ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

 

مبانی نظری پایان نامه ارتباط مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان

مبانی نظری پایان نامه ارتباط مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی مهارت ارتباطی مدیران رضایت شغلی کارکنان رابطه مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان مهارت ارتباطی مدیران دانشگاه رضایت شغلی کارکنان دانشگاه دانلود فصل دوم پایان…

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای دانلود پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای موضوع پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای…

پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تمایل رابطه ای پرسشنامه هوش بازاریابی پرسشنامه قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تاثیر تمایل رابطه ای بر قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تاثیر…

انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت

انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت انتخاب رله سیستمهای مخابرات مشارکتی محوشدگی در شبکه های بی سیم روشهای مشارکت در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر…

مقاله رشته مهندسی صنایع با عنوان توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید

مقاله رشته مهندسی صنایع با عنوان توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید سیستم CIM رویکرد شیء گرا سیستمهای اجرایی تولید توسعه رویکرد شیء گرا جهت سیستمهای اجرایی تولید سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن

راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن مالیات پیمانكاری حسابداری پیمانكاری مراحل حسابداری پیمانكاری روشهای حسابداری پیمانكاری راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن دانلود پایان نامه رشته حسابداری رفتن به سایت…

بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرآن و عترت نهادینه سازی آزمونهای قرآن و عترت رفتارهای اخلاقی فرهنگی دانلود مقاله بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه…

پرسشنامه بررسی تاثیر دو عامل انگیزشی آموزش و تشویق و تنبیه در افزایش بهره وری از نیروی انسانی

پرسشنامه بررسی تاثیر دو عامل انگیزشی آموزش و تشویق و تنبیه در افزایش بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه افزایش بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه تاثیر انگیزش…

چالش ها و راهکارهای امنیتی در رایانش ابری

چالش ها و راهکارهای امنیتی در رایانش ابری امنیت در رایانش ابری چالش های امنیتی در رایانش ابری راهکارهای امنیتی در رایانش ابری امنیت اطلاعات در رایانش ابری امنیت در رایانش ابری doc پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان…

  • نقش ورزش در بزهكاری جوانان
  • نقش ورزش در بزهكاری جوانان دانلود مقاله نقش ورزش در بزهكاری جوانان بزهکار بزهکاری جوانان علل بزهكاری نوجوانان علل‌ و عوامل‌ موثر در بزهكاری‌ سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه
  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در دانشگاه ها اهمیت مدیریت دانش در دانشگاه بررسی مدیریت دانش در دانشگاه اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه فصل…

  • بررسی موضع هنرمندان ایرانی به هنر ویدیویی
  • بررسی موضع هنرمندان ایرانی به هنر ویدیویی ویدیو آرت رویکرد هنرمندان ایرانی به ویدئوآرت بررسی موضع هنرمندان ایرانی به هنر ویدیویی هنرمندان شاخص ویدئوآرت دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته هنر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نقاشی دانلود پایان…

  • طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال
  • طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال تصفیه روغن روغن ترانسفورماتور تصفیه روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن عایق الکتریکی و یک سیال خنک کننده طراحی واحد تصفیه روغن ترانسفورماتور با ظرفیت 2000 تن در سال دانلود…

  • مقاله بررسی تغییرات بافتی کبد، کلیه و آبشش ماهی قزل آلای رنگین کمان ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم
  • مقاله بررسی تغییرات بافتی کبد، کلیه و آبشش ماهی قزل آلای رنگین کمان ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم آكواجرم ماهی قزل آلای رنگین کمان میکروارگانیسم های بیماری زا ضدعفونی كننده و آنتی سپتیك مختلط بررسی تغییرات بافتی…

  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی
  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه عوامل مؤثر بر…

  • پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان سوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان سوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه دغدغه های شغلی پرسشنامه دغدغه های شغلی افراد پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان دانلود پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان…

  • پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری و رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان
  • پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری و رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان پرسشنامه اخلاق کاری پرسشنامه رفتار حرفه ای پرسشنامه عملکرد کارکنان پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری بر عملکرد کارکنان پرسشنامه تاثیر رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان رفتن به سایت اصلی…

  • موتورهای دیزلی کنترلی (آپدیت شده)
  • موتورهای دیزلی کنترلی (آپدیت شده) سیستمهای كنترل الكترونیک سیستم تزریق سوخت موتور دیزل دانلود پایان نامه رشته برق دانلود پایان نامه برق دانلود پروژه موتورهای دیزلی کنترلی دانلود پایان نامه كنترل الكترونیكی موتور دیزل دانلود پروژه كنترل الكترونیكی موتور دیزل…

  • مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با رویکرد توسعه پایدار
  • مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با رویکرد توسعه پایدار گردشگری پایدار شهرستان شوش برنامه ریزی گردشگری شهرستان شوش توسعه پایدار با برنامه ریزی گردشگری مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با تاکید بر توسعه پایدار شناسایی پتانسیل گردشگری شهرستان شوش بررسی…

  • پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)
  • پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی ghq روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی دانلود پرسشنامه ghq 12 دانلود پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود رایگان پرسشنامه سلامت…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان
  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش پرسشنامه عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه استقرار…

  • پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر رضایت شغلی محقق ساخته 24 سوالی
  • پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر رضایت شغلی محقق ساخته 24 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه محقق ساخته رضایت شغلی پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی پرسشنامه عملکرد شغلی محقق ساخته پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه عملکرد…

  • ارزیابی اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک آنیسون
  • ارزیابی اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک آنیسون تاثیر تنش خشکی بر فتوسنتز تأثیر تنش خشکی بر گیاه اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک گیاهان تأثیر تنش خشکی بر فتوسنتز گیاه آنیسون تأثیر تنش خشکی بر محتوای نسبی آب گیاه…

  • بررسی تحلیلی قانون جدید روابط موجر و مستاجر مصوب 1376
  • بررسی تحلیلی قانون جدید روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 حقوق مستاجر حقوق موجر قوانین اجاره دانلود مقاله بررسی تحلیلی قانون جدید روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی حقوق سیستم همکاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس پیوستگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس پیوستگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس پیوستگی مبانی نظری احساس پیوستگی پیشینه تحقیق احساس پیوستگی پیشینه داخلی احساس پیوستگی پیشینه خارجی احساس پیوستگی پیشینه پژوهش احساس پیوستگی پیشینه نظری احساس پیوستگی ادبیات…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایتمندی از دیدگاه کارکنان
  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایتمندی از دیدگاه کارکنان پرسشنامه کیفیت زندگی کاری پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری پرسشنامه کیفیت زندگی کاری از دیدگاه کارکنان پرسشنامه شناسایی عوامل…

  • دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص
  • دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص کلمات کلیدی : دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزی ترانس هاي سطح شهر…

  • ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﺯﻱ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ
  • ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﺯﻱ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ ریز شمع ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ بهسازی خاک ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ دانلود مقاله ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ…

  • بررسی پیوستن به کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان
  • بررسی پیوستن به کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان حقوق زنان الحاق به کنوانسیون CEDAW کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق بررسی پیوستن به کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان رفتن به سایت…

  • گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با عنوان نحوه ساختن صنایع دستی
  • گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با عنوان نحوه ساختن صنایع دستی نگارگری سفالینه سفال گری آبگینه و شیشه صنایع مستظفرفهانواع لعاب های سنتی ایران سفالینه های سنتی ایران طرز تهیه گل سفال گری دانلود گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با…

  • لزوم جبران خسارت ناشی از بازداشت متهم بیگناه
  • لزوم جبران خسارت ناشی از بازداشت متهم بیگناه خسارت ناشی از بازداشت متهم بی‌گناه چگونگی جبران خسارات زندانیان بی گناه جبران خسارت از بازداشت متهم بی گناه جبران خسارت زندانیان بی گناه جبران زیان بازداشت شدگان غیرقانونی و محکومان بی‌گناه…

  • جزوه درسی پزشکی قانونی برگرفته از تدریس استاد روحی کلاسه
  • جزوه درسی پزشکی قانونی برگرفته از تدریس استاد روحی کلاسه جزوه درسی پزشکی قانونی روحی کلاسه رفتن به سایت اصلی جزوه درسی پزشکی قانونی برگرفته از تدریس استاد روحی کلاسه جلسات اول تا هفتم کلاس 24 صفحه pdf مناسب جمعبندی…

  • طلاق در ادیان الهی و بررسی عوامل اجتماعی و اقتصادی طلاق
  • طلاق در ادیان الهی و بررسی عوامل اجتماعی و اقتصادی طلاق دانلود پایان نامه طلاق دانلود پایان نامه طلاق در ادیان الهی دانلود پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و اقتصادی طلاق دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان
  • بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان نشانه های اختلال شخصیت ویژگی های اختلال شخصیتی اختلالات شخصیتی در بین زنان مدیریت بدن در بین زنان پایان نامه اختلالات شخصیت پایان نامه اختلال شخصیت پایان نامه در…

  • پروپوزال ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر
  • پروپوزال ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر پروپوزال گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی پروپوزال روشهای توسعه گردشگری روستایی راهکارهای توسعه…

  • ایمنی و بهداشت حرفه ای در انبار
  • ایمنی و بهداشت حرفه ای در انبار کنترل انبار ایمنی در انبار دانلود مقاله ایمنی در انبار دانلود مقاله اصول ایمنی و بهداشت در انبارداری دانلود مقالات رشته ایمنی ایمنی و بهداشت حرفه ای در انبار دانلود مقالات ایمنی رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان دانشجویان
  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان دانشجویان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری بهداشت روانی مبانی نظری بهداشت روان مبانی نظری روانشناسی سلامت پایان نامه سلامت روان دانشجویان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان دانلود فصل…

  • بررسی جایگزین های سنتی مجازات حبس
  • بررسی جایگزین های سنتی مجازات حبس مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای مجازات های جایگزین حبس…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *