیت پرسشنامه مالی سازمان پرسشنامه عملکرد مدیریت کیفیت پرسشنامه عملکرد مالی سازمان پرسشنامه رابطه عملکرد مدیریت کیفیت و عملکرد مالی سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی

بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی ارزیابی اقتصادی نیروگاه برق آبی هزینه اجتماعی آلاینده ها روش تبدیل تعدیل شده بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی دانلود…

ارزیابی و تشریح عوامل تاثیرگذار در تصادفات و ارائه راهکار برای کاهش آن

ارزیابی و تشریح عوامل تاثیرگذار در تصادفات و ارائه راهکار برای کاهش آن عوامل موثر در تصادفات تصادفات جاده ای ایران راهکارهایی برای کاهش تصادفات ارزیابی و تشریح عوامل تاثیرگذار در تصادفات و ارائه راهکار برای کاهش آن دانلود پایان…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 2

پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 2 پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با کارت…

ارزیابی تاثیرگذاری عامل بدهی عملیاتی بر بازده آتی حقوق صاحبان سهام با استفاده از مدل داده های تركیبی

ارزیابی تاثیرگذاری عامل بدهی عملیاتی بر بازده آتی حقوق صاحبان سهام با استفاده از مدل داده های تركیبی دانلود پایان نامه اهرم بدهی عملیاتی مدل داده های تركیبی بورس اوراق بهادار تهران بازده آتی حقوق صاحبان سهام تاثیر اهرم بدهی…

بررسی پایایی نسخه فارسی تست های بارتل و برگ در بیماران مولتیپل اسكلروز مراجعه كننده به کلینیکهای توانبخشی شهر تهران

بررسی پایایی نسخه فارسی تست های بارتل و برگ در بیماران مولتیپل اسكلروز مراجعه كننده به کلینیکهای توانبخشی شهر تهران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توانبخشی با عنوان بررسی پایایی نسخه فارسی تست های بارتل و برگ در بیماران…

  • مبانی نظری بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان
  • مبانی نظری بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 مبانی نظریتحلیل محتوای کتاب دین…

  • پرسشنامه طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها
  • پرسشنامه طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت عملکرد…

  • مقاله رشته حسابداری با عنوان درآمدی بر اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای
  • مقاله رشته حسابداری با عنوان درآمدی بر اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای حسابداری و حسابرسی اساسنامه جامعه حسابداران اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای مسئولیت حسابداران حرفه‌ای در قبال جامعه دانلود مقاله رشته حسابداری درآمدی بر اخلاق…

  • راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان
  • راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان تدابیر حمایتی در برابر…

  • توسعه مدل کیفی بهره وری
  • توسعه مدل کیفی بهره وری مدل کیفی بهره وری شرکت داده گستر عصر نوین فرایند تحلیل سلسله مراتبی تکنیک های تصمیم گیری توسعه مدل کیفی بهره وری توسعه مدل کیفی بهره وری با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان
  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان کلمات کلیدی : مبانی نظری روانشناسی سلامت مبانی نظری سلامت روانی پیشینه روانشناسی سلامت پیشینه تحقیق سلامت روان پیشینه نظری سلامت روان پیشینه داخلی سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان پیشینه تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت تفکر انتقادی و خلاقيت
  • پاورپوینت تفکر انتقادی و خلاقيت کلمات کلیدی : پاورپوینت تفکر انتقادی و خلاقيت تفکر انتقادی و خلاقيت تحقیق تفکر انتقادی و خلاقيت تفکرانتقادی تعریف تفکرانتقادی ویژگی های تفکر انتقادی اهمیت و ضرورت پرداختن به تفکرانتقادی نظریه های یادگیری همسو با…

  • بررسی مصرف مواد در ایران و عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد
  • بررسی مصرف مواد در ایران و عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد کلمات کلیدی : مصرف مواد در ایران  مبنای نظری وابستگی به مواد نظریه های وابستگی به مواد عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد رویکردها ی درمانی وابستگی به…

  • ﻛﺎﻫﺶ ﻧﻮﻳﺰ در ﺗﺼﺎوﻳﺮ ﭘﺎﻳﻴﻦ CT ﺑﺎ دوز پایین ﺑﺴﻴﺎر ﺟﻬﺖ ﻛﺎرﺑﺮد در ﺗﺼﺤﻴﺢ ﺗﻀﻌﻴﻒ وﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻳﺎﺑﻲ در ﺳﻴﺴﺘﻤﻬﺎی PET/CT
  • ﻛﺎﻫﺶ ﻧﻮﻳﺰ در ﺗﺼﺎوﻳﺮ ﭘﺎﻳﻴﻦ CT ﺑﺎ دوز پایین ﺑﺴﻴﺎر ﺟﻬﺖ ﻛﺎرﺑﺮد در ﺗﺼﺤﻴﺢ ﺗﻀﻌﻴﻒ وﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻳﺎﺑﻲ در ﺳﻴﺴﺘﻤﻬﺎی PET/CT Surface Select سیستم های توموگرافی کامپیوتری تصویربرداری PETCT روشهای کاهش نویز در تصاویر CT اسکنر مورد استفاده برای تصویر برداری…

  • پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)
  • پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای…

  • طراحی و ساخت مدارات کلاک ریکاوری SDH توسط مدارات FPFA
  • طراحی و ساخت مدارات کلاک ریکاوری SDH توسط مدارات FPFA طراحی و ساخت مدارات SPI SDH FPFA رفتن به سایت اصلی

  • پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه
  • پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه آبشستگی آبشستگی پایه انواع آبشستگی روشهای کاهش آبشستگی توصیه های کاهش آبشستگی مکانیزم آبشستگی موضعی پیشینه آبشستگی پیشینه آبشستگی پایه رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته عمران پیشینه آبشستگی و آبشستگی…

  • پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی
  • پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی دانلود پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی…

  • تجدید اعتبار در جرمهای مستحق حد و تعزیر
  • تجدید اعتبار در جرمهای مستحق حد و تعزیر حد و تعزیر تجدید اعتبار دانلود مقاله مرور زمان جرایم مستوجب حد و تعزیر دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق مرور زمان درجرایم مستوجب حد و تعزیر تجدید اعتبار در جرمهای مستحق حد…

  • پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک
  • پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک انواع هدف، فرآیند هدفگذاری ویژگیهای هدفگذاری خوب چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن ماهیت هدفهای سازمانی، مدیریت بر مبنای هدف مراحل مدیریت بر مبنای هدف مدیریت غیر مبتنی بر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار شهروندی سازمانی
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار شهروندی سازمانی کلمات کلیدی : تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی فصل…

  • بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان
  • بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان امکان سنجی استقرار ABC پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان اجرا هزینه یابی بر مبنای…

  • مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی در شرکت سهامی بیمه ایران
  • مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی در شرکت سهامی بیمه ایران بیمه شخص ثالث خودرو مبانی نظری داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت…

  • استرس در ورزشکاران و راههای مقابله با آن
  • استرس در ورزشکاران و راههای مقابله با آن مقابله با استرس استرس در ورزشکاران مدلهای مقابله با استرس مدلهای نظری مقابله با استرس تحقیق در مورد مقابله با استرس تحقیق در مورد مدلهای مقابله با استرس روشهای مقابله با استرس روشهای مقابله با…

  • بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی
  • بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی کلمات کلیدی : تعریف هوش سازمانی ابعاد هوش سازمانی عناصر هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی تحقیق کامل هوش سازمانی مولفه های هوش سازمانی چیست اهمیت و ضرورت هوش سازمانی توانمندسازهای کلیدی هوش سازمانی…

  • بررسی اثر حجم معامله در رابطه بین بازده و سود جهت پیش بینی بازده
  • بررسی اثر حجم معامله در رابطه بین بازده و سود جهت پیش بینی بازده اهمیت حجم معامله پیش بینی بازده دانلود پایان نامه حجم معامله اثر حجم معامله در رابطه بین سود و بازده حجم معامله بعنوان نماینده ای برای…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی
  • پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی محسن…

  • پاورپوینت شخصیت
  • پاورپوینت شخصیت پاورپوینت شخصیت تحقیق شخصیت مقاله شخصیت شخصیت تعریف شخصیت انواع رویکردهای شخصیت ویژگی های شخصیتی رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت شخصیت فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 28 اسلاید دسته: مدیریت این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "شخصیت"بوده…

  • پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف
  • پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف کلمات کلیدی : پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف   به تعداد 26 اسلاید قابل ویرایش تاریخچه آزمون گودیناف - هریس: هم به صورت فردی هم به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی 2 مبانی نظری شبکه های عصبی پیشینه شبکه های عصبی دانلود مبانی نظری شبکه های عصبی پیشینه تحقیق شبکه های عصبی ادبیات نظری شبکه های عصبی تاریخچه شبکه های عصبی پیشینه تحقیق…

  • پرسشنامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی
  • پرسشنامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد hse پرسشنامه ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران پرسشنامه شاخص های عملکردی hse پرسشنامه مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی مبانی نظری هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی پیشینه تحقیق هیجان خواهی پیشینه…

  • ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار
  • ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار انبار انبارداری ماشین آلات انبار ابزارهای مورد استفاده در انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • نقش جنسیتی زنان در حقوق کیفری ( 388 صفحه)
  • نقش جنسیتی زنان در حقوق کیفری ( 388 صفحه) نقش جنسیتی زنان در حقوق کیفری پایان نامه نقش جنسیتی زنان در حقوق کیفری تفاوتهای حقوقی زن و مرد شباهتهای حقوقی زن و مرد قوانین مدنی ایران در مورد زنان تأثیر…

  • پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی
  • پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی تحلیل فریدمن تحلیل عاملی اکتشافی سیستم اطلاعات اجرایی شركت صنایع تجهیزاتی نفت مدیریت اثر بخش سیستم‌های اطلاعاتی اجرایی سیستم EIS پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی شناسایی عوامل…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *