ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری ارزش ویژه برند
مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری  رشته مدیریت

ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

مقدمه

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011). همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013).

در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند. هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد.

بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند، تصویر برند سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان دانلود مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان ادبیات نظری شاخص های عملکردی بیمارستان فصل دوم پایان نامه شاخص های…

پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر،آژانس هواپیمایی به زبان دلفی

پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر،آژانس هواپیمایی به زبان دلفی پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر پروژه به زبان دلفی پروژه آزانس هواپیمایی پروژه آژانس هواپیمایی به زبان دلفی پایان نامه رشته کامپیوتر خرید پایان نامه کامپیوتر دانلود مقالات و پایان نامه…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مولفه های ابراز وجود

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مولفه های ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های ابراز وجود مبانی نظری مولفه های ابراز وجود پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود پیشینه داخلی مولفه های ابراز وجود…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی مبانی نظری اجرای احکام داوری بین المللی دانلود مبانی نظری اجرای احکام داوری بین المللی پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی ادبیات نظری اجرای احکام داوری بین المللی فصل…

پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات

پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات فرآیند ماشین وایرکات ماشین وایرکات تحقیق فرآیند ماشین وایرکات مبانی فرایند وایرکات کاربرد های فرایند وایرکات نظارت و کنترل فرایند وایرکات مشكلات ماشينكاري وایرکات توسعه فراوری فرایند وایرکات مدل سازی…

مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران

مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران مدیریت مدیریت استعداد عملکرد کارکنان بانک رفاه کارگران جذب استعداد عملکرد کارکنان استراتژی های بهسازی عملكرد انگیزش رفتن به سایت اصلی   مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران…

پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن ( همراه با مثالهای تشریحی)

پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن ( همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن دیود ایده آل محافظت از دیود یکسوساز دیودی گیت دیودی فیزیک دیود مشخصات دیود واقعی آنالیز مدارات دیودی دیود زنر دیود…

عوامل و مولفه های رضایت زناشویی

عوامل و مولفه های رضایت زناشویی تعریف رضایت زناشویی نظریه های مربوط به رضایتمندی زناشویی نظریه های طبقه بندی ازدواج های بادوام نظریه مدل اجتماعی نای نظریه چرخه زندگی زناشویی نظریه عقلانی هیجانی الیس عوامل رضایت زناشویی مولفه های رضایت…

مبانی نظری تعهد سازمانی

مبانی نظری تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات نظری تعهد سازمانی فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات و مبانی نظری تعهد سازمانی…

  • چیستی و چگونگی مدل تحلیل پوششی داده ها در بررسی ارزیابی عملکرد
  • چیستی و چگونگی مدل تحلیل پوششی داده ها در بررسی ارزیابی عملکرد مفهوم کارایی و انواع آن ابعاد ارزیابی عملکرد انواع کارایی از نظر فارل تفاوت بهره وری و کارایی روش های تحلیل نسبت اندازه گیری کارایی به روش تحلیل…

  • جوشكاری مقاومتی در میكرو اتصال ها
  • جوشكاری مقاومتی در میكرو اتصال ها تعریف جوش تاریخچه جوش جوشکاری میكرو اتصال جوشكاری مقاومتی دانلود پایان نامه رشته جوشکاری و مکانیک جوشكاری مقاومتی در میكرو اتصال ها دانلود پایان نامه جوشکاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مقاله روان درمانی خانواده
  • مقاله روان درمانی خانواده گروه درمانی خانواده درمانی روان درمانی خانواده دانلود مقاله روان درمانی خانواده ویژگی های سیستم خانواده مفاهیم خانواده درمانی بین نسلی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • بررسی پیشینه فرزندپروری، سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی
  • بررسی پیشینه فرزندپروری، سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری مبانی نظری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ مبانی نظری ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ مبانی نظری الگوهای فرزند پروری بررسی پیشینه فرزندپروری بررسی پیشینه سلامت روانی بررسی پیشینه پیشرفت تحصیلی رفتن به…

  • بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان
  • بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان عوامل اجتماعي موثر برسلامت سالمندان عوامل جمعيتي موثر برسلامت سالمندان عوامل اقتصادي موثر برسلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت روان سالمندان عوامل موثر بر سلامت سالمندان…

  • تدوین الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه
  • تدوین الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه مقاله ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • تاثیر انتخاب صحیح مته بر افزایش نرخ نفوذ و کاهش زمان و هزینه تکمیل چاه ها در میادین غرب ایران
  • تاثیر انتخاب صحیح مته بر افزایش نرخ نفوذ و کاهش زمان و هزینه تکمیل چاه ها در میادین غرب ایران نرخ نفوذ کد مته دکلروز انتخاب مته متراژ حفاری هزینه بهازای واحد طول عوامل هیدرولیکی و مکانیکی عوامل تاثیرگذار بر…

  • رویکردهای روانشناسانه و جامعه شناسانه به هویت و هویت دینی افراد
  • رویکردهای روانشناسانه و جامعه شناسانه به هویت و هویت دینی افراد کلمات کلیدی : ابعاد هویت دینی انواع هویت دینی هویت ملی و دینی جوانان عناصر هویت دینی مفهوم هویت دینی پایان نامه هویت دینی رویکرد روانشناسانه به هویت دینی…

  • مطالعه مقایسه ای موتورها و ابرموتورهای کاوش منتخب به منظور سنجش مانعیت،جامعیت و همپوشانی
  • مطالعه مقایسه ای موتورها و ابرموتورهای کاوش منتخب به منظور سنجش مانعیت،جامعیت و همپوشانی موتورهای کاوش ابر موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با ابرموتورهای کاوش…

  • پاورپوینت بررسی شبکه های عصبی و طبقه بندی کننده های مرسوم
  • پاورپوینت بررسی شبکه های عصبی و طبقه بندی کننده های مرسوم دانلود رایگان پاورپوینت بررسی شبکه های عصبی و طبقه بندی کننده های مرسوم دانلود رایگان پاورپوینت شبکه های عصبی پاورپوینت شبکه های عصبی تحقیق شبکه های عصبی مزیت های…

  • ریسکهای اعطای تسهیلات بانکها به مشتریان و ارزیابی ساختار نقدینگی آنها
  • ریسکهای اعطای تسهیلات بانکها به مشتریان و ارزیابی ساختار نقدینگی آنها مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص توسعه انسانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص توسعه انسانی مبانی نظری شاخص توسعه انسانی دانلود مبانی نظری شاخص توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی ادبیات نظری شاخص توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه شاخص توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه…

  • مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
  • مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی اهمیت ولزوم اجرای CRM مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری مدل های پیاده سازی CRM پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرار از منزل
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرار از منزل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرار از منزل مبانی نظری فرار از منزل پیشینه تحقیق فرار از منزل پیشینه داخلی فرار از منزل پیشینه خارجی فرار از منزل پیشینه پژوهش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی تألیف جی . پی . میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی
  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی تألیف جی . پی . میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی تألیف جی . پی . میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی کتاب نظریه های…

  • تاثیر شرایط تاریخی و سیاسی بر اقامه نماز جمعه و فتاوای فقها
  • تاثیر شرایط تاریخی و سیاسی بر اقامه نماز جمعه و فتاوای فقها کلمات کلیدی : وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب…

  • پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)
  • پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) دانلود پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSP M) تعریف ماتریس برنامه ربزی استراتژیک کمی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی (QSPM) مراحل پیاده سازی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی) (QSPM محدودیتهای QSPM رفتن…

  • پروژه متره و برآورد ساختمان 3 طبقه
  • پروژه متره و برآورد ساختمان 3 طبقه پروژه متره متره و برآورد متره ساختمان سه طبقه متره و برآورد ساختمان سه طبقه پروژه مهندسی عمران برآورد کامل ساختمان رفتن به سایت اصلی       این فایل شامل متره و…

  • بررسی جایگاه قانونی سازمانهای غیردولتی زیست محیطی در کنوانسیونهای بین‌المللی و نقش مطلوب آنها
  • بررسی جایگاه قانونی سازمانهای غیردولتی زیست محیطی در کنوانسیونهای بین‌المللی و نقش مطلوب آنها سازمانهای غیردولتی سازمانهای غیردولتی زیست محیطی کنوانسیونهای بین‌المللی محیط زیست نقش مطلوب سازمانهای غیردولتی زیست محیطی بررسی جایگاه قانونی سازمانهای غیردولتی زیست محیطی در کنوانسیونهای بین‌المللی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری هویت سازمانی…

  • مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن
  • مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک…

  • پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی
  • پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی اجرای…

  • ماهیت محاربه و تحلیل ارکان مادی و روانی محاربه
  • ماهیت محاربه و تحلیل ارکان مادی و روانی محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی جدید مجازات محاربه چیست تعریف محاربه جرم محاربه ارکان جرم محاربه جرم محاربه در قانون جدید دانلود مقاله محاربه محاربه…

  • پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
  • پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي( فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی پاورپوینت…

  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی
  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان غرب شرایط…

  • پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي
  • پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي دانلود رایگان پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي تعريف ارتباطات فرايند ارتباطات موانع برقراري ارتباط…

  • پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی
  • پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی دیدگاه های ساخت گرا دیدگاه های جرم و انحرافات اجتماعی جرم و انحرافات…

  • مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه
  • مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه crm در بیمه روش اجرایی crm مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه اجراي CRM در محيط كسب و كار پایان نامه…

  • ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه
  • ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه فعالیتهای ورزشی فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه فعالیتهای ورزشی دانش آموزان ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه علل…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *